Sari la conținut

radu86

Super Membru
  • Număr conținut

    1.472
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Emigrant
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    SV-ist
  • Numar Moto
    rectangular
  • Club
    no club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SV 650 N
  • Interests
    twins... V-twins

Vizitatori Recenți Profil

1.106 citiri profil

radu86's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutari, Sunt in cautare de o mobra noua pe care o voi folosi la drumuri lungi autostrazi, pasuri montane, drumuri nationale etc. si sper eu mai nimic offroad. Si normal am ajuns la Tracer 900 GT care are aproape tot ce vreau. Si acum apar 4 intrebari: 1. Eu avand 1,89 m am senzatia ca scaritele sunt cam in spate si voi sta cu genunchii mai indoiti decat as vrea. Asta voi vedea cand a voi urca pe una inainte de a cumpara. Exista cumva ceva kit de schimbare a pozitiei scaritelor? 2. Am gasit in manualul tracer-ului ca poate suporta 179 kg in lus fata de masa motoretei. Si-a facut cineva "griji" in aceasta privinta? Ca idee, 2 oameni pot depasi usor 140 kg si apoi sidecase-uri si topcase si geanta de rezervor, am senzatia ca pot ajunge la aceste 179 kg destul de repede. 3. La viteza de autostrada 130-140km/h cate rpm are motorul? Am gasit pe net ca ar fi undeva la 4800 - 5000 rpm. E adevarat? 4. Saua modelului 2020 este suficient de comoda? Merita oare diferenta de pret pentru saua Confort de la yamaha? Si aici prin comod inteleg daca e ok pentru, sa zicem, 900 km pe zi pe autostrada. Asta ar fi cam maximul pe care as fi dispus sa il fac si numai daca este absolut necesar. In rest imi place tot ce am citit despre acest model si venind de pe un V2 ma gandesc ca vibratiile nu vor reprezenta o problema. Multumesc. Spor! Este vreun posesor de Tracer 900 / GT in Sibiu care ar fi dispus sa se intalneasca cu mine si sa imi arate moto? De luat in considerare toata nebunia cu COVID si distantarea sociala. Multumesc. Spor!
  2. Salutari lume, Dupa ani buni de mers pe SV650 m-am hotarat sa trec la ceva mai maricel in primul rand pentru confort. Si cum V-twin mi-a ramas la inima normal ca am ajuns sa ma uit la 1290 SA. Si acum vin vreo 2 intrebari: 1. Mie imi face cu ochiul modelul pana in 2017, SA-T vad ca este brand-uit. Are rezervorul de 30 litri, roti spitate, parbriz inalt (din ce am citit pe aici nu e chiar asa bun parbrizul stock). Are cineva modelul acesta (ma refer aici la 2017) si ar putea spune daca a intampinat ceva probleme? 2. Din ce am vazut pe AdvRider KTM-ul are diferite probleme mai mult sau mai putin nasoale. Din posturile de aici vad ca numai doua persoane au avut neplaceri (cel cu moto cu cadrul schimbat si cel cu zgomotul in furca). Voi ca posesori cu ceva km in spate, cum vedeti achizita unui KTM sh? O loterie, sau cu sanse mari sa nimeresc un moto ok. Din moment ce ma intereseaza sh e clar ca nu am de gand sa dau 20k pe 2 roti, dar nici nu as da 11-13k pe o loterie. Any advice would be greatly appreciated. Mersi si drumuri faine!
  3. Mersi mult! Acum ca vad ca se potriveste pe mai multe modele, parca deja e mai usor de gasit .
  4. Salutari, stie cineva unde as putea gasi busonul de umplere ulei pentru un sv gen 1? Am reusit sa il pierd si deocamdata am aflat ca il pot comanda de la suzuki si ar dura cam 2 saptamani sa ajunga la mine, si mi se pare cam mult. Cum nu prea mai stau pe forum nu prea mai stiu ce si cum, asa ca ca intreb pe voi. Multumesc!
  5. Ar trebui sa vada pe schema electrica ce a conectat acolo. E o descriere foarte vaga, si daca vrea sa ii dea de cap, eu unul cred ca ar trebui sa verifice cu schema pusa langa motocicleta si sa vada pe unde duc firele alea.
  6. Aveam impresia ca ai trecut demult de 150k km. Am o curiozitate, pe k1200 cam cati km poti merge pe zi? Cu SV-ul (pasager + eu) nu am reusit mai mult de 880 km/zi. Nu stiu daca e mult sau putin, cert e ca as fi vrut sa pot mai mult.
  7. Salut, Daca ai timp, uita-te prin topicul asta si vezi cate sv-uri pe injectie au ajut probleme cu injectia. Eu nu tin minte sa fi fost vreunul, dar e posibil sa nu mai tin minte corect. Ca idee, cel mai important e sa fie intretinuta motocicleta, in rest va merge bine si cu carburator si cu injectie, desigur cu intretinerea de rigoare. Al meu SV este pe carburator, si tre sa recunosc ca am renuntat sa mai am grija de el ca la inceput, in primul rand pentru ca merg putini km pe an si nu am timpul sa il bibilesc. Si ca exemplu, in vara, am ajuns acasa (nu locuiesc in romania, dar am moto in romania), am schimbat uleiul si filtrul, verificat bujii, si i-am dat bataie 6000 de km prin europa. Nu mi-a facut nici o problema. Dar cum am zis, eu merg putin pe an fata de altii asa ca nu pot fi luat ca referinta in fiabilitate a SV-ului. Enough about me! Ca sa fiu ontopic, eu unul cred ca merita diferenta si sa mergi pe un sv cu injectie. Este mai nou, si eu nu cred ca iti faca probleme (daca nimeresti unul intretinut bine). Daca ai ochiul format si nu te grabesti, poti alege ceva bun, si oricum ai timp in iarna sa il mai rezolvi una alta daca are ceva probleme (dar ar fi bine sa nu le aiba). La sv eu unul stiu 2 bube mari: releul de incarcare care cred ca este piesa care se defecteaza cel mai frecvent; si sa aiba mereu uleiul la nivelul corespunzator altfel ai surprize. De ex al meu consuma ceva ulei si m-am invatat sa il verific cam la 1000-1500 km sa vad daca e necesar sa il completez. Nu stiu daca toate fac la fel, sau al meu e mai cu buba, dar ar fi bine sa cumperi unul care a mers mereu cu suficient ulei in el. Success la alegere.
  8. radu86

    Mortal Vaslui

    Acolo este intrarea in spital (pe acolo intra ambulantele + masinile angajatilor si uneori a persoanelor care vin in vizita). Este si statie de autobuz si este si trecerea de pietoni si este si scuar pe mijloc. Din ce stiu eu, daca nu s-o fi schimbat, acolo nu este linie continua si poti intra / iesi in spital din ambele sensuri de mers. In zona aia merg tare atat motocicletele cat si masinile, mai ales noaptea din nefericire.
  9. Foarte fain. Si eu sunt curios cate zile ai alocat pentru toate pasurile astea si cati km ai alocat pe zi. Si mai sunt curios care ti s-au parut mai impresionante. In cazul meu, Stelvio a fost plin de biciclisti, masini, lucrari, si sus mai si ningea, asa ca nu a fost o placere deosebita sa il fac. Gavia mi-a placut mult mai mult. A fost mai liber si parca mai salbatic cumva. Imi notez traseul ca sa stiu ce fac data viitoare
  10. 6 ani deja? ar trebui sa mai facem o intalnire la un moment dat ca parca au trecut prea multi de la ultima
  11. Ai idee releul acela aftermarket ce curent poate duce? 2 becuri H4 pe faza lunga consuma 110W (parca e 55W pe bec pe faza lunga). Deci cam 9 amperi e curentul cu faza lunga aprinsa. Filamentul de faza scurta se stinge cand pui faza lunga? Daca nu, trebuie adunat si curentul asta. Apoi ventilatorul consuma si el. Nu stiu cat din pacate. Plus curentul care incarca bateria (daca bateria e incarcata, asta e mai mic). Deci, prin releul acela trebuie sa "curga" tot curentul asta si in acelasi timp sa tina si tensiunea la valorile corecte. Poate ca fiind aftermarket nu prea poate sa faca treaba asta?! Primul lucru verifica tensiunea pe baterie, cu un multimetru/voltmetru dedicat, in toate cazurile mentionate de tine si vezi ce rezultate ai.
  12. Salutari, SV-ul are, pe langa acea valva vacuumatica, si o pompa de benzina actionata tot de vacuumul facut de motor. Una peste alta eu inteleg ca nu iti este clar daca e o problema electrica sau nu. Incerca sa clarifici asta intai si intai si apoi te concentrezi sa gasesti care e cauza.
  13. Probabil arata bine, dar sunt cam vechi. Cred ca tine de fiecare ce alege sa puna pe motoreta, sau ce isi permite. In cazul meu mi-au alunecat pe ud si apoi pe uscat niste anvelope vechi de 4 ani. Sigur, pot crede ca poate era asfaltul murdar etc etc, dar mi-am pierdut increderea in ele. Cat erau noi nu au alunecat niciodata, nici pe ud nici pe uscat. Asa ca pentru mine, anvelopele care depasesc 4 ani sunt cam gata. Dar, ce zic poate fi cel mult un sfat. Nu stiu mare lucru despre anvelope, stiu doar ce mi s-a intamplat mie.
  14. Cred ca e ok pentru inaltimea ta. Anvelopele trebuie schimbate pentru ca sunt cam vechi. In rest daca ti se pare ca isi face banii, si zici ca cei care l-au verificat se pricep, ia-l.
  15. 150 de euro 2 anvelope? Asa ieftine sunt Conti-urile? Te-ai uitat si in tara si sunt la acelasi pret? Vezi ca pe fata ar trebuie 120/60/ZR17. Daca le iei inainte sa faci rarul, sa nu ai probleme cumva. Cat despre moto, da sunt fiabile, si pot mergre mult si fara probleme. Nu stiu la ce vrei sa o folosesti, dar daca te bate gandul sa faci drumui lungi, esti si inalt (gen 1.80 sau peste), o sa te cam chinuie. Eu doar la partea de confort ma pot plange, in rest nu am avut probleme cu SV-ul.
×
×
  • Creează nouă...