sorin93 Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Salut!,am 2 aprilia rs 125 si la una dintre ele m`a lasat cutia si am decis sa schimb setu de pe una pe alta(la cealalta nu aveam set -cilindru+piston).toate bune si frumoase! Seara am venit sa o iau,si de aici incepe problema.am incercat sa merg cu ea pana prinde viteza aia mare de la 6-7 mi ture(power valve care din pacate este decat jumatate de limba bagata acolo si nu are ce sa deschida).Pana acu cu vechiul motor (cu powervalvu asa cu limba bagata) am mers super bine. Dar acu la noul motor intra puterea aia mare, merg ce merg, deodata imi scad brusc turatiile se opreste si roata spate se infraneaza(asta in mers).Tin sa mentionez ca saream de 5 mi ture decat cu ambreiaj ,in rest nu mergea..si sa nu uit ca imi da rateuri pe toba.ieri nu a mai vrut de nici`o culoare sa depaseasca 5 mi ture chiar si cu ambreiaj..si am zis s`o las asa..(m`as gandi ca ar fi ceva la partea electrica sau sa fie chiar power) O voi duce la mecanic,dar as dori daca este cineva in stare sa imi spuna ce problema are:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George_Costin Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Salut!,am 2 aprilia rs 125 si la una dintre ele m`a lasat cutia si am decis sa schimb setu de pe una pe alta(la cealalta nu aveam set -cilindru+piston).toate bune si frumoase!Seara am venit sa o iau,si de aici incepe problema.am incercat sa merg cu ea pana prinde viteza aia mare de la 6-7 mi ture(power valve care din pacate este decat jumatate de limba bagata acolo si nu are ce sa deschida).Pana acu cu vechiul motor (cu powervalvu asa cu limba bagata) am mers super bine. Dar acu la noul motor intra puterea aia mare, merg ce merg, deodata imi scad brusc turatiile se opreste si roata spate se infraneaza(asta in mers).Tin sa mentionez ca saream de 5 mi ture decat cu ambreiaj ,in rest nu mergea..si sa nu uit ca imi da rateuri pe toba.ieri nu a mai vrut de nici`o culoare sa depaseasca 5 mi ture chiar si cu ambreiaj..si am zis s`o las asa..(m`as gandi ca ar fi ceva la partea electrica sau sa fie chiar power) O voi duce la mecanic,dar as dori daca este cineva in stare sa imi spuna ce problema are:P Sta la relentiu? De ce imi suna a motor calat....Tu l-ai montat top endul?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin93 Postat Iunie 20, 2010 Autor Share Postat Iunie 20, 2010 Sta la relentiu? De ce imi suna a motor calat....Tu l-ai montat top endul?? nu sta ..trebuie sa o imping pt ca sa o pornesc..in rest merge dar cum am zis pana in 5 mi ture si da ratee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Salut!,am 2 aprilia rs 125 si la una dintre ele m`a lasat cutia si am decis sa schimb setu de pe una pe alta(la cealalta nu aveam set -cilindru+piston).toate bune si frumoase!Seara am venit sa o iau,si de aici incepe problema.am incercat sa merg cu ea pana prinde viteza aia mare de la 6-7 mi ture(power valve care din pacate este decat jumatate de limba bagata acolo si nu are ce sa deschida).Pana acu cu vechiul motor (cu powervalvu asa cu limba bagata) am mers super bine. Dar acu la noul motor intra puterea aia mare, merg ce merg, deodata imi scad brusc turatiile se opreste si roata spate se infraneaza(asta in mers).Tin sa mentionez ca saream de 5 mi ture decat cu ambreiaj ,in rest nu mergea..si sa nu uit ca imi da rateuri pe toba.ieri nu a mai vrut de nici`o culoare sa depaseasca 5 mi ture chiar si cu ambreiaj..si am zis s`o las asa..(m`as gandi ca ar fi ceva la partea electrica sau sa fie chiar power) O voi duce la mecanic,dar as dori daca este cineva in stare sa imi spuna ce problema are:P trage o gura de aer si explica-ne te rugam: inainte sa crape, motoru a mers bine sau de la bun inceput a mers prost? sigur ai strans bine toate alea pe acolo? ai avut griza sa asezi segmentii si sa fie fixat boltul de la piston? mie imi suna a ceva destul de grav... nu cred ca are nici o legatura cu electrica.... nici cu powervalvele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin93 Postat Iunie 20, 2010 Autor Share Postat Iunie 20, 2010 trage o gura de aer si explica-ne te rugam: inainte sa crape, motoru a mers bine sau de la bun inceput a mers prost? sigur ai strans bine toate alea pe acolo? ai avut griza sa asezi segmentii si sa fie fixat boltul de la piston? mie imi suna a ceva destul de grav... nu cred ca are nici o legatura cu electrica.... nici cu powervalvele de cand l`am luat de la service...mi`a facut asa...si mi`au zis sa vin marti fiindca atunci era seara..nu stiu ..ma gandesc ca daca s`ar fi calat nu ar mai fi pornit nici impins..si iam schimbat cdi`u de pe un 03` si acu imi merge pana in 7 mi ture...de unde ar trebui sa intre pv..mai mult nu..si aceleasi ratee... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 de cand l`am luat de la service...mi`a facut asa...si mi`au zis sa vin marti fiindca atunci era seara..nu stiu ..ma gandesc ca daca s`ar fi calat nu ar mai fi pornit nici impins..si iam schimbat cdi`u de pe un 03` si acu imi merge pana in 7 mi ture...de unde ar trebui sa intre pv..mai mult nu..si aceleasi ratee... du-o inapoi in service (poate la altul) clapetele de admisie, galerie de admisie, cilindru belit... pot fi multe probleme inclin sa cred ca e o problema de montaj. CDI-ul ar trebui sa fi aproximativ identic si nu cred sa fie sursa problemelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin93 Postat Iunie 20, 2010 Autor Share Postat Iunie 20, 2010 du-o inapoi in service (poate la altul) clapetele de admisie, galerie de admisie, cilindru belit... pot fi multe probleme inclin sa cred ca e o problema de montaj. CDI-ul ar trebui sa fi aproximativ identic si nu cred sa fie sursa problemelor Carburatoru nu poate fi?oare:-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 Carburatoru nu poate fi?oare:-? ai umblat in el? singura chestie ar fi sa nu fie montat corespuzator adica asa cum am spus... galeria de admisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin93 Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 ai umblat in el? singura chestie ar fi sa nu fie montat corespuzator adica asa cum am spus... galeria de admisie nu am umblat,dar il voi duce azi la mecanic,si voi reveni cu un raspuns.. Oricum iti multumesc mult:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 oricum nu inteleg cum ai plecat cu ea din service daca mergea atat de prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin93 Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 oricum nu inteleg cum ai plecat cu ea din service daca mergea atat de prost pai baietii de acolo trebuiau sa plece la curse in seara aia..si mi`a zis ca sa o iau acasa..ori sa o las acolo ca se ocupa dupa ce vine ei.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.