Sari la conținut

reglare suruburi aer suzuki gsx600 f 94


Postări Recomandate

care aveti idee cum se regleaza suruburile de aer de la carburatoare ca vad ca parerile sunt impartite pe aici. ce rol au ? ce se intampla daca nu sunt reglate cum trebuie? cate ture e indicat sa le reglezi tinand cont si de uzura? Mersi anticipat astept sfaturi ...opinii in calitate de incepator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care aveti idee cum se regleaza suruburile de aer de la carburatoare ca vad ca parerile sunt impartite pe aici. ce rol au ? ce se intampla daca nu sunt reglate cum trebuie? cate ture e indicat sa le reglezi tinand cont si de uzura? Mersi anticipat astept sfaturi ...opinii in calitate de incepator

 

2.5 ture in afara la a ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul are motor cam de GSXF, deci...

 

nu sint suruburi de aer, ci de benzina.

regleaza amestecul la ralanti si pina la un sfert din cursa fluturasului.

la Bandit sint la 1.75 ture din fabrica, nu stiu cit de diferit e motorul de GSXF.

variaza si de la tara la tara (legislatie legata de poluare).

despre Bandit se spune ca e reglat destul de sarac din fabrica, deci ai putea sa incerci sa le mai desfaci un sfert de tura acolo, sa vezi diferenta.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banditul are motor cam de GSXF, deci...

 

nu sint suruburi de aer, ci de benzina.

regleaza amestecul la ralanti si pina la un sfert din cursa fluturasului.

la Bandit sint la 1.75 ture din fabrica, nu stiu cit de diferit e motorul de GSXF.

variaza si de la tara la tara (legislatie legata de poluare).

despre Bandit se spune ca e reglat destul de sarac din fabrica, deci ai putea sa incerci sa le mai desfaci un sfert de tura acolo, sa vezi diferenta.

cineva spune ca primu si ultimu carb sa se regleze la 2,75 si ccele 2 din mijlok la 2,5 deoarece sa se raceasca mai greu cilindri asta ifluentand si pornirea acum mai astept parerei cei care mai aveti babe dinastea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva spune ca primu si ultimu carb sa se regleze la 2,75 si ccele 2 din mijlok la 2,5 deoarece sa se raceasca mai greu cilindri asta ifluentand si pornirea acum mai astept parerei cei care mai aveti babe dinastea

 

Nu exista o valoare fixa. Difera de la motor la motor.

Pe cilindrii centrali se da mai multa benzina nu pe exterior, si asta nu din reglajele de benzina la relantiu, ci din jigloare.

In cartea tehnica scrie 1.75 ture dar nu o sa iti mearga bine in nici un caz cu 1.75.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva spune ca primu si ultimu carb sa se regleze la 2,75 si ccele 2 din mijlok la 2,5 deoarece sa se raceasca mai greu cilindri asta ifluentand si pornirea acum mai astept parerei cei care mai aveti babe dinastea

da.

acele nu erau la acelasi nivel la mine, totusi manualul (de Bandit, reamintesc) zice ca sint la 1,75 toate. o sa ma mai uit odata si-n manualul original Suzuki.

 

Mesaj completat

In cartea tehnica scrie 1.75 ture dar nu o sa iti mearga bine in nici un caz cu 1.75.

confirm.

pe-ale mele le-am dat tot pe la 2,5 si e mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa un colortune si nu ti mai bate capul cu suruburile astea

as face si un colortune daca as stie cei ala cu ce se manaca am mentionat cas incepator acum incerc cu ajutoru vostru sa mai invat cate ceva ca la reprezentanta e scump al naibii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa un colortune si nu ti mai bate capul cu suruburile astea

 

Nu poti sa pui bujia transparenta la gsxf. Bujia e ingropata prea adanc si nu poti sa ii conectezi fisa si sa mai si vezi pe langa ea.

Sunt alte procedee de reglare "dupa ureche" sau evacuarea jos la intuneric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge bagat colortune la orice motor .

 

Oglinda se foloseste ca sa vezi la anumite unghiuri. La gsxf bujia este ingropata la vreo 15cm pe o gaura putin mai mare decat bujia in diametru (iti trebuie o tubulara destul de fina, o cheie de bujii n-are nici o sansa sa intre acolo). Fisa acopera perfect gaura respectiva. Ar trebui sa incerci sa pui doar un fir subtire pe bujie, ca sa nu mai montezi fisa dar iti dai seama ca se strapunge izolatia imediat. E prea complicat si destul de putine sanse de reusita. Mai multe sanse ai sa iti arzi o bobina de inductie in timpul incercarilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia aia rabatabila e o oglinda? sint curios pt. ca si la Bandit motorul are chiulasa destul de mult deasupra capacului, plus pozitionarea oblica a cilindrilor si sint curios daca se poate observa flacara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti recomand ,sa umbli la carburatoare ,ma ocup cu asa ceva,daca iti merge bine si stai bine cu consumul ,las-o in pace ,daca nu ,dute la un service sa-ti curete si sincronizeze carburatoarele

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia aia rabatabila e o oglinda? sint curios pt. ca si la Bandit motorul are chiulasa destul de mult deasupra capacului, plus pozitionarea oblica a cilindrilor si sint curios daca se poate observa flacara.

 

Da, este oglinda si cum ai intuit pentru asta se si foloseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Si eu am ColorTune si nu-mi merge motorul cu el montat..... .

 

Da rateuri si merge intrerupt.

 

Care ar fi explicatia?

 

 

sunt unele rebuturi care pierd scanteia, asa a fost si al meu. am izolat peste tot si acum merge... vezi sa incalzesti motorul mai intai si daca ai, pune niste vaselina cuprata pe filet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt unele rebuturi care pierd scanteia, asa a fost si al meu. am izolat peste tot si acum merge... vezi sa incalzesti motorul mai intai si daca ai, pune niste vaselina cuprata pe filet...

am rezolvat o mika problema am vrt sa sincronizez carburile cu pricipiu vaselor comunicante si leam bulit mai tare nu mai pornea delok e prima oara cand ma bag la asa ceva si dupa indicatiile mesterului daunator de motoare... am dat jos carburile leam curatat si le-am sincronizat la ochi adica claptele sa aiba aceeasi deschidere....,surpriza a fost ca acum am relantiu cum trebuie la 1100 plus ca fuge mult mai bine nu se compara sunt un om fericit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat o mika problema am vrt sa sincronizez carburile cu pricipiu vaselor comunicante si leam bulit mai tare nu mai pornea delok e prima oara cand ma bag la asa ceva si dupa indicatiile mesterului daunator de motoare... am dat jos carburile leam curatat si le-am sincronizat la ochi adica claptele sa aiba aceeasi deschidere....,surpriza a fost ca acum am relantiu cum trebuie la 1100 plus ca fuge mult mai bine nu se compara sunt un om fericit

 

ambreiajul se schimba relativ usor, dar nu cred sa fie problema de ambreiaj.

Cand este ambreiajul simti ca se tureaza motorul in mers dar nu creste si viteza si sigur ai defini altfel problema.

 

E problema de carburatoare: canale infundate, reglaj incorect la plutitoare, cui pus pe pozitie incorecta, jigloarele mari schimbate, neetanseitate.

 

Carburatoarele. Curata / verifica / regleaza.

 

Cand toti te puneau sa verifici totul prin motor eu ti-am zis de cel putin 4-5 ori sa cureti / reglezi carburatoarele. Poate acum te-ai prins unde era problema principala.

Cunosc motorul asta pe de rost. Si cum o poza face cat o mie de cuvinte pun doua aici ca sa scutesc 2000 de cuvinte. Am facut unul sa mearga ca la mama lui Suzuki de zici ca-i nou nout dupa ce l-am primit plin de probleme dar, fara pic de uzura la cilindrii / cuzineti / cutie.

post-48051-1279744219_thumb.png

post-48051-1279744231_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand toti te puneau sa verifici totul prin motor eu ti-am zis de cel putin 4-5 ori sa cureti / reglezi carburatoarele. Poate acum te-ai prins unde era problema principala.

Cunosc motorul asta pe de rost. Si cum o poza face cat o mie de cuvinte pun doua aici ca sa scutesc 2000 de cuvinte. Am facut unul sa mearga ca la mama lui Suzuki de zici ca-i nou nout dupa ce l-am primit plin de probleme dar, fara pic de uzura la cilindrii / cuzineti / cutie.

mosu arata bine e prima poza in care vad si eo un motor desfacut da ma uit ca vacan rapa la el ...lasa id tau poate imi mai impartasesti idee cand am nevoie de iele :) :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...