Sari la conținut

O Problema Relativ Simpla


Postări Recomandate

La ce semn de pe cama trebuie sa ma opresc cind pistonul 1 este in punctul maxim pentru a alinia perfect axele cu came.Precizez ca pe axele cu came am 2 semne identice care arata ca un T cu o sageata sub el.Presupun ca in momentul cind axele sunt aliniate trebuie sa corespunda cu un semn si pe cama (sa fie si schinteia cind trebuie nu decalata)

 

Aceasta piesa nu se vede dar exista o mica fereastra prin care se poate vedea doar o conotare ,vreau sa stiu care e cea corecta pentru a avea o aliniere perfecta a lantului Nu am aprindere pe CDI si la mine conteaza foarte mult pozitia

Motorul e O kawa z 650

post-5473-1154525376_thumb.jpg

Editat de apasu77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce semn de pe cama trebuie sa ma opresc cind pistonul 1 este in punctul maxim pentru a alinia perfect axele cu came.Precizez ca pe axele cu came am 2 semne identice care arata ca un T cu o sageata sub el.Presupun ca in momentul cind axele sunt aliniate trebuie sa corespunda cu un semn si pe cama (sa fie si schinteia cind trebuie nu decalata)

 

Aceasta piesa nu se vede dar exista o mica fereastra prin care se poate vedea doar o conotare ,vreau sa stiu care e cea corecta pentru a avea o aliniere perfecta a lantului Nu am aprindere pe CDI si la mine conteaza foarte mult pozitia

Motorul e O kawa z 650

:crack: :crack: Te mai scremi singur inca??! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai aproape 1000 euro datorie in urma unor necazuri in familie si nu ai bani nici sa traversezi strada ,credema ca te chinui singur(ceri sfatul unora priceputi si trebuie sa reusesti)Nu cred ca mecanica este o meserie prohibita si poate fi facuta numai de ingineri.Fiecare incearca sa isi rezolve problemele cum poate si daca primeste un sfat bun poate sa isi rezolve problemele fara sa il coste o gramada de bani.Mecanici nu cred ca avem inca asa priceputi cum se dau unii,iar modificarea unui lant de distributie nu imi pare cea mai adracului inginerie de facut(totul este sa sti cum sa il pui la semn corect )ca de pus el este si acum montat si merg cu motorul zilnic dar vreau sa stiu daca simtomele lui sunt sau nu din aprindere si normal ca vreau sa si verific, ca ceea ce altii nu au facut in 2 luni (ca de nu au timp .....se stiu ei....)am facut eu in 2 zile.

Cine ma ajuta sa il tina dumnezeu sanatos ca 2 rinduri sa scri pentru un motociclist in necazuri nu cred ca e mare lucru.

Eu unul ma pricep sa fac sei de moto si am facut lucru asta pentru un incepator gratis ...si nu am inbracat vechea sa ca aceea nu mai exista,pur si simplu i-am facut alta din rectangular ,suduri tapiterie si restul fara sa ii cer vreun ban ...de ce? ...pentru ca prietenia nu se cumpara si sunt de principiu ajuta sa fi ajutat.

E usor sa dai un astfel de raspuns dar sincer nu asta asteptam .Oricum mersi mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E plini de "mecanici" care iti cer banii inainte si dupa aia fac treaba ...sti tu ca la.......Omule incerc s-a mai dau de omul ala expert in Z-turii si te anunt cumva cu date fixe si sigure, numai arunca banii la toti........stii tu mai bine.Bafta si o reparam noi cumva ca e pacat de ea!!!

 

 

 

P.S. am vorbit cu baiatul si e plecat la munte are bateria c-am goala dar vine acasa duminica si te ajuta cu cea mai mare placere.Iti dau vineri numarul lui de tel si vorbim mai multe amanunte,omul nu cere niciun ban te ajuta cu placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai aproape 1000 euro datorie in urma unor necazuri in familie si nu ai bani nici sa traversezi strada ,credema ca te chinui singur(ceri sfatul unora priceputi si trebuie sa reusesti)Nu cred ca mecanica este o meserie prohibita si poate fi facuta numai de ingineri.Fiecare incearca sa isi rezolve problemele cum poate si daca primeste un sfat bun poate sa isi rezolve problemele fara sa il coste o gramada de bani.Mecanici nu cred ca avem inca asa priceputi cum se dau unii,iar modificarea unui lant de distributie nu imi pare cea mai adracului inginerie de facut(totul este sa sti cum sa il pui la semn corect )ca de pus el este si acum montat si merg cu motorul zilnic dar vreau sa stiu daca simtomele lui sunt sau nu din aprindere si normal ca vreau sa si verific, ca ceea ce altii nu au facut in 2 luni (ca de nu au timp .....se stiu ei....)am facut eu in 2 zile.

Cine ma ajuta sa il tina dumnezeu sanatos ca 2 rinduri sa scri pentru un motociclist in necazuri nu cred ca e mare lucru.

Eu unul ma pricep sa fac sei de moto si am facut lucru asta pentru un incepator gratis ...si nu am inbracat vechea sa ca aceea nu mai exista,pur si simplu i-am facut alta din rectangular ,suduri tapiterie si restul fara sa ii cer vreun ban ...de ce? ...pentru ca prietenia nu se cumpara si sunt de principiu ajuta sa fi ajutat.

E usor sa dai un astfel de raspuns dar sincer nu asta asteptam .Oricum mersi mult

Parca-ti spusesem ca daca mere mobra poti sa vii sa-ti arat ca asa din vorbe scriu 2 pagini si nu prea-mi place sa dactilo . Oricum parca te-am vazut ieri la ARC insa erai prea concentrat sa treci prin multime.Oricum sincer parca avea-i moto in 2T la fumul pe care-l scotea mobra. Daca nu rezolvi cu meseriasul promis te astept sa vedem despre ce este vorba . :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi mult ..daca nu o rezolv vin.Fumul il scot tot din cauza aprinderii aiurea ca da tot felul de rateuri in carburatie Am copresie buna si pe ces si este egala Supapele inchid bine ca sunt refacute si schimbate si semeringurile de la ele Cind arde in toate nu scoate fum ,cum incepe sa bilbiie incepe si fumaraia ...si nu tot timpul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Asta e...... era asa simplu dar vad ca nimeni de pe tot forumul asta nu a reusit sa ma ajute .In speranta ca pot eu sa va ajut am sa va explic cum sta treaba.Nu sunt mecanic dar m-am saturat de specialisti asa ca v-am desenat exact cum sta treaba (chestie pe care o asteptam si din partea voastra )

 

1. telinder

2.fire

3.reglaj avans centrifugal

4 telinder

 

La semnul Telinder (1 respectiv 4) tre sa aliniezi axele cu came care au si ele un semn corespunzator cu asta (adica o sageata cu un T deasupra)

Se duce pistonul 1 sus si se regleaza la semnul 1 din desen cama dupa care cele 2 semne de pe axele cu came tre sa corespunda cu cama la aceleasi semne .

Siplu ca buna ziua.... va multumesc (cred ca ma fac mecanic) acum merge de rupe

post-5473-1155888618_thumb.jpg

post-5473-1155888657.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...