Sari la conținut

undacover

Membru
  • Număr conținut

    275
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    invizibil_nonstop

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanta
  • Carnet moto din
    trebuie ?
  • Motocicleta
    gsx750f

Informații profil

  • Motociclete detinute
    o gramada de trotinete

Vizitatori Recenți Profil

737 citiri profil

undacover's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nu se poate pune oring mai mic astfel incat sa se subtieze cand se intinde, se rupe. Nu sunt chiar elastice. O alta solutie cand nu prea se misca piesele pe acolo si nu se gaseste oringul tocit este ingrosarea interiorului, sau chiar imbracarea oringului original, in banda subtire de teflon. Rezista perfect la temperatura si chimicale si izoleaza bine.
  2. Trebuie sa sti exact grosimea discurilor, exact ! si el sa gaseasca ceva similar, sau du-i direct roata fata cu discuri cu tot. Daca piesa pe care o pune el nu are exact aceeasi grosime ca discurile o sa te trezesti ca iti scate lichidul de frana sau da pe afara cand pui pe discurile tale.
  3. Probabil orice polish pentru metale merge. Sunt niste caramizi colorate profesionale destul de ieftine, cred ca vreo 20-25 lei bucata am luat eu pentru aluminiu-inox. Pui disc de pasla sau carpa pe flex si ii dai, iese oglinda chiar daca are denivelari, nu trebuie smirghel decat daca vrei sa faci suprafata perfect dreapta.
  4. Depinde ce ai gasit cand ai desfacut. Cat era uzura inainte, cat era dupa ce ai pus noii segmenti ? Ai verificat cilindrul pe toata lungimea de ovalitate ? Ai plimbat segmentul pe cilindru sa vezi diferente la distanta dintre capete ? Ai curatat supapele, le-ai reglat ? Cat de usor invarte cand dai la automat ? Se simt hop-uri sau invarte cursiv ? Eu unul nu m-as apuca sa umblu peste tot dupa ce am demontat ceva fara sa ma asigur ca totul este masurat si ok unde am demontat. Poti sa ajungi in situatia in care strici in mai multe locuri si nu ii mai dai niciodata de cap, chiar daca o sa rezolvi o problema din greseala, cealalta problema o sa il afecteze si nu o sa porneasca bine, fara sa sti ca ai rezolvat prima problema.
  5. Deci rola este mica, de 35-40mm. As cauta o bormasina la 24v si as pune o baterie auto. Intr-adevar m-am exprimat gresit cu cuplul motorului. Ideea de baza este ca un motor pot sa il tin cu mana sa nu porneasca, iar el se arde daca il fortez astfel in ture joase, abia la rotatii mari incepe sa il ajute si inertia si ce o mai fi, nu poti sa il mai ti cu mana, curentul consumat este mai mic si isi face si racirea. La polul opus ar fi motoarele brushless care se descurca mai bine in ture joase. Sau daca tot suntem pusi pe investitii, de ce nu un brushless de rc, exista unele bestii destul de puternice si convenabile la pret. Sa nu uitam ca nu are frane, deci e bine sa limitam viteza. In film mi se pare cam rapid.
  6. Depinde de pozitie poti sa faci o parghie intre capacel si axa cu came cu o gramada de scule, dar cu siguranta o scula de-asta ajuta atunci cand faci treaba asta mai des. Pentru o singura moto eu nu m-as complica, probabil ca o sa ii faci lucrarea asta o singura data in viata oricum.
  7. Zero uzura la placute si discuri in timpul franarii ? Ontopic: nu imi dau seama din poza dar daca ce se vede acolo sunt niste impunsaturi e grava treaba, trebuie schimbata jamba. Nu sti cat ulei mai este in ea, eu nu as mai merge cu ea deloc in starea asta.
  8. Presupun ca pentru ca si la o masina daca bagi nasul la esapament o sa miroasa a benzina chiar daca masina are 2 tobe si 1-2 catalizatoare. La moto esapamentul este la 1m distanta nu la 4m in spatele cutiei.
  9. Folosind wd40 nu le-ai facut sa se miste prea usor cu riscul sa se desfaca iar ? Eu cred ca as incerca sa pun foarte putina picatura pe filet ca sa ramana intepenite.
  10. Merge fara probleme dupa ce il aranjezi putin. Se curata si se reface suprafata prin zimtuire, asta ajuta si mai bine la mentinerea uleiului pe el, se purta operatiunea asta cand pistoanele nu erau prea usor de gasit, unele modele au din fabrica facute niste santuri fine special ca sa tina uleiul pe ele. Problema este ce faci cu cilindrul ala, acolo e buba. Daca il alezezi sa scoti zgarieturile, nu o sa mai mearga pistonul actual. Per total este o operatiune destul de delicata, e bine sa nu o faci acasa sau "la cunostinte", ci la cineva care are scule si chiar stie ce face.
  11. Pe toate 4 bineinteles » Post actualizat in 10 Nov 2015 10:28 Dar aia este forta maxima, si daca o ti la forta aia mai mult de cateva secunde o sa ai nevoie de un instinctor. Sa nu uitam ca tu ai nevoie de forta mare la plecarea de pe loc ori motoarele cu carbuni se bucura de forta mare la turatie mare, la turatie mica forta este inexistenta. Oricum poti sa incerci sa improvizezi ceva cu o rotita. Nu imi dau seama din poze de dimensiunea rotii, dar presupun ca este undeva in jur de 350mm diametru. Eu as mai reduce viteza un pic, 9km/ora pare destul de mult, nu vrei sa fuga copilul cu ea si sa nu il mai prinzi din urma. Poate ceva aproape de 5km/ora ar fi mai convenabil si in cazul asta obti si un cuplu dublu. O rola de 50mm la 500rpm te-ar duce la aproape 5km/ora si motorul ar merge mai lejer. Interesant proiectul oricum, si imi imaginez bucuria celui mic daca il reusesti.
  12. Nu e o idee buna sa pui direct pe anvelopa, o sa patineze si o sa o arda in locul respectiv. Nu stiu daca masina de infiletat are destula putere, cred ca iti trebuie cateva sute de wati ca sa misti dracia aia inainte sa scoata fum motorasul. Poate cu un pinion foarte mic de lant (de genul 6-10 dinti) si pus motorul cu pinionul sub scaun sa treaca lantul prin el si el sa traga in scurt de pinionul mare.
  13. Solutia buna nu are cum sa coste de genul 170-200ron. Daca repari doar efectul si nu cauza, cu produse care se vand la preturi mai mici (nu dau nume acum sa nu apara desteptii care si-au pus si de 100 de ani nu au avut probleme cu ele) si care unele curg chiar de noi, fara factura, garantie, dovada, taxe, etc... da, poti sa iesi la pretul asta. Cand pui mana pe hartiuta si calculezi cat costa un simering nou de ulei, unul de praf si uleiul o sa vezi ca iti cam depaseste valoarea. Peste asta trebuie sa platesti si 2 ore de munca la service ca omul ala trebuie si el sa manance la sfarsit de zi. Daca ai schimbat doar simeringul de ulei, nu mai posta aici, nu este o reparatie completa, e doar o carpeala care se face in service-uri ca sa scoata pretul mic si sa nu mai curga.. o perioada. Ai reparat efectul si nu cauza. Simeringul de praf e cel care l-a stricat pe ala de ulei si nu vezi la ochi daca e uzat sau nu, iar mecanicul "o sa se uite profesional la el" si o sa zica ca e perfect ca tu sa cotizezi fericit si sa pleci bucuros ca ti-a facut lucrarea ieftina si cu ce avea in stoc.
  14. De remarcat ca el a specificat ca uleiul de la furca era relativ curat. Deci posibil sa fi fost schimbate simeringurile si uleiul (curat = nou, chiar si ala de furca se innegreste in timp). Daca tot curge dupa asta probabil ca trebuiesc schimbate telescoapele cu totul. Legat de schimbul simeringurilor de praf, cred ca este cam aiurea sa umbli acolo, sa schimbi simeringurile de ulei si sa nu le schimbi pe alea de praf, cand alea de ulei au fost in principal distruse de praful si mizeria care a scapat de alea de praf.
  15. Si cu carton, si fara, tot la 50 grade o sa iti coboare pentru ca apa din radiator o sa fie la fel de rece prima data. Cartonul nu o incalzeste. Dar deja nu mai vorbim de incalzire ci de stabilizarea temperaturii DUPA incalzire. Toate motoarele functioneaza pe principiul asta, nu este nimic rau sa primeasca apa mai rece. nu este vorba de un debit extrem ca sa cauzeze fisuri si temperatura lichidului de racire mereu e mai mica decat temperatura motorului care este relativ constanta (variatii mici). Senzorul pe care il vezi tu iti arata temperatura lichidului deci faptul ca tu vezi ca a coborat la 50 grade nu inseamna ca motorul are 50 grade. El o sa coboare de la 90 la 80grade maxim. Becule poate adaugi si o lege impotriva cartonului.
×
×
  • Creează nouă...