apunctg Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Am adus-o acum vre-o doua saptamani din uk ... prima moto Imi plac foarte mult motoarele cafe racer ... si intentionez sa ii fac mai multe upgrade-uri in timp ... deocamdata sper sa trec de RAR si sa o pot inmatricula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 E frumosa rau, cat a costat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
desmoBIBU Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Nice BIKE !!! ....are mult potential CAFE ...... Bafta ! my CAFERACER !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 (editat) Yamaha XS400 SE (4G5), cu rezervor de XS400 2A2. este varianta de motorizare limitata la 27 hp sau de 35/37 hp? Cat a costat "jucaria"? Daca o sa ai probleme la RAR, cauta rezervor si sa de SE (4G5), cam de astea se pot lega. Bafta la RAR! Editat Iunie 21, 2010 de DKWraith2Anen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apunctg Postat Iunie 21, 2010 Autor Share Postat Iunie 21, 2010 salutari ... am dat 700 de lire pe ea in UK ... dar nu stiu cati km are din pacate. Ea merge f bine deocamdata si nu pare sa fi fost foarte uzat motoru. nu stiam ca e xs 400 SE ca nu scrie in documente (V5C) nimic mai mult decat "yamaha xs 400" ... o sa ma milogesc de omu de la RAR daca imi zice de rezervor si de sa ... dar sper sa treaca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Sare de 35000km, daca o sa ai nevoie de piese de schimb, e-bay, sau mobile.de . In tara nu sunt prea multe XS-uri modelul asta... Pretul e relativ ok, avand in vedere micile modificari aduse. Cum porneste la kick-starter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apunctg Postat Iunie 22, 2010 Autor Share Postat Iunie 22, 2010 pai porneste imediat la buton ... la kickstarter daca e motoru cald merge din prima, iar daca e motoru rece nu prea o ia si n-am prea insistat mai mult de 2-3 ori niciodara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Are compresia ok. Schimba-i furtunul de la frana fatza, e cel original de pe ghidonul de SE, este lung si sta buclat cam aiurea si s-ar putea sa cedeze mai repede decat ar trebui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apunctg Postat Iunie 25, 2010 Autor Share Postat Iunie 25, 2010 Am trecut azi de RAR ... o sa ma duc la politie sa iau si talon + numar si s-a rezolvat ... In schimb am o intrebare mai tehnica care nu stiu daca s-o pun aici sau la "tehnic" ... daca merg mai mult cu motoru si se incalzeste incepe sa se cam tureze la relanti, adica in mod normal sta pe la 1000 de ture ... dar uneori se mai duce pe la 1700 - 2000 de ture si nu scade decat daca bag in viteza si dau usor drumu la ambreiaj se lasa din ture . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Ipoteza, ar putea fi de la parghia de soc, se poate misca accidental de pe pozitie daca are joc Mesaj completat O alta cauza ar putea fi uleiul din motor. XS-ul are un sistem destul de simplu de gresare suplimentara in caz de supraincalzire care intra in functiune cand cilindrii nu mai sunt raciti suficient. Fa-i schimbul de ulei + filtru si sa speli motorul pe interior. In baia de ulei se mai afla o sita metalica de unde trage pompa de ulei, daca ai depuneri in motor, ar trebui curatata si sita. La sita in cauza ai acces pe sub motor. Uite si o poza cu baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apunctg Postat Iunie 26, 2010 Autor Share Postat Iunie 26, 2010 asta e motoru tau la care e facuta poza ? uleiul parea destul de curat cand l-am verificat ... adica era transparent chiar ... si nivelu ok, ipoteza mea e ca e de la garniturile alea care fac legatura intre motor si carburatoare ca par sa aiba niste mici crapaturi (s-o fi imbatranit cauciucul ala ) ... garniturile astea le-am comandat si nu par destul de greu de schimbat ... sper ca asta sa fie problema. Daca nu o sa ma uit si la sita aia de care zici DKWraith2Anen (si te mai intreb chestii pe parcurs). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) Este un motor de-al meu, momentan demontat complet. Flansele de la carburatoare pot fi si ele cauza, vezi ca au niste capacele in partea de sus, verifica-le sa nu fie crapate. Ca idee generala, e o motocicleta destul de rezistenta, doar ca e cam batrana si trebuie s-o "reimprospatezi" nitel. Editat Iunie 26, 2010 de DKWraith2Anen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apunctg Postat Iunie 27, 2010 Autor Share Postat Iunie 27, 2010 asta si incerc sa fac ... incetu cu incetu sa iau noi garniturile si tot ce mai poate sa fie imbatranit pe ea . garniturile alea trebuie sa imi soseasca cam intr-o saptamana asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKWraith Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 piese originale Yamaha la Dual Tours pe comanda, aduc pana la modele din '70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.