hulpe ionel Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 mergea odata dar ma inebunit unul sa curatesc carburatorul acum nu i mai dau de cap stie cineva nivelul sau reglajul la aer si benzina? va rog mult ajutati ma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Incearca sa infiletezi surubul de aer la maxim si sa il scoti 2 ture jumate. Si curata calumea jiglerele cu un ac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 niciodata cu un ac,doar cu aer comprimat sau spray de carb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
undacover Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Si curata calumea jiglerele cu un ac. Poti sa folosesti si un burghiu de 12, merge perfect. Sau ca sa fi sigur ca nu faci rau iei frumos niste carburol si bagi cu seringa prin toate gaurelele cu presiune maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 se presupune ca pe sectiunea de service ar trebui sa va abtineti de la aberatii. NICIODATA un jigler nu se curata cu ac, sirma, lita ca se decalibreaza. sufla bine carburatorul cu aer comprimat, si incerca sa pornesti cu surubul de aer desfacut o tura din pozitia de strins maxim. daca vezi ca se ineaca si nu da semne de pornire usuci bujia si mai desfaci 1/2 tura si tot asa pina cind porneste, mai departe o reglezi din mers in cazul in care nu se ineaca vezi cu reglajul nivelului de benzina in camera de nivel sa nu fie prea mic, incerci sa reglezi plutitorul. aici ai nevoie de carte sa vezi ce scrie acolo le reglajul nivelului dar in principiu daca nu vine benzina suficienta trebuie sa ridici plutitorul. bafta la mesterit (evident, poti merge la un mecanic si scapi ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 nivelul in generat trebuie sa fie de asa natura incat plutitoarele sa fie in pozitie orizontala cand ating cuiul pontou (nu cand il comprima). Cel mai bine este explicat in manualul de service. fa rost de un manual de service sau du-te la un service mai ales daca nu esti prea experimentat. Altfel o sa ajungi sa dai si mai mult. Reparatia motoarelor nu este o arta pt care iti trebuie talent ci o meserie in care iti trebuie experienta si cunostinte solide. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.