biticu Postat Martie 25, 2004 Share Postat Martie 25, 2004 Exista uzuri la carburatoare ce pot genera un zarait la relanti pe motoarele 2t. Exista un "sertar" ce deschide benzina in carburator pe care il suspectez ca ca ar fi uzat, adica diamentru exterior modificat e mult mai mic decat diametrul cilindrului in care culiseaza. Nu prea ma pricep. Singura posibilitate e altul nou? Sau poate gresesc. Daca stie cineva astept un raspuns.Merci. JAWA 350TS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Miki Postat Martie 25, 2004 Share Postat Martie 25, 2004 Cred ca am cam dreptate. Singura chestie ce-mi vine in minte acum este sa-l ungi suprafata "sertarului" cu ulei gros sau vaselina mai fina - sa nu mai faca zaraitul respectiv. Desigur, asta e o rezolvare momentana a problemei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Martie 27, 2004 Share Postat Martie 27, 2004 Chestia cu uleiul sau vaselina nu este posibila pentru ca benzina care trece prin carburator le-ar spala imediat. Carburatorul de pe motorul meu are in momentul acesta sertarul culisant facut de mine din bronz (bineinteles ca strunjirea si frezarea am facut-o la un atelier). Am mers cu sertarul original, subarul, cum ii spun meseriasii mai vechi, pana s-a subtiat ca foaia de ceapa si a crapat, noroc ca nu mi s-a rupt vreo bucata sa intre in motor. Atentie, odata cu sertarul se uzeaza si corpul carburatorului, ambele fiind din antimoniu, iar daca sertarul poate fii facut din bronz sau dur-aluminiu de un meserias bun, corpul carburatorului trebuie alezat pana se elimina ovalitatea (la fel ca cilindrul motorului). Bineinteles ca ultima remarca este valabila pentru carburatoare cu sertar cilindric (acesta fiind cazul meu). La cele cu sertar dreptunghiular situatia mi se pare mai simpla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Martie 27, 2004 Share Postat Martie 27, 2004 Stiu ca se gaseau niste "kituri" pentru carburator.Teoretic un "kit" de ala ar trebui sa contina toate piesele din carburator cu exceptia carcasei acestuia.Dar cred ca cea mai buna solutzie ar fi sa cumperi un carburator nou.Nu cred ca merita sa umbli cu improvizatii in cazul de fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biticu Postat Martie 28, 2004 Autor Share Postat Martie 28, 2004 De refacut subarul mi se pare cea mai buna idee, in comparatie cu pretul la care-mi pot procura un carb nou. Baieti eu incerc improvizatia. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Aprilie 1, 2004 Share Postat Aprilie 1, 2004 Daca te-ai hotarat sa refaci subarul ai grija sa faci decuparea din partea jos de aceeasi forma si inaltime ca este esential daca vrei sa functioneze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biticu Postat Aprilie 2, 2004 Autor Share Postat Aprilie 2, 2004 m-am mai documentat si se pare ca cea mai buna solutie este alezajul pe carburator-repectiv bucsarea lui si subarul doar indreptat de ovalitate.unghiurile la subar sunt f. importante si astia nu prea se baga sa le reproduca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.