Sari la conținut

Kawasaki Klr 250 - Ajutor


Postări Recomandate

Salut tuturor,

 

Sunt nou pe acest forum cat si ca motociclist asa ca va rog sa fiti ingaduitori in caz ca intrebarea pare stupida.

Am cumparat un Kawasaki KLR 250 si am facut vreo 50 km cu el.

La ultimul drum motocicleta s-a oprit de doua ori in mers la turatii mici. Nu am dat

mare importanta, am reprnit si am ajuns acasa. Acasa dupa vreo ora am vazut pete de benzina

sub motocicleta. Am depistat ca picura benzina de sub carburator. Acolo e un stut la care se pare

ca ar trebui racordat un furtun. Provizoriu am pus un dop de cauciuc pana ma lamuresc ce ar trebui

sa racordez sau nu acolo. Am atasat o prima poza in care se observa (1) dopul de cauciuc si

pozitia pe unde picura benzina, si (2) un furtun liber care s-ar potrivi ca dimensiune.

In poza a doua se vede din nou acest furtun liber (3), precum si alte doua furtune libere, dar acestea

sunt mai groase, nu sunt pentru benzina si cred ca nu au nici o influenta.

 

Stie cineva ce ar trebui sa fac in aceasta problema?

Multumesc.

 

23v0rx4.jpg

 

23v0s5s.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai in principiu ar trebui sa desfaci carburatorul pt ca stutul ala unde ai pus tu dop este special pt asa ceva adica sa curga benzina cand nu mai inchide cuiul pontou daca ai pus dopul benzina se scurge in galeria de admisie si se ineaca motorul iar furtunul de aiai e pus acolo ca sa nu curga benzina pe motor si sa ia foc sau ma rog sa curga jos benzina. Ori ai un jeg la cui ,ori nu mai inchide ,ori e reglat defectuos,ori este plutitorul spart dar este putin probabil depinde de anul de fabricatie al mobrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns.

Mai am o nelamurire. Eu nu aveam nici un furtun acolo la acel stut. Sau poate l-am pierdut pe drum.

Furtunul acela (2) cu un capat liber, este racordat la celalalt capat undeva sub sa, nu mi-am dat seama

exact unde dar e prins acolo. Eu am crezut ca capatul liber al lui ar fi trebuit sa fie racordat jos la carburator

dar nu am facut asta ca sa nu fac vreo prostie.

Motocicleta e din 1988 si are 26.000 km. E adusa recent din Germania.

Sa inteleg ca totusi ar trebui sa am un furtun acolo unde am pus eu dopul pentru a se prelinge benzina jos

in caz ca curge din carburator?

Dupa oprire, cu robinetul de la rezervor inchis, picura acolo benzina incontinuu si 2 ore dupa oprire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns.

Mai am o nelamurire. Eu nu aveam nici un furtun acolo la acel stut. Sau poate l-am pierdut pe drum.

Furtunul acela (2) cu un capat liber, este racordat la celalalt capat undeva sub sa, nu mi-am dat seama

exact unde dar e prins acolo. Eu am crezut ca capatul liber al lui ar fi trebuit sa fie racordat jos la carburator

dar nu am facut asta ca sa nu fac vreo prostie.

Motocicleta e din 1988 si are 26.000 km. E adusa recent din Germania.

Sa inteleg ca totusi ar trebui sa am un furtun acolo unde am pus eu dopul pentru a se prelinge benzina jos

in caz ca curge din carburator?

Dupa oprire, cu robinetul de la rezervor inchis, picura acolo benzina incontinuu si 2 ore dupa oprire.

 

dupa cum pare stutul la care ai pus tu dopul este pt drenaj si/sau verificarea nivelului din carburi. in mod normal, surubul lateral ar trebui sa inchida, daca tot picura incearca sa'l mai strangi sau... verifica etanseitatea (provizoriu, poti lasa si dopul tau, numai sa te asiguri ca nu sare la vibratii si rezista la temperatura).

 

nu cunosc modelul tau insa de obicei furtunele ce atarna sub motor sunt de la "prea'plin" carburatoare, baterie, filtru de aer, aerisire rezervor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum pare stutul la care ai pus tu dopul este pt drenaj si/sau verificarea nivelului din carburi. in mod normal, surubul lateral ar trebui sa inchida, daca tot picura incearca sa'l mai strangi sau... verifica etanseitatea (provizoriu, poti lasa si dopul tau, numai sa te asiguri ca nu sare la vibratii si rezista la temperatura).

 

nu cunosc modelul tau insa de obicei furtunele ce atarna sub motor sunt de la "prea'plin" carburatoare, baterie, filtru de aer, aerisire rezervor...

Fratilor nu mai dati indicatii eronate!!!!! Daca trebuia dop il punea japonezul acolo Insa acolo e un furtun dupa cum am mai explicat daca curge si dupa ce inchizi benzina inseamna ca intradevar nu inchide bine surubelul ala care este langa insa dac nu ai umblat la el nu vad cu ar puteasa se desfaca singur si sa curga benzina pe acolo.Surubul ala este pt purjarea apei din camera de nivel constant daca exista .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor nu mai dati indicatii eronate!!!!! Daca trebuia dop il punea japonezul acolo Insa acolo e un furtun dupa cum am mai explicat daca curge si dupa ce inchizi benzina inseamna ca intradevar nu inchide bine surubelul ala care este langa insa dac nu ai umblat la el nu vad cu ar puteasa se desfaca singur si sa curga benzina pe acolo.Surubul ala este pt purjarea apei din camera de nivel constant daca exista .

 

...tu chiar nu vezi ca am spus si eu acelasi lucru???... insa daca surubul nu etanseaza (dintr'un motiv sau altul) ce sa faca, sa scoata dopul si sa lase sa curga benzina? am zis ca poa'sa'l lase PROVIZORIU, pana rezolva cu adevarat problema, in fine, scopul e ajutarea amicului la nevoie nu polemica carcotasilor!

 

in fine, pe langa purjarea apei sau golirea in totalitate a camerei de nivel, orificiul ala mai ajuta si la verificarea nivelului de benzina - se cupleaza un furtunas legat la un tub transparent gradat si... principiul vaselor comunicante

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...tu chiar nu vezi ca am spus si eu acelasi lucru???... insa daca surubul nu etanseaza (dintr'un motiv sau altul) ce sa faca, sa scoata dopul si sa lase sa curga benzina? am zis ca poa'sa'l lase PROVIZORIU, pana rezolva cu adevarat problema, in fine, scopul e ajutarea amicului la nevoie nu polemica carcotasilor!

 

in fine, pe langa purjarea apei sau golirea in totalitate a camerei de nivel, orificiul ala mai ajuta si la verificarea nivelului de benzina - se cupleaza un furtunas legat la un tub transparent gradat si... principiul vaselor comunicante

 

 

nu tre sa etanseze nimik.stutul de jos este pt suprplin adica daca cuiul nu mai inchide si se aduna prea multa benzina in carburator il da afara prin acel stut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu tre sa etanseze nimik.stutul de jos este pt suprplin adica daca cuiul nu mai inchide si se aduna prea multa benzina in carburator il da afara prin acel stut.

 

sunt sigur ca dupa ce te'ai gandit mai bine ti'a parut rau ca te'ai grabit cu postarea asta...

ia mai gandeste'te, nu e cumva SUB plutitoare... si'atunci? ce fel de PREAPLIN? daca nu te pricepi mai bine te abtzii... fara suparare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...