Sari la conținut

probleme la gsx600f an 94


Postări Recomandate

tas fi foarte recunoscator daca mai ajuta cu un manual pentru ca eu am unul dar nu e complet partea asta cu motoru no are....te rog daca ma poti ajuta macar cu partea asta cu ambreiajul sa vad exact ce si cum si und trebuie desfacut..mersi anticipat si asfalt uscat

 

Ai pm.

 

Vezi de la 2-39 pana la 2-42.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 50
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

iti trimisesem link de unde sa il iei. Vezi PM-ul.

deci nu e ambreiaju...ce altceva poate fii sa num traga cum trebuie? mentionez ca nu pot regla relantiul mai jos de 1500turati

 

Mesaj completat

deci nu e ambreiaju...ce altceva poate fii sa num traga cum trebuie? mentionez ca nu pot regla relantiul mai jos de 1500turati

se tureaza normal dar nu are demaraju care ar trebui ....si mi se pare ca dupa ce stau cu gazu tras ramane in urma pana ia viteza la turatia respectiva nust cum sa explic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele. Curata / verifica / regleaza.

ok asta am sa fac dar carem poate explica dc am problema la pornire bateria e ok incarca cum trebui dar cand e mototru rece abia del pornesc cu socu tras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok asta am sa fac dar carem poate explica dc am problema la pornire bateria e ok incarca cum trebui dar cand e mototru rece abia del pornesc cu socu tras

Cel putin pe mine ma ai bagat in ceata. Daca nu poti sa oferi informatie corecte, complete si consistente, rezolvare de probleme pe forum este cam foarte greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dimineatza porneste ok num face mofturii membranele sunt ok totu etans

 

 

ok asta am sa fac dar carem poate explica dc am problema la pornire bateria e ok incarca cum trebui dar cand e mototru rece abia del pornesc cu socu tras

 

Hotareste-te. Nu te putem ajuta daca dai informatii false.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hotareste-te. Nu te putem ajuta daca dai informatii false.

ok o explicatie cum se comporta... nu le am cu termeni etc sunt incepator......cand dau sa o pornesc invarte electomoru in gol invarte si atat , il mai las 5min dau iar sa o pornesc da sa porneasca, apoi cand porneste a 3,4,5 oara o ia normal dar cmie frika mereu sa nu ud bujiile , mentionez ca acum las robinetu la benzina sa curca direct in carburator sperand ca sa o ia ,,, si asa face figuri. Din cate am observat daca o bag in treapata 1 si incerc sa o pornesc asa tinand ambreiaju tras, deseori o ia din prima. Multumesc si scuzati-mi eprimarile in domeniu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok o explicatie cum se comporta... nu le am cu termeni etc sunt incepator......cand dau sa o pornesc invarte electomoru in gol invarte si atat , il mai las 5min dau iar sa o pornesc da sa porneasca, apoi cand porneste a 3,4,5 oara o ia normal dar cmie frika mereu sa nu ud bujiile , mentionez ca acum las robinetu la benzina sa curca direct in carburator sperand ca sa o ia ,,, si asa face figuri. Din cate am observat daca o bag in treapata 1 si incerc sa o pornesc asa tinand ambreiaju tras, deseori o ia din prima. Multumesc si scuzati-mi eprimarile in domeniu

 

verifica compresia si jocurile la supape

o poza cu bujiile daca poti sa faci ar da niste indicii.

Editat de undacover
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cel putin o saptamana i-am spus ca sunt supapele :smoke: carburile n-au nimic. :lol:

 

Au si carburile probleme grave. O sa vada el daca o sa ii mai convina sa continue dupa supape.

L-am intrebat cum porneste la rece tocmai sa vedem daca sunt supapele sau nu, si raspunzand cu "dimineata porneste bine" a trebuit sa le excludem din calcul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand sa cauti un mechanic priceput.

 

La cum merge treaba si cat de bine se descurca, cred ca asta este singura solutie. Nu stie unde e ambreiajul, ce sanse are sa refaca supapele ? Cel mai probabil o fie mult mai rau, probabil costuri de reparatii prea mari ca renteze (supape, pistoane, biele distruse de la distributie).

Mecanic foarte priceput este si recomandarea mea daca trebuie demontata chiloasa.

 

A mea a trecut prin reparatie capitala dupa aceleasi simptome, viteza maxima 200km/h si pornire greoaie dimineata si mai si pierdea ulei. Scaune supape refacute, lant distributie, arc intinzator, setul complet de garnituri, carburatoarele perfect curatate reglate si schimbat toate oringurile si piesele cu uzura, furtune, coliere peste tot, sincronizat carburatoare si reglat AF.

 

Acum porneste perfect dimineata, trage frumos, 235km/h a prins fara probleme.

 

Este o lucrare complexa si ai nevoie de experienta serioasa ca sa nu strici mai rau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
La cum merge treaba si cat de bine se descurca, cred ca asta este singura solutie. Nu stie unde e ambreiajul, ce sanse are sa refaca supapele ? Cel mai probabil o fie mult mai rau, probabil costuri de reparatii prea mari ca renteze (supape, pistoane, biele distruse de la distributie).

Mecanic foarte priceput este si recomandarea mea daca trebuie demontata chiloasa.

 

A mea a trecut prin reparatie capitala dupa aceleasi simptome, viteza maxima 200km/h si pornire greoaie dimineata si mai si pierdea ulei. Scaune supape refacute, lant distributie, arc intinzator, setul complet de garnituri, carburatoarele perfect curatate reglate si schimbat toate oringurile si piesele cu uzura, furtune, coliere peste tot, sincronizat carburatoare si reglat AF.

 

Acum porneste perfect dimineata, trage frumos, 235km/h a prins fara probleme.

 

Este o lucrare complexa si ai nevoie de experienta serioasa ca sa nu strici mai rau.

 

 

el din fericire are motorul vechi de pe fosta lui motocicleta accidentata care nu are nici o problema. asa ca daca e ceva mai mult decat rectificat scaunele de supape scapa ieftin, isi baga picioarele-n el de motor si-l schimba :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

el din fericire are motorul vechi de pe fosta lui motocicleta accidentata care nu are nici o problema. asa ca daca e ceva mai mult decat rectificat scaunele de supape scapa ieftin, isi baga picioarele-n el de motor si-l schimba ;)

acu mai nou am o bataie in sarcina bate ca si cum sar lovi lantu de aparatoare trancane urat...am verificat cu ambreiaju tras sau la relanti nu bate numai cand e in sarcina si zgomotul e dupa cum turez trancanitu e mai rapid

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai bine iei tu pe cineva in spate ca sa filmeze cum reactioneaza motorul ,faci o filmare si la poornire la rece cu cutia filtrului de aer data jos (filmezi carburatoarele sa vedem daca scuipa ceva pe acolo )

Filmeaza cu o camera video daca ai posibilitatea sau cu ceva care sa redea bine atat sunetul cat si imaginea

 

Nu poate da airbox=ul jos, gsxf-ul este sensibil la asta, e posibil sa mearga aiurea rau fara airbox in timp ce, cu el sa mearga ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu poate da airbox=ul jos, gsxf-ul este sensibil la asta, e posibil sa mearga aiurea rau fara airbox in timp ce, cu el sa mearga ok.

ideea e ca bataia mea acum vad cai de la lant

probabil cand trage pinionul forteaza putin sim bate in bascula azi am observat maine sau poimane intind lantul si dupaia va spun daca asta era sau nu dar are unele pozitii cand este intins am ridicat motorul pe cric si am invartit roata si cand se intinde cand e slab

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

ti-am spus ca e varza lantul ala acum 2 zile cand ai fost pe la mine. schimba-l cu tot cu pinioane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca acopera toate liniutele si lantul nu este intins destul, este cazul sa il schimbi.

 

Hotareste-te ce faci cu motorul intai.

Daca iti merge bine celalalt, inlocuieste-l. Daca nu, vezi ce reparatii ai de facut. S-ar putea sa nu merite kit-ul de lant daca ai probleme mai grave la ea si nu esti pasionat sa ii faci reparatia completa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca acopera toate liniutele si lantul nu este intins destul, este cazul sa il schimbi.

 

Hotareste-te ce faci cu motorul intai.

Daca iti merge bine celalalt, inlocuieste-l. Daca nu, vezi ce reparatii ai de facut. S-ar putea sa nu merite kit-ul de lant daca ai probleme mai grave la ea si nu esti pasionat sa ii faci reparatia completa.

azi am intins lantul nu akopera toate liniutele, ku lantu intins aproape maxim am aceiasi bataie, deci num batea in baskula asa cum banuiam...deci e pinionu oare? Voi ce spuneti? Ar putea fi altceva! Iar ku pornitu dimineata nam rezolvat momentan

Mesaj completat

azi am intins lantul nu akopera toate liniutele, ku lantu intins aproape maxim am aceiasi bataie, deci num batea in baskula asa cum banuiam...deci e pinionu oare? Voi ce spuneti? Ar putea fi altceva! Iar ku pornitu dimineata nam rezolvat momentan

care se pricepe la reglat suruburile de aer la carburatoare la gsxf meu banuesc ca pornirea dificila dimineatza de la le se trage

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-as recomanda sa citesti topicul de la inceput :laugh:

Post #4 din topic asta e de la mine, cred ca am urmarit destul saga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...