rebel_biker Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 salut nu stiu ce se intampla dar daca las motorul la relanti incepe sa se tureze destul de tare fara sa trag de acceleratie si nu revine la normal decat daca umblu la reglajul de relanti.tipul de la care am luat-o mi-a zis ca a schimbat flansa aia dintre carburator si motor cu ceva adaptat de la un furtun de dacie la marimea si grosimea potrivita.am verificat cablul de acceleratie si pare ok,nu se blocheaza,functioneaza f bine,este uns.mi s-a mai spus ca s-ar putea sa fie butoiasul din carburator de vina sau poate sa traga aer fals pe undeva. ce e de facut..??daca stie cineva ce pot sa fac il rog mult de tot sa ma ajute. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Este clar ca trage aer ,flasa trebuie sa fie de vina. Verifica sa fie totul etans la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel_biker Postat Iulie 4, 2010 Autor Share Postat Iulie 4, 2010 mc mai astept si alte pareri,idei,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 tu poti astepta orice, chiar si pareri dar tot aer fals trage vezi ca dupa ce-i reglezi ralantiul ca sa mearga normal cind se tureaza , dupa citeva minute o sa trebuiasca reglat iarasi, ca o sa se opreasca. penetru ti-a zis de bine, trage aer fals, probabil pe la flansa adaptata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rebel_biker Postat Iulie 5, 2010 Autor Share Postat Iulie 5, 2010 clar. deci asta e buba.in cateva zile ajung la motor si o sa ma ocup de treaba asta. mc pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.