Sari la conținut

XS 400


apunctg
 Share

Postări Recomandate

Yamaha XS400 SE (4G5), cu rezervor de XS400 2A2. este varianta de motorizare limitata la 27 hp sau de 35/37 hp? Cat a costat "jucaria"? Daca o sa ai probleme la RAR, cauta rezervor si sa de SE (4G5), cam de astea se pot lega. Bafta la RAR!

Editat de DKWraith2Anen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari ...

 

am dat 700 de lire pe ea in UK ... dar nu stiu cati km are din pacate. Ea merge f bine deocamdata si nu pare sa fi fost foarte uzat motoru.

 

nu stiam ca e xs 400 SE ca nu scrie in documente (V5C) nimic mai mult decat "yamaha xs 400" ... o sa ma milogesc de omu de la RAR daca imi zice de rezervor si de sa ... dar sper sa treaca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sare de 35000km, daca o sa ai nevoie de piese de schimb, e-bay, sau mobile.de . In tara nu sunt prea multe XS-uri modelul asta...

Pretul e relativ ok, avand in vedere micile modificari aduse.

Cum porneste la kick-starter?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are compresia ok. Schimba-i furtunul de la frana fatza, e cel original de pe ghidonul de SE, este lung si sta buclat cam aiurea si s-ar putea sa cedeze mai repede decat ar trebui...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut azi de RAR ... o sa ma duc la politie sa iau si talon + numar si s-a rezolvat ...

 

In schimb am o intrebare mai tehnica care nu stiu daca s-o pun aici sau la "tehnic" ... daca merg mai mult cu motoru si se incalzeste incepe sa se cam tureze la relanti, adica in mod normal sta pe la 1000 de ture ... dar uneori se mai duce pe la 1700 - 2000 de ture si nu scade decat daca bag in viteza si dau usor drumu la ambreiaj se lasa din ture .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ipoteza, ar putea fi de la parghia de soc, se poate misca accidental de pe pozitie daca are joc

Mesaj completat

O alta cauza ar putea fi uleiul din motor. XS-ul are un sistem destul de simplu de gresare suplimentara in caz de supraincalzire care intra in functiune cand cilindrii nu mai sunt raciti suficient. Fa-i schimbul de ulei + filtru si sa speli motorul pe interior. In baia de ulei se mai afla o sita metalica de unde trage pompa de ulei, daca ai depuneri in motor, ar trebui curatata si sita. La sita in cauza ai acces pe sub motor. Uite si o poza cu baia de ulei.

post-29432-1277553619_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta e motoru tau la care e facuta poza ?

 

uleiul parea destul de curat cand l-am verificat ... adica era transparent chiar ... si nivelu ok,

 

ipoteza mea e ca e de la garniturile alea care fac legatura intre motor si carburatoare ca par sa aiba niste mici crapaturi (s-o fi imbatranit cauciucul ala ) ...

 

garniturile astea le-am comandat si nu par destul de greu de schimbat ... sper ca asta sa fie problema. Daca nu o sa ma uit si la sita aia de care zici DKWraith2Anen (si te mai intreb chestii pe parcurs).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este un motor de-al meu, momentan demontat complet.

 

Flansele de la carburatoare pot fi si ele cauza, vezi ca au niste capacele in partea de sus, verifica-le sa nu fie crapate.

 

Ca idee generala, e o motocicleta destul de rezistenta, doar ca e cam batrana si trebuie s-o "reimprospatezi" nitel.

Editat de DKWraith2Anen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...