Sari la conținut

adiy

Super Membru
  • Număr conținut

    758
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Sept-Iles
  • Carnet moto din
    2006 (22 000 medie pe an)
  • Motocicleta
    de teleleu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    de teleleu (suzuki drz 400s vo 4)
  • Interests
    teleleisme

Vizitatori Recenți Profil

1.356 citiri profil

adiy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. adiy

    CANADA

    Bella Coola, BC
  2. adiy

    Drz 400 S

    Se spune ca odata cu inaintarea in varsta devii mai intelept
  3. adiy

    Drz 400 S

    cand anitgelul intra in ulei din pompa, la motoarele pana in 2003 parca, este din cauza smeringului (sigiliului) mecanic care avea un defect de conceptie. eu la primul meu dr.z am adaugat un distantier (saiba) sa comprime mai mult arcul semeringului si n-am mai avut niciodata prbleme. returul din vasul de expansiune in radiatoare se face printr.un furtun. poate furtunul ala o fi infundat sau aerarea radiatorului no fi fost bine facuta, sau o fi scapand ceva aer pe la vreun buson sau oring si nu se face ceva depresiune? sa traga lichidul de racire inapoi sau...
  4. adiy

    Drz 400 S

    Cand aud si vad unele comentarii si filme despre ceea ce inseamna hard enduro in conceptia unora ma umdfla rasul. Cea mai raspandita technica de inaintare in teren, nici pe departe 'hard', este cea asemanatoare pelicanilor cand isi iau zborul din balta. Desigur motocicleta e de vina pt ca e prea grea si nu poate fi impinsa peste obstacole, pe cand una de 100kile merge, deci putem zice ca am facut hard enduro. Eu cred ca hard enduro se face pe motor cu picioarele in scarite 99% din timp asa cum am vazut eu la televizor si la cateva exceptii de pe aici. Revenind la drz Din ce am vazut pe viu prin america de nord si din recenziile din australia si cu care sunt de acord, drz.ul se adreseaza celora care vor un dual sport ieftin la achizitie si ca intretinere si care nu au ambitii sa cucereasca cu orice pret nu stiu ce varf. E un motor de facut naveta la munca fie pe strada fie pe forestier. Marea Problema a ddual.sporturulor in romania este ca sunt cumparate de cei care vor sa performeze in hard enduro la pret de drz iar utopia e ca sunt cumparate de acelasi mare segment de clienti care nu au experienta sau technica, conditie fizica, talent si nici dorinta de a se obosi pt a imbunatati ceva dar vor hard
  5. adiy

    Drz 400 S

    nu vad cum o baterie descarcata ar putea arde releul. releul tau facea un soi "parait" ? daca da nu e ars, asa face cand tensiunea de alimentare (amperajul) nu e suficienta. cu releul pe care-l ai acum incearca sa vezi daca incarca (masoara tensiunea cu motorul oprit si apoi cu el pornit- trebuie sa vezi o diferenta de aprox +1V). oricum acumulatorul de alarme e facut pt descarcare lenta iar incarcarea lui se face in alti parametri decat cel cu descarcare rapida, deci toti or sa se strice. parerea mea e sa cauti un releu original si daca nu vrei sa mai ai probleme cu bateria asa des ia una pe litiu. oricum pe dr-z bateriile sunt foarte perisabile.
  6. iaca un exemplu din care reiese clar ca experienta face totul si nu motorul
  7. mi-am luat acum ceva ani niste evs-uri ( nu mai stiu exact care dar erau alea de top la 300euro bucata) si nu prea-s multumit de ele, pt ca odata uzate chingile de fixare stau cum vor ele si incep sa jeneze groaznic. daca nu stau la locul lor nu mai ofera protectie lligamentelor cum ar trebui. musirile din interior se tot dezlipesc si se deterioreaza. scaiurile sunt foarte proaste si incomode. asterisk-urile nu le-am probat dar par a se fixa mai bine.
  8. am avut si eu ocazia sa dramaluiesc una de aproape....e intr-un mare fel. cochetam de ceva timp cu ideea de a-mi lua si eu un motor din clasa asta dar niciuna n-a reusit sa ma convinga. supertenereul asta a facut-o cu prisos.
  9. n-ar fi imposibil nici sa se treaca de la soft la hard )
  10. bre cred ca toata lumea si-a dat seama ca omul nu se referea neaparat la o tipa doar ne mai descreteam si noi fruntile. din propria experienta va zic sigur ca si ei fac la fel cand gresesti una alta si e nostim. eu i-am zis mamei prietenei mele ca are sutien fain vrand defapt sa-i zic ca bratara ei e faina si asta intr-o cina cu toate neamurile ei. asta e doar un mic exemplu .
  11. frumos! mai e un traseu de genul( in caz ca nu l-ati facut deja) care pleaca de la barajul tarlung. dupa baraj, se trece de bradet si fix in ultima curba deosebit de periculoasa inainte de pod e un drum care urca spre vf. vaida.
  12. adiy

    Drz 400 S

    se baga azot la 130 psi la varianta S. orice service moto cat de cat ar trebui sa aiba azot.
×
×
  • Creează nouă...