tro5 Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Salutare. Care este cauza pt care a sarit consumul in oras de la 5,5% la 7,5%, afara nu stiu ca nu am mers inca sa fac testul. Toba folosita este aia de serie, filtru de aer e k&n si e curat. cu aceasi configuratie pana acum 2 luni imi consuma 5,5% acum consuma 7,5%, de unde a aparut direferenta asta. Pana sa merg la bmw sa-mi citeasca computerul caut posibile cauza care au dus la cresterea consumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 s-or fi infundat injectoarele... cine stie? ia uita-te frumos la bujie/bujii (nu stiu daca modelul tau are una sau 2).... s-ar putea sa mearga untr-una singura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 Motorul este cu injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 Motorul este cu injectie. sigur nu tragi mai tare de motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 e posibil sa se fi dereglat senzorul de la clapeta.....si sa bage niste benzina in plus... eu am patit la un guzzi am plekat la ploiesti cu el fara sa-l verific inainte si mi-a luat 8 juma, cand a fost vb sa plek tg secuiesc l-am pus pe calc si surpriza..... senzorul de la clapeta citea cu 4 grade mai mult adica practic clapeta era deschisa 3 grade dar el citea aproape 7 l-am reglat si mi-a luat 6 la drum...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 are o singura bujie si e are 8.000 km, ea se schimba la 20.000km conform manualului. e posibil sa se fi dereglat senzorul de la clapeta.....si sa bage niste benzina in plus... eu am patit la un guzzi am plekat la ploiesti cu el fara sa-l verific inainte si mi-a luat 8 juma, cand a fost vb sa plek tg secuiesc l-am pus pe calc si surpriza..... senzorul de la clapeta citea cu 4 grade mai mult adica practic clapeta era deschisa 3 grade dar el citea aproape 7 l-am reglat si mi-a luat 6 la drum...... SI cum ai reglat clapeta???? Electronic sau "manual" printr-un surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 sigur nu tragi mai tare de motor? Chiar asa Asa ziceam si eu cu Domi in ultima vreme, ca mi-a crescut inexplicabil consumul , se dusese undeva peste 8 in oras S-a lamurit problema cand l-am dat sora-mii , a revenit brusc sub 6 P.S. Atentie ca o bujie nu stie carte si nu crapa neaparat cand zice manualul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Iulie 25, 2006 Autor Share Postat Iulie 25, 2006 abia acum mi-a picat fisa.... am umbat acum o luna la acest surubel sa reglez "relantiul" adica l-am coborat de la 1600 cat era la 1400~1500 doar prin rotirea acestui surub. si de atunci a inceput sa consume. Ce face surubul ala???? se poate sa dereglez de acolo clapeta???? surubul este cel din dreptunghi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Iulie 25, 2006 Share Postat Iulie 25, 2006 clapeta am reglat-o manual dar cu ajutorul calculatorului si testeru de diagnosticare..... surubul la care ai umblat nu inluienteaza decat clapeta dar nu are treaba si cu senzorul..... senzorul din ce se vede in poza pare a fi pe partea cealalta.....cel mai bine o duci la sevice sa o puna pe tester si vezi exact care este problema ca spune ala si ce-a supt cand era mica..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.