fagarashan Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Salutare tuturor!cred ca sunt cel mai nou membru al comunitatii motociclistilor ! imi pare bine ca dau de oameni cu experientza la motoare si care se ajuta unii pe altii.Am si eu o problema si sper sa ma lamuriti: la jupiterul meu(4)nu am incarcare suficienta,i-am luat baterie noua dar si asa becul de la far e rosiatic si se albeste putin la turatii extrem de mari.Am instalatia originala pe ea,fara modificari(de ex relee,diode,etc).La relantiu becul de incarcare din bord sta aprins iar la turatii mari se stinge.Intrebarea mea e daca ati mai intalnit fenomenul acesta la acest model(desi am auzit ca asta e boala lor).Unde e situat releul la ij?se poate verifica?sau cum sa verific daca de la alternator vine tensiune normala? Am citit undeva pe forum ca ar merge releu de dacia,dar m-ar ajuta foarte mult o detaliere a acestui subiect si as dori sa discutam mai pe larg despre asta(doar despre jupiter 4 fara poluari inutile) si sa o solutionez.Contez pe ajutorul vostru. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CS 99 BIG Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 Salutare tuturor!cred ca sunt cel mai nou membru al comunitatii motociclistilor ! imi pare bine ca dau de oameni cu experientza la motoare si care se ajuta unii pe altii.Am si eu o problema si sper sa ma lamuriti: la jupiterul meu(4)nu am incarcare suficienta,i-am luat baterie noua dar si asa becul de la far e rosiatic si se albeste putin la turatii extrem de mari.Am instalatia originala pe ea,fara modificari(de ex relee,diode,etc).La relantiu becul de incarcare din bord sta aprins iar la turatii mari se stinge.Intrebarea mea e daca ati mai intalnit fenomenul acesta la acest model(desi am auzit ca asta e boala lor).Unde e situat releul la ij?se poate verifica?sau cum sa verific daca de la alternator vine tensiune normala? Am citit undeva pe forum ca ar merge releu de dacia,dar m-ar ajuta foarte mult o detaliere a acestui subiect si as dori sa discutam mai pe larg despre asta(doar despre jupiter 4 fara poluari inutile) si sa o solutionez.Contez pe ajutorul vostru. Multumesc! -Salut , de unde stii ca ai instalatia originala daca nu sti unde se afla releul si nu , nu asta este boala la jupiter ! Am avut si eu problema asta ,in prima faza curata bine periile (urmareste sa nu fie intepenite in locasul lor)si colectorul , verifica bine contactele pe acolo inclusiv cele care intra in releu , acesta se afla in spatele filtrului de aer sub saua , verifica incarcarea cu un aparat de masura direct pe baterie , cu motorul oprit 12,4 aprox. iar in mers minim 13,5 Se poate face si adaptarea cu punte si releu de Dacia...doar este un alternator ca oricare altul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 dupa ce va saturati de alea de Dacia, puteti sa va faceti cu 30 de lei bucata regulatoare mai high-tech, depanabile, reglabile, dupa schema mea. /index.php?...p;showentry=597 E si schema, si manual merge excelent si pe ETZ, si pe Jawa, si pe Dacia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 .... asa este , am pus si eu pe un JUPITER 4 , punte si releu de DACIA ; nu au mai fost probleme . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fagarashan Postat Iunie 23, 2010 Autor Share Postat Iunie 23, 2010 .... asa este , am pus si eu pe un JUPITER 4 , punte si releu de DACIA ; nu au mai fost probleme . Ceva detalii in plus?Unde ai legat df-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Cate diode ai in puntea de redresare? 6 sau 9? daca tiai luat punte de dacia conectez in felul urmator: D+ => contact(eventual conectarea in serie cu martorul de incarcare) D- => masa B+ => instalatia electrica (baterie) DF => la periile de la rotor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fagarashan Postat Iunie 25, 2010 Autor Share Postat Iunie 25, 2010 E releul acela dreptunghiular de IZH situaT sub sha.Cred ca are 6 diode din cate stiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 daca ai 6 atuncea mai adauga 3 mici(1n4007) si conecteaza in felul urmator: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fagarashan Postat Iunie 26, 2010 Autor Share Postat Iunie 26, 2010 Multumesc! Voi incerca sa desfac alternatorul,sa vad periile si colectorul,eventual verific din nou releul(si cablajul).Va tin la curent!Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Liviu M Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 O perie la DF releu O perie la masa Releul la masa si la + (iclusiv la perie cum scrie mai sus) Cele trei capete ale infasurarilor alternatorului la cele trei legaturi ale puntii cu 6 diode Minusul puntii la masa + puntii la instalatie Verificare , contact , pornit , verificat daca sunt 14 (intre 13,6 si14,2) V pe instalatie si : ASFALT USCAT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fagarashan Postat Iunie 27, 2010 Autor Share Postat Iunie 27, 2010 Multumesc.Scurt si la obiect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Iulie 16, 2010 Share Postat Iulie 16, 2010 diodele aditionale trebuie sa fie neaparat 1n4007? si la mine s-a dus releul de incarcare original si i-am pus unu de dacie dar i-am pus diode 1n4002 si nu vrea sa incarce decat dupa ce fac un sunt cu un bec de pozitie intre plusul puntii si una din fazele care vin de la alternator, abia atunci se aprinde becul din bord. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.