Sari la conținut

problema cbr 600 f din 99


Postări Recomandate

salutare tuturor :) am si io o problema cu un cbr600f din 99. problema consta in faptu ca atunci cand se incalzeste tare si porneste termocupla si ma opresc la semafor motorul da sa moara :| daca opresc faru cat stau la semafor merge normal :|

precizez ca am verificat bateria si este in parametri normal iar incarcarea este de 13.1

nu stiu ce sa fac multi prieteni mi-au spus ca este de la baterie altii ca nu are nici o legatura baterie :|

asa ca astept din partea voastra un sfat, o sugestie ceva care m-ar ajuta sa rezolv problema :lol:

 

Multumesc :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi cat iti incarca la relanti cu farul aprins si cu temocupla pornita, adica la turatia pe care o ai tu la semafor.

Daca este sub 12.5 atunci ai pb. Probabil ca ti si mana pe frana, se mai adauga 25w la consum.

De cat timp ai bateria ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am verificat incarcarea numai farul era pornit (faza scurta) si la relanti

motorul il am numai de 2 luni asa ca bateria nu stiu de cat timp ii pe el

 

si am mai sesizat ceva la el: cand stau pe loc cu el pornit, afisajul ala digital unde imi arata cati km am facut palpaie intensitatea luminii de fond atunci cand semnalizez :| sau faru cand stau cu el la relati are o intensitate si cand il turez creste intensitatea luminii :|

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate tie iti incarca bine dar daca bateria e pe duca, tot degeaba. Daca iti merge bine motoru (partea electrica se comporta bine) de la 4000rpm in sus incarcarea este buna. La turatii mici consumatorii se bazeaza pe baterie dar se pare ca aceasta nu mai face fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu e ok sa palpaie...clar e din baterie sau din incarcare, sau din cabluri si contacte. Eu zic sa faci o verificare mai complexa a intregii instalatii, eventual sa cureti toate mufele, sa verifici bornele daca sunt stranse ok, sa nu ai vreun fir care sta sa se intrerupa pe undeva etc etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iata un test edificator.aprinde farul si tureaza motorul pana la 3000 rpm.masoara tensiunea la bornele bateriei.daca este sub 14 V ai fript ceva p-acolo sau ai vreun conector slabit,oxidat,murdar etc.daca zici ca motorul da sa moara la ralanti cu farul aprins inseamna ca si bateria ta este pe duca.oricum tensiunea de 13,1V[pe care nu stiu cum ai masurat-o]ce o scoate alternatorul tau este mult prea mica.pe la 2000 rpm altenatorul ar trebui sa produca deja mai mult curent decat este necesar celorlalti consumatori si sa inceapa sa incarce bateria.ori la tine chestia asta se pare ca nu se intampla la turatii mici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...