Sari la conținut

1998 KTM 400 SXC first dirt bike


iuda66
 Share

Postări Recomandate

salutare

 

zilele trecute am gasit un KTM la un prieten la mine in oras. as vrea sa-l cumpar dar are cateva probleme si as dori cateva indrumari de la cei care detin sau au detinut un motor de tipu asta.

 

 

prima problema ar fi ca nu porneste, dat fiind faptul ca motoru sta pe bara de un an jumate. este normal sa se intample asa?

 

cand a fost lasat .. mergea fara probleme dar acum nu vrea sa porneasca.

 

am dat o ora si ceva la pedala in papuci pana mi-am julit gamba dupa care l-am lasat sa ii curat carburatoru ... era sa porneasca de cateva ori dar nimic. deja imi cam doresc un motor care porneste la buton daca trebuie sa dau asa mult la pedala ca sa-l pornesc

 

se poate pune cumva eletric starert la un motor care porneste la pedala ?

 

la furca se vede cum s-a pus praful peste ulei. este normal sa fie asa ?

 

 

sunt complet incepator si nu am nici o treaba cu mecanica. pretul cerut este de 1000 de euro iar overall motorul nu arata rau. nu am nici o poza cu actualul motor decat cateva gasite pe net.

 

as mai fi vrut sa stiu daca in romania se gasesc usor piese de schimb pt acest tip de motor. am cautat un rezervor de capacitate mai mare dar nu am gasit nimic pe romania... iar asta pe care il are este de 9L din ce-am vazut pe net..

 

va multumesc anticipat si astept raspunsuri de la cei care stiu despre ce vorbesc

 

 

 

55559529271993671440.jpg

 

93349017632054858769.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

zilele trecute am gasit un KTM la un prieten la mine in oras. as vrea sa-l cumpar dar are cateva probleme si as dori cateva indrumari de la cei care detin sau au detinut un motor de tipu asta.

 

 

prima problema ar fi ca nu porneste, dat fiind faptul ca motoru sta pe bara de un an jumate. este normal sa se intample asa?

 

cand a fost lasat .. mergea fara probleme dar acum nu vrea sa porneasca.

 

am dat o ora si ceva la pedala in papuci pana mi-am julit gamba dupa care l-am lasat sa ii curat carburatoru ... era sa porneasca de cateva ori dar nimic. deja imi cam doresc un motor care porneste la buton daca trebuie sa dau asa mult la pedala ca sa-l pornesc

 

se poate pune cumva eletric starert la un motor care porneste la pedala ?

 

la furca se vede cum s-a pus praful peste ulei. este normal sa fie asa ?

 

 

sunt complet incepator si nu am nici o treaba cu mecanica. pretul cerut este de 1000 de euro iar overall motorul nu arata rau. nu am nici o poza cu actualul motor decat cateva gasite pe net.

 

as mai fi vrut sa stiu daca in romania se gasesc usor piese de schimb pt acest tip de motor. am cautat un rezervor de capacitate mai mare dar nu am gasit nimic pe romania... iar asta pe care il are este de 9L din ce-am vazut pe net..

 

va multumesc anticipat si astept raspunsuri de la cei care stiu despre ce vorbesc

 

Vezi ca ai pus poze cu un KTM 400 LC4 EGS. Gama SX de la KTM nu are lumini si este destinata exclusiv motocross-ului.

Cand incerci sa pornesti un motor dupa un an jumate de stat, primul lucru scoti benzina din carburator si rezervor si pui benzina noua.

Demaror la SX nu se poate pune. Si cred ca nici rezervor mai mare.

De ce iti trebuie motocicleta de motocross cu rezervor mare si demaror? Ca oricum nu vei circula cu ea pe sosea pentru ca este neinmatriculabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca ai pus poze cu un KTM 400 LC4 EGS. Gama SX de la KTM nu are lumini si este destinata exclusiv motocross-ului.

Cand incerci sa pornesti un motor dupa un an jumate de stat, primul lucru scoti benzina din carburator si rezervor si pui benzina noua.

Demaror la SX nu se poate pune. Si cred ca nici rezervor mai mare.

De ce iti trebuie motocicleta de motocross cu rezervor mare si demaror? Ca oricum nu vei circula cu ea pe sosea pentru ca este neinmatriculabila.

 

inseama ca nici cel care o vinde nu stie exact ce vinde, eu nici atat. stiu ca arata ca motorul din pozele de mai sus. momentan nu ii gaseste cartea de identitate si nici talonul. mi-a arata niste carti maricele dreptunghiulare albastre pe care scria SX & SXC '98 banuiesc ca erau cartile mototului.

inainte sa incercam sa o pornim, i-am pus benzina noua pt ca nu mai avea deloc in rezervor. oricum a ramas pe duminica sa i se curete carburatorul.

pt mine, fiind complet incepator, nu conteaza daca e de cross sau nu ca sa-i pun un rezervor mai mare; pt ca nu cred ca voi ajunge vreodata sa fac cross de perfomanta. vreau doar un motor care arate ca cel din pozele de mai sus si m-am gandit ca rezervorul de 9L pe care il are e prea mic.

tipul mi-a spus asa: "se poate inmatricula ca are carte de identitate si talon"

 

dar ma gandesc ca daca are si talon inseamna ca este si inmatriculat? am stat o perioada lunga de timp in SUA si am revenit curand in RO. si chiar sunt pe din afara cu legislatia din romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inseama ca nici cel care o vinde nu stie exact ce vinde, eu nici atat. stiu ca arata ca motorul din pozele de mai sus. momentan nu ii gaseste cartea de identitate si nici talonul. mi-a arata niste carti maricele dreptunghiulare albastre pe care scria SX & SXC '98 banuiesc ca erau cartile mototului.

inainte sa incercam sa o pornim, i-am pus benzina noua pt ca nu mai avea deloc in rezervor. oricum a ramas pe duminica sa i se curete carburatorul.

pt mine, fiind complet incepator, nu conteaza daca e de cross sau nu ca sa-i pun un rezervor mai mare; pt ca nu cred ca voi ajunge vreodata sa fac cross de perfomanta. vreau doar un motor care arate ca cel din pozele de mai sus si m-am gandit ca rezervorul de 9L pe care il are e prea mic.

tipul mi-a spus asa: "se poate inmatricula ca are carte de identitate si talon"

 

dar ma gandesc ca daca are si talon inseamna ca este si inmatriculat? am stat o perioada lunga de timp in SUA si am revenit curand in RO. si chiar sunt pe din afara cu legislatia din romania.

 

Daca tot vrea sa vanda motocicleta sa faca bine si sa gaseasca actele ei. Si, daca ai stat in SUA poate ai pus ceva bani deoparte si ia mai bine un EXC sau un LC4 mai nou. La astea gasesti si demaror si rezervor mare. Investeste macar 3000 euro in motocicleta ca sa te poti bucura de ea ulterior. Nu sa stai cu ea defecta sau sa mergi cu morcovul in your butt ca n-are acte, fiind furata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

zilele trecute am gasit un KTM la un prieten la mine in oras. as vrea sa-l cumpar dar are cateva probleme si as dori cateva indrumari de la cei care detin sau au detinut un motor de tipu asta.

 

 

prima problema ar fi ca nu porneste, dat fiind faptul ca motoru sta pe bara de un an jumate. este normal sa se intample asa?

 

cand a fost lasat .. mergea fara probleme dar acum nu vrea sa porneasca.

 

am dat o ora si ceva la pedala in papuci pana mi-am julit gamba dupa care l-am lasat sa ii curat carburatoru ... era sa porneasca de cateva ori dar nimic. deja imi cam doresc un motor care porneste la buton daca trebuie sa dau asa mult la pedala ca sa-l pornesc

 

se poate pune cumva eletric starert la un motor care porneste la pedala ?

 

la furca se vede cum s-a pus praful peste ulei. este normal sa fie asa ?

 

 

sunt complet incepator si nu am nici o treaba cu mecanica. pretul cerut este de 1000 de euro iar overall motorul nu arata rau. nu am nici o poza cu actualul motor decat cateva gasite pe net.

 

as mai fi vrut sa stiu daca in romania se gasesc usor piese de schimb pt acest tip de motor. am cautat un rezervor de capacitate mai mare dar nu am gasit nimic pe romania... iar asta pe care il are este de 9L din ce-am vazut pe net..

 

va multumesc anticipat si astept raspunsuri de la cei care stiu despre ce vorbesc

 

 

 

55559529271993671440.jpg

 

93349017632054858769.jpg

motocicleta din poze este un ktm 620 din 98 si imi apartine :laugh: pozele sunt facute de fostul propietar...probabil anuntul a ramas pe net :laugh:la 400 cat si la 620 exista rezervor de 19 litri...eu am asa ceva

Editat de free ride
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@iuda66 - cumpara un motor care sa pornasca si sa iba actele in regula. Nu te arunca la chilipiruri, ca pe urma bagi si 1000e in el, tot nu merge bine si te trezesti ca n-ai nici posibilitatea de inmatriculare din cauza problemelor cu acte.

 

SXC 400... arata aproape identic cu cel din poze: http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_400_sxc_1999.php

4548_0_1_2_400%20sxc_peter%20grossi.jpg

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, asa arata motorul Switch, numai ca aripile din spate nu sunt gri ci portocalii cu semne mici de cojire ici colo (sub vopseaua protocalie se vede acelasi gri ca in poza) si are semnalizari in spate. mai pe seara o sa atasez o poza cu actualul motor.

 

multumesc pentru raspunsuri.

 

daca se poate inmatricula cu actele care le are motorul iar carburatorul curatat ar rezolva problema pornirii motorului, merita 1000 euro ? pe bikeshop.ro nu gasesc nici un SXC de 400 ca sa vad pretul...

 

este un prieten de al meu si nu cred m-ar pacali si nu ar incerca sa castige de pe urma vanzarii motorului dupa afacerile pe care le invarte. spunea ca a dat 1800eu pe el acum vreo 2-3 ani... l-a folosit o perioada dupa care s-a plictisit de el si a facut panze de paianjen.

 

nu prea are treaba nici el cu motoarele, l-a luat de fun... ca si mie, si cica l-a luat de la unu din orasul Mihail Kogalniceanu, Jud Constanta.

 

revin cu poze diseara

Mesaj completat

ok, asta este motorul. poate recunoste cineva modelul, este sau nu SXC de 400 ?

 

51428988234409983042.jpg

 

93057081428355183873.jpg

 

17125244771721106601.jpg

 

65145371984759778554.jpg

Editat de iuda66
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. E un 400 SXC LC4. Sau fabricat in 1997-99. Cam rare. Si din perioada cand KTM nu imbunatatise fiabilitatea motoarelor. Cu acte in regula si pornit merita sa dai 40 mil lei sati faci damblaua de offroad moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...