Panterra Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 care aveti idee cum se regleaza suruburile de aer de la carburatoare ca vad ca parerile sunt impartite pe aici. ce rol au ? ce se intampla daca nu sunt reglate cum trebuie? cate ture e indicat sa le reglezi tinand cont si de uzura? Mersi anticipat astept sfaturi ...opinii in calitate de incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 care aveti idee cum se regleaza suruburile de aer de la carburatoare ca vad ca parerile sunt impartite pe aici. ce rol au ? ce se intampla daca nu sunt reglate cum trebuie? cate ture e indicat sa le reglezi tinand cont si de uzura? Mersi anticipat astept sfaturi ...opinii in calitate de incepator 2.5 ture in afara la a ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Banditul are motor cam de GSXF, deci... nu sint suruburi de aer, ci de benzina. regleaza amestecul la ralanti si pina la un sfert din cursa fluturasului. la Bandit sint la 1.75 ture din fabrica, nu stiu cit de diferit e motorul de GSXF. variaza si de la tara la tara (legislatie legata de poluare). despre Bandit se spune ca e reglat destul de sarac din fabrica, deci ai putea sa incerci sa le mai desfaci un sfert de tura acolo, sa vezi diferenta. Editat Iulie 15, 2010 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 15, 2010 Autor Share Postat Iulie 15, 2010 Banditul are motor cam de GSXF, deci... nu sint suruburi de aer, ci de benzina. regleaza amestecul la ralanti si pina la un sfert din cursa fluturasului. la Bandit sint la 1.75 ture din fabrica, nu stiu cit de diferit e motorul de GSXF. variaza si de la tara la tara (legislatie legata de poluare). despre Bandit se spune ca e reglat destul de sarac din fabrica, deci ai putea sa incerci sa le mai desfaci un sfert de tura acolo, sa vezi diferenta. cineva spune ca primu si ultimu carb sa se regleze la 2,75 si ccele 2 din mijlok la 2,5 deoarece sa se raceasca mai greu cilindri asta ifluentand si pornirea acum mai astept parerei cei care mai aveti babe dinastea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 cineva spune ca primu si ultimu carb sa se regleze la 2,75 si ccele 2 din mijlok la 2,5 deoarece sa se raceasca mai greu cilindri asta ifluentand si pornirea acum mai astept parerei cei care mai aveti babe dinastea Nu exista o valoare fixa. Difera de la motor la motor. Pe cilindrii centrali se da mai multa benzina nu pe exterior, si asta nu din reglajele de benzina la relantiu, ci din jigloare. In cartea tehnica scrie 1.75 ture dar nu o sa iti mearga bine in nici un caz cu 1.75. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 cineva spune ca primu si ultimu carb sa se regleze la 2,75 si ccele 2 din mijlok la 2,5 deoarece sa se raceasca mai greu cilindri asta ifluentand si pornirea acum mai astept parerei cei care mai aveti babe dinastea da. acele nu erau la acelasi nivel la mine, totusi manualul (de Bandit, reamintesc) zice ca sint la 1,75 toate. o sa ma mai uit odata si-n manualul original Suzuki. Mesaj completat In cartea tehnica scrie 1.75 ture dar nu o sa iti mearga bine in nici un caz cu 1.75. confirm. pe-ale mele le-am dat tot pe la 2,5 si e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 16, 2010 Autor Share Postat Iulie 16, 2010 fa un colortune si nu ti mai bate capul cu suruburile astea as face si un colortune daca as stie cei ala cu ce se manaca am mentionat cas incepator acum incerc cu ajutoru vostru sa mai invat cate ceva ca la reprezentanta e scump al naibii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 18, 2010 Share Postat Iulie 18, 2010 fa un colortune si nu ti mai bate capul cu suruburile astea Nu poti sa pui bujia transparenta la gsxf. Bujia e ingropata prea adanc si nu poti sa ii conectezi fisa si sa mai si vezi pe langa ea. Sunt alte procedee de reglare "dupa ureche" sau evacuarea jos la intuneric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 Merge bagat colortune la orice motor . Oglinda se foloseste ca sa vezi la anumite unghiuri. La gsxf bujia este ingropata la vreo 15cm pe o gaura putin mai mare decat bujia in diametru (iti trebuie o tubulara destul de fina, o cheie de bujii n-are nici o sansa sa intre acolo). Fisa acopera perfect gaura respectiva. Ar trebui sa incerci sa pui doar un fir subtire pe bujie, ca sa nu mai montezi fisa dar iti dai seama ca se strapunge izolatia imediat. E prea complicat si destul de putine sanse de reusita. Mai multe sanse ai sa iti arzi o bobina de inductie in timpul incercarilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 chestia aia rabatabila e o oglinda? sint curios pt. ca si la Bandit motorul are chiulasa destul de mult deasupra capacului, plus pozitionarea oblica a cilindrilor si sint curios daca se poate observa flacara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 nu-ti recomand ,sa umbli la carburatoare ,ma ocup cu asa ceva,daca iti merge bine si stai bine cu consumul ,las-o in pace ,daca nu ,dute la un service sa-ti curete si sincronizeze carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iulie 19, 2010 Share Postat Iulie 19, 2010 chestia aia rabatabila e o oglinda? sint curios pt. ca si la Bandit motorul are chiulasa destul de mult deasupra capacului, plus pozitionarea oblica a cilindrilor si sint curios daca se poate observa flacara. Da, este oglinda si cum ai intuit pentru asta se si foloseste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Si eu am ColorTune si nu-mi merge motorul cu el montat..... . Da rateuri si merge intrerupt. Care ar fi explicatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iulie 20, 2010 Share Postat Iulie 20, 2010 Si eu am ColorTune si nu-mi merge motorul cu el montat..... . Da rateuri si merge intrerupt. Care ar fi explicatia? sunt unele rebuturi care pierd scanteia, asa a fost si al meu. am izolat peste tot si acum merge... vezi sa incalzesti motorul mai intai si daca ai, pune niste vaselina cuprata pe filet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 21, 2010 Autor Share Postat Iulie 21, 2010 sunt unele rebuturi care pierd scanteia, asa a fost si al meu. am izolat peste tot si acum merge... vezi sa incalzesti motorul mai intai si daca ai, pune niste vaselina cuprata pe filet... am rezolvat o mika problema am vrt sa sincronizez carburile cu pricipiu vaselor comunicante si leam bulit mai tare nu mai pornea delok e prima oara cand ma bag la asa ceva si dupa indicatiile mesterului daunator de motoare... am dat jos carburile leam curatat si le-am sincronizat la ochi adica claptele sa aiba aceeasi deschidere....,surpriza a fost ca acum am relantiu cum trebuie la 1100 plus ca fuge mult mai bine nu se compara sunt un om fericit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat Iulie 21, 2010 Share Postat Iulie 21, 2010 am rezolvat o mika problema am vrt sa sincronizez carburile cu pricipiu vaselor comunicante si leam bulit mai tare nu mai pornea delok e prima oara cand ma bag la asa ceva si dupa indicatiile mesterului daunator de motoare... am dat jos carburile leam curatat si le-am sincronizat la ochi adica claptele sa aiba aceeasi deschidere....,surpriza a fost ca acum am relantiu cum trebuie la 1100 plus ca fuge mult mai bine nu se compara sunt un om fericit ambreiajul se schimba relativ usor, dar nu cred sa fie problema de ambreiaj.Cand este ambreiajul simti ca se tureaza motorul in mers dar nu creste si viteza si sigur ai defini altfel problema. E problema de carburatoare: canale infundate, reglaj incorect la plutitoare, cui pus pe pozitie incorecta, jigloarele mari schimbate, neetanseitate. Carburatoarele. Curata / verifica / regleaza. Cand toti te puneau sa verifici totul prin motor eu ti-am zis de cel putin 4-5 ori sa cureti / reglezi carburatoarele. Poate acum te-ai prins unde era problema principala. Cunosc motorul asta pe de rost. Si cum o poza face cat o mie de cuvinte pun doua aici ca sa scutesc 2000 de cuvinte. Am facut unul sa mearga ca la mama lui Suzuki de zici ca-i nou nout dupa ce l-am primit plin de probleme dar, fara pic de uzura la cilindrii / cuzineti / cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iulie 23, 2010 Autor Share Postat Iulie 23, 2010 Cand toti te puneau sa verifici totul prin motor eu ti-am zis de cel putin 4-5 ori sa cureti / reglezi carburatoarele. Poate acum te-ai prins unde era problema principala.Cunosc motorul asta pe de rost. Si cum o poza face cat o mie de cuvinte pun doua aici ca sa scutesc 2000 de cuvinte. Am facut unul sa mearga ca la mama lui Suzuki de zici ca-i nou nout dupa ce l-am primit plin de probleme dar, fara pic de uzura la cilindrii / cuzineti / cutie. mosu arata bine e prima poza in care vad si eo un motor desfacut da ma uit ca vacan rapa la el ...lasa id tau poate imi mai impartasesti idee cand am nevoie de iele :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.