sightless Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Salutare, Am cumparat o baterie noua (pt suzuki gsxr 750) si am masurat curentul sa vad daca imi incarca corect si am observat ca atunci cand nu accelerez, bateria se incarca dar cand accelerez, bateria nu se incarca, problema sa fie de la releul de incarcare?Nu ma prea pricep la mecanica si electricitate si de aceea vreau sa stiu sigur care e problema sa nu cumpar releu nou si problema sa fie alta... Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 18, 2010 Share Postat Iunie 18, 2010 Salutare, Am cumparat o baterie noua (pt suzuki gsxr 750) si am masurat curentul sa vad daca imi incarca corect si am observat ca atunci cand nu accelerez, bateria se incarca dar cand accelerez, bateria nu se incarca, problema sa fie de la releul de incarcare?Nu ma prea pricep la mecanica si electricitate si de aceea vreau sa stiu sigur care e problema sa nu cumpar releu nou si problema sa fie alta... Multumesc mult! Nu stiu cum ai "masurat" tu "curentul" de ai ajuns la concluzia ca nu incarca corect, dar cel mai simplu test este sa pornesti farurile pe faza lunga si sa verifici daca creste intensitatea luminoasa cand accelerezi. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi_bucuresti Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 eu cand am faza lunga aprinsa se vede diferenta de intensitate cand accelerez ce inseamna asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 eu cand am faza lunga aprinsa se vede diferenta de intensitate cand accelerez ce inseamna asta ? la unele motociclete e comportamentul normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ludo3005 Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 (editat) va salut , testu de crestere in intesitate a lumini farului se face in camp cand nu ai scule si aparat de masura..... la relanti tre sa fie unpic peste 13 v si cand accelerezi 14,2 la unele modele ajunge si la 15 volti Editat Iunie 19, 2010 de ludo3005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 testu de crestere in intesitate a lumini farului se face in camp cand nu ai scule si aparat de masura..... ... sau cand nu stii sa faci diferenta intre curent si tensiune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 19, 2010 Share Postat Iunie 19, 2010 Nu stiu cum ai "masurat" tu "curentul" de ai ajuns la concluzia ca nu incarca corect, dar cel mai simplu test este sa pornesti farurile pe faza lunga si sa verifici daca creste intensitatea luminoasa cand accelerezi. Ride Safe! cred ca mi se futu' releul de incarcare pentru ca nu imi variaza intensitatea luminoasa la far Sau o fi pt ca am baterie buna?!?! Ar trebui sa descarc bateria pe jumatate ca sa diagnostichez releul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Detaliile pe care le-ai dat sunt vagi: ce "curent" ai masurat? Cum ai masurat? Cat -mere si pere - ti a dat? Daca nu explici clar problema nu vei obtine raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 va salut ,testu de crestere in intesitate a lumini farului se face in camp cand nu ai scule si aparat de masura..... la relanti tre sa fie unpic peste 13 v si cand accelerezi 14,2 la unele modele ajunge si la 15 volti E discutabila asta cu tensiunile. De ex eu la ralanti am 14.4V, si cand accelerez pe la 4-5000 scade la 14.2V. Putin peste 13 nu am avut niciodata, doar intre 14 si 15V ceea ce e ok. Pentru omu cu problema. Daca nu stii ce sa verifici cel mai bine du-te la cineva care stie, e cel mai simplu si "curat". Si da, totu se faceu aparatu de masura, nu cu faruri, claxon, semnalizatoare, bec de frana, sau orice alta sursa de lumina de pe motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sightless Postat Iunie 20, 2010 Autor Share Postat Iunie 20, 2010 (editat) Am masurat tensiunea de la baterie la cei de unde am luat bateria, cu un aparat special, si rezultatul a fost: 14.2V la relanti si 13.8V in sarcina, mi-au zic ca nu e bine si m-au sfatuit sa schimb releul de incarcare, eu de asta am postat aici sa stiu daca sigur de la releu e problema, sa nu am alte surprize pe urma... Editat Iunie 20, 2010 de sightless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Am masurat tensiunea de la baterie la cei de unde am luat bateria, cu un aparat special, si rezultatul a fost:14.2V la relanti si 13.8V in sarcina, mi-au zic ca nu e bine si m-au sfatuit sa schimb releul de incarcare, eu de asta am postat aici sa stiu daca sigur de la releu e problema, sa nu am alte surprize pe urma... intradevar e nasol... trebuie inainte de toate verificati toti conectorii si tensiunea de pe cele trei faze (care trebuie sa fie intre 30 si 70V~) dar in principiu cred ca tre' sa faci rost de un releu regulator. cel mai bine o duci la un specialist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.