iuda66 Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 salutare zilele trecute am gasit un KTM la un prieten la mine in oras. as vrea sa-l cumpar dar are cateva probleme si as dori cateva indrumari de la cei care detin sau au detinut un motor de tipu asta. prima problema ar fi ca nu porneste, dat fiind faptul ca motoru sta pe bara de un an jumate. este normal sa se intample asa? cand a fost lasat .. mergea fara probleme dar acum nu vrea sa porneasca. am dat o ora si ceva la pedala in papuci pana mi-am julit gamba dupa care l-am lasat sa ii curat carburatoru ... era sa porneasca de cateva ori dar nimic. deja imi cam doresc un motor care porneste la buton daca trebuie sa dau asa mult la pedala ca sa-l pornesc se poate pune cumva eletric starert la un motor care porneste la pedala ? la furca se vede cum s-a pus praful peste ulei. este normal sa fie asa ? sunt complet incepator si nu am nici o treaba cu mecanica. pretul cerut este de 1000 de euro iar overall motorul nu arata rau. nu am nici o poza cu actualul motor decat cateva gasite pe net. as mai fi vrut sa stiu daca in romania se gasesc usor piese de schimb pt acest tip de motor. am cautat un rezervor de capacitate mai mare dar nu am gasit nimic pe romania... iar asta pe care il are este de 9L din ce-am vazut pe net.. va multumesc anticipat si astept raspunsuri de la cei care stiu despre ce vorbesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 salutare zilele trecute am gasit un KTM la un prieten la mine in oras. as vrea sa-l cumpar dar are cateva probleme si as dori cateva indrumari de la cei care detin sau au detinut un motor de tipu asta. prima problema ar fi ca nu porneste, dat fiind faptul ca motoru sta pe bara de un an jumate. este normal sa se intample asa? cand a fost lasat .. mergea fara probleme dar acum nu vrea sa porneasca. am dat o ora si ceva la pedala in papuci pana mi-am julit gamba dupa care l-am lasat sa ii curat carburatoru ... era sa porneasca de cateva ori dar nimic. deja imi cam doresc un motor care porneste la buton daca trebuie sa dau asa mult la pedala ca sa-l pornesc se poate pune cumva eletric starert la un motor care porneste la pedala ? la furca se vede cum s-a pus praful peste ulei. este normal sa fie asa ? sunt complet incepator si nu am nici o treaba cu mecanica. pretul cerut este de 1000 de euro iar overall motorul nu arata rau. nu am nici o poza cu actualul motor decat cateva gasite pe net. as mai fi vrut sa stiu daca in romania se gasesc usor piese de schimb pt acest tip de motor. am cautat un rezervor de capacitate mai mare dar nu am gasit nimic pe romania... iar asta pe care il are este de 9L din ce-am vazut pe net.. va multumesc anticipat si astept raspunsuri de la cei care stiu despre ce vorbesc Vezi ca ai pus poze cu un KTM 400 LC4 EGS. Gama SX de la KTM nu are lumini si este destinata exclusiv motocross-ului. Cand incerci sa pornesti un motor dupa un an jumate de stat, primul lucru scoti benzina din carburator si rezervor si pui benzina noua. Demaror la SX nu se poate pune. Si cred ca nici rezervor mai mare. De ce iti trebuie motocicleta de motocross cu rezervor mare si demaror? Ca oricum nu vei circula cu ea pe sosea pentru ca este neinmatriculabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuda66 Postat Iunie 25, 2010 Autor Share Postat Iunie 25, 2010 Vezi ca ai pus poze cu un KTM 400 LC4 EGS. Gama SX de la KTM nu are lumini si este destinata exclusiv motocross-ului.Cand incerci sa pornesti un motor dupa un an jumate de stat, primul lucru scoti benzina din carburator si rezervor si pui benzina noua. Demaror la SX nu se poate pune. Si cred ca nici rezervor mai mare. De ce iti trebuie motocicleta de motocross cu rezervor mare si demaror? Ca oricum nu vei circula cu ea pe sosea pentru ca este neinmatriculabila. inseama ca nici cel care o vinde nu stie exact ce vinde, eu nici atat. stiu ca arata ca motorul din pozele de mai sus. momentan nu ii gaseste cartea de identitate si nici talonul. mi-a arata niste carti maricele dreptunghiulare albastre pe care scria SX & SXC '98 banuiesc ca erau cartile mototului. inainte sa incercam sa o pornim, i-am pus benzina noua pt ca nu mai avea deloc in rezervor. oricum a ramas pe duminica sa i se curete carburatorul. pt mine, fiind complet incepator, nu conteaza daca e de cross sau nu ca sa-i pun un rezervor mai mare; pt ca nu cred ca voi ajunge vreodata sa fac cross de perfomanta. vreau doar un motor care arate ca cel din pozele de mai sus si m-am gandit ca rezervorul de 9L pe care il are e prea mic. tipul mi-a spus asa: "se poate inmatricula ca are carte de identitate si talon" dar ma gandesc ca daca are si talon inseamna ca este si inmatriculat? am stat o perioada lunga de timp in SUA si am revenit curand in RO. si chiar sunt pe din afara cu legislatia din romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 inseama ca nici cel care o vinde nu stie exact ce vinde, eu nici atat. stiu ca arata ca motorul din pozele de mai sus. momentan nu ii gaseste cartea de identitate si nici talonul. mi-a arata niste carti maricele dreptunghiulare albastre pe care scria SX & SXC '98 banuiesc ca erau cartile mototului.inainte sa incercam sa o pornim, i-am pus benzina noua pt ca nu mai avea deloc in rezervor. oricum a ramas pe duminica sa i se curete carburatorul. pt mine, fiind complet incepator, nu conteaza daca e de cross sau nu ca sa-i pun un rezervor mai mare; pt ca nu cred ca voi ajunge vreodata sa fac cross de perfomanta. vreau doar un motor care arate ca cel din pozele de mai sus si m-am gandit ca rezervorul de 9L pe care il are e prea mic. tipul mi-a spus asa: "se poate inmatricula ca are carte de identitate si talon" dar ma gandesc ca daca are si talon inseamna ca este si inmatriculat? am stat o perioada lunga de timp in SUA si am revenit curand in RO. si chiar sunt pe din afara cu legislatia din romania. Daca tot vrea sa vanda motocicleta sa faca bine si sa gaseasca actele ei. Si, daca ai stat in SUA poate ai pus ceva bani deoparte si ia mai bine un EXC sau un LC4 mai nou. La astea gasesti si demaror si rezervor mare. Investeste macar 3000 euro in motocicleta ca sa te poti bucura de ea ulterior. Nu sa stai cu ea defecta sau sa mergi cu morcovul in your butt ca n-are acte, fiind furata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free ride Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) salutare zilele trecute am gasit un KTM la un prieten la mine in oras. as vrea sa-l cumpar dar are cateva probleme si as dori cateva indrumari de la cei care detin sau au detinut un motor de tipu asta. prima problema ar fi ca nu porneste, dat fiind faptul ca motoru sta pe bara de un an jumate. este normal sa se intample asa? cand a fost lasat .. mergea fara probleme dar acum nu vrea sa porneasca. am dat o ora si ceva la pedala in papuci pana mi-am julit gamba dupa care l-am lasat sa ii curat carburatoru ... era sa porneasca de cateva ori dar nimic. deja imi cam doresc un motor care porneste la buton daca trebuie sa dau asa mult la pedala ca sa-l pornesc se poate pune cumva eletric starert la un motor care porneste la pedala ? la furca se vede cum s-a pus praful peste ulei. este normal sa fie asa ? sunt complet incepator si nu am nici o treaba cu mecanica. pretul cerut este de 1000 de euro iar overall motorul nu arata rau. nu am nici o poza cu actualul motor decat cateva gasite pe net. as mai fi vrut sa stiu daca in romania se gasesc usor piese de schimb pt acest tip de motor. am cautat un rezervor de capacitate mai mare dar nu am gasit nimic pe romania... iar asta pe care il are este de 9L din ce-am vazut pe net.. va multumesc anticipat si astept raspunsuri de la cei care stiu despre ce vorbesc motocicleta din poze este un ktm 620 din 98 si imi apartine pozele sunt facute de fostul propietar...probabil anuntul a ramas pe net :laugh:la 400 cat si la 620 exista rezervor de 19 litri...eu am asa ceva Editat Iunie 26, 2010 de free ride Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) @iuda66 - cumpara un motor care sa pornasca si sa iba actele in regula. Nu te arunca la chilipiruri, ca pe urma bagi si 1000e in el, tot nu merge bine si te trezesti ca n-ai nici posibilitatea de inmatriculare din cauza problemelor cu acte. SXC 400... arata aproape identic cu cel din poze: http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_400_sxc_1999.php Editat Iunie 26, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuda66 Postat Iunie 27, 2010 Autor Share Postat Iunie 27, 2010 (editat) da, asa arata motorul Switch, numai ca aripile din spate nu sunt gri ci portocalii cu semne mici de cojire ici colo (sub vopseaua protocalie se vede acelasi gri ca in poza) si are semnalizari in spate. mai pe seara o sa atasez o poza cu actualul motor. multumesc pentru raspunsuri. daca se poate inmatricula cu actele care le are motorul iar carburatorul curatat ar rezolva problema pornirii motorului, merita 1000 euro ? pe bikeshop.ro nu gasesc nici un SXC de 400 ca sa vad pretul... este un prieten de al meu si nu cred m-ar pacali si nu ar incerca sa castige de pe urma vanzarii motorului dupa afacerile pe care le invarte. spunea ca a dat 1800eu pe el acum vreo 2-3 ani... l-a folosit o perioada dupa care s-a plictisit de el si a facut panze de paianjen. nu prea are treaba nici el cu motoarele, l-a luat de fun... ca si mie, si cica l-a luat de la unu din orasul Mihail Kogalniceanu, Jud Constanta. revin cu poze diseara Mesaj completat ok, asta este motorul. poate recunoste cineva modelul, este sau nu SXC de 400 ? Editat Iunie 27, 2010 de iuda66 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Da. E un 400 SXC LC4. Sau fabricat in 1997-99. Cam rare. Si din perioada cand KTM nu imbunatatise fiabilitatea motoarelor. Cu acte in regula si pornit merita sa dai 40 mil lei sati faci damblaua de offroad moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuda66 Postat Iunie 27, 2010 Autor Share Postat Iunie 27, 2010 ahh, asta inseamna ca si piesele de schimb pt motor sau altele se gasesc mai greu..cam aiurea. oricum mersi de confirmare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.