Jump to content

Campionatul national Enduro etapa III-a LUPENI


Recommended Posts

Cam cum este terenul acolo?

Predomina PIATRA .

Mesaj completat

Predomina PIATRA .

Pentru ca este multa piatra ploaia nu schimba mult situatia .

dar oricum trebuie guma cea mai buna .

si de altfel de mult astepatam o cursa ALPINA .

Traseul l-am parcurs ieri , si sunt impresionat . Este un traseu tehnic , chiar si pt clasa C .

Iar clasa B are mai mult de muncit decat de obicei .

as spune ca la acest tip de traseu , prezenta este obligatorie , veti vedea!

 

 

Link to post
Share on other sites

Pentru cei ce sunt interesati, am gasit oferta speciala de cazare pt motociclisti cu doar 20RON pe noapte!

Mai multe detalii la nr. 0724 986 213-Augustin.

O sugestie pentru cei care vin, sa isi aduca haine groase!!!! Acum sunt 6 grade dar la meteo spune ca vremea se va imbunatatii!!! Pentru orice eventualitate sa fiti pregatiti!

Traseul e terminat, si noi ne-am apucat de bandat, si va asteptam cu drag! :P

Link to post
Share on other sites

pentru ca la acesta etapa eu va voi astepta la Inspectia Tehnica .

va rog recititi regulamentul Campionatului National de ENDURO , pe care il gasiti in atasament .

 

doresc sa specific cateva elemente esentiale :

-Deplasarea sportivilor cu motocicleta , fara casca , se penalizeaza cu excluderea.

-Vom marca cu vopsea elementele neschimbabile ale motocicletei : butuci roti , toba finala , cadru , motor .

-Zona de service se va face in Padock dar sportivul va lucra singur la motocicleta , comform regulamentului .

-Ajutorul strain este permis doar pentru : spalarea numerelor de concurs , alimentarea cu carburant , lichid de racire , ulei , ungerea lantului , demontare si montare roata in furca .

-Sportivii de la clasa A si Juniori , vor avea obilgatoriu cauciucuri FIM.

 

Liviu

REG.CNI_E.___2010._X._NEW.doc

Edited by ktmoldboy
Link to post
Share on other sites
pentru ca la acesta etapa eu va voi astepta la Inspectia Tehnica .

va rog recititi regulamentul Campionatului National de ENDURO , pe care il gasiti in atasament .

 

doresc sa specific cateva elemente esentiale :

-Deplasarea sportivilor cu motocicleta , fara casca , se penalizeaza cu excluderea.

-Vom marca cu vopsea elementele neschimbabile ale motocicletei : butuci roti , toba finala , cadru , motor .

-Zona de service se va face in Padock dar sportivul va lucra singur la motocicleta , comform regulamentului .

-Ajutorul strain este permis doar pentru : spalarea numerelor de concurs , alimentarea cu carburant , lichid de racire , ulei , ungerea lantului , demontare si montare roata in furca .

-Sportivii de la clasa A si Juniori , vor avea obilgatoriu cauciucuri FIM.

 

Liviu

Corect! Cititi cu atentie sa nu fie probleme ca, va spun eu, cu Liviu nu e de glumit. La un moment dat trebuie sa se stie regulamentul asta.

Link to post
Share on other sites
care penziune e mai aproape de cursa? sau care este recomandata?

Ia legatura cu Soso San, e ceva cabana la 2 km de baza. Eu acolo stau si e 20 de lei pe noapte (nu stiu daca e pret de media cu discount sau daca asta e pretul) Ne vedem pe acolo, eu sunt la datorie!

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...