Sari la conținut

Johann

Membru
  • Număr conținut

    346
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

1 Urmăritor

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1973
  • Numar Moto
    TM

Informații profil

  • Motociclete detinute
    MZ 175, Yamaha XT 350, Kawasaki GPZ 600R, Kawasaki KLR 650, Aprilia Pegaso 650, KTM LC4 400, KTM 250 SX, KTM 200 EXC, Suzuki V Strom 650

Vizitatori Recenți Profil

971 citiri profil

Johann's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Oare de ce s-a amanat receptia, nu cumva trebuie achitata lucrarea dupa receptie?
  2. Eu zic sa lasati carcotelile si sa apreciati spectacolul, ca nemultumiti vor fi intotdeauna. https://www.youtube.com/watch?v=B3Pir0z7pL0&t=189s
  3. Johann

    KTM 350 Freeride

    Nicoane sunt de acord cu tine ca e usoara, manevrabila, are cuplu, da nu-i de hard enduro in nici un caz.. E pentru noi astia mai trecuti, ca-i mai putin nervoasa si usor de controlat. De ce au toti profi 300 in doi timpi? Cat despre mecanica e un rahat de motor fara fiabilitate si costuri uriase de intretinere fata de 2 timpi. Dupa ce am patit-o cu pinioanele de plastic de la pompa de ulei, alta belea saptamana trecuta. Urcam o panta destul de grea si am prins cu roata spate un cablu de tractare ramas de la hotii de lemne. S-a invartit pe roata de vreo 4 ori dupa care a blocat-o. Dupa ce l-am scos cu chiu cu vai nu mi-a mai pornit la cheie. Noroc ca pornea la vale si asfel nu am ramas in drum. Ce s-a intamplat? Blocandu-se roata s-a oprit motorul si presiunea de ulei a scazut. Intinzatorul de lant fiind impins de presiunea de ulei nu a mai presat lantul si mi-a sarit 2-3 dinti din cauza cablului care tragea roata in sens invers. Norocul a fost ca nu mi-a bulit supapele. Am auzit eu ca unii pun intinzator mecanic da nu i-am bagat in seama, asa ca asta am facut si asta recomand la toti cu motoare cu intinzator hidraulic.
  4. Johann

    KTM 350 Freeride

    KTM 350 Freeride = un dezastru. Dupa ce abia m-am obisnuit cu el si l-am laudat atata, mi-a facut figura! La 140 de ore s-a gripat motorul din cauza angrenajului pompei de ulei, adica niste roti dintate din plastic. 'tui in gura de austrieci, cum plm s-au gandit ei sa puna angrenaj de plastic la cea mai importanta piesa dintr-un motor de 8000 de euro. Pe langa asta am gasit filtrul de pe aspiratia pompei in baia de ulei, adica nu la locul lui, probabil boul ala care a montat motorul era mahmur sau doar idiot. Baniuiesc ca pompa s-a blocat din cauza unei mizerii care a intrat in pompa, cu toate ca la demontare nu am gasit nimic si pompa se rotea usor. Dupa reparatie am inlocuit si rotitele dintate cu unele facute din aluminiu. Dubioasa treaba si foarte costisitoare, pai sa-ti mai iei KTM in 4 timpi? In concluzie KTM in 4 timpi e un bull shit. (am inteles ca mai toate au acest angrenaj din plastic)
  5. Johann

    KTM 350 Freeride

    Multumesc pentru idee, are logica ce spui, probabil ca releul cupleaza doar peste un anumit prag de tensiune, am sa probez si eu. Numai bine!
  6. Va salut, referitor la dilenma din titlul topicului, am avut SX 250, o fi bun pentru motocros da nu pentru enduro, rapoartele cutiei sunt prea lungi si la urcari nu se potrivesc, foloseam mult ambreiajul ca sa o scot la capat. Apoi am avut EXC 200, motocicleta foarte buna pentru enduro dar nu pentru cei peste 75 kg, cum eu am 85 si cu echipamentul 90 am simtit lipsa de putere la urcari. Acum am Feeride 350, am ramas uimit si eu si prietenii mei care stiau ce pot, cat de bine ma descurc cu asta. Are un cuplu excelent si ciclistica foarte bun si docila. Dupa mine e motorul perfect pentru amatorii de endureala la sfarsit de saptamana. E clar ca nu e motor pentru competitii si nu se compara cu EXC 300, dar cum profesionistii nu prea intra pe aici, nu se pune. Distractie maxima ca abia a inceput sezonul
  7. Johann

    KTM 350 Freeride

    Salut leatu-le, cu orele nu cred ca e pacaleala, l-am luat din Viena de la o tipa care venea pe la noi prin tara cateva zile pe an si starea lui e foarte ok, nu-s uzate deloc discurile iar gumele sunt inca originale din 2012. Eu am bagat 10W50 cum zice cartea, iar acuma dupa ce a dat caldura vad ca nu mai face probleme la pornire daca trag socul vreo 2-3 minute. Si culmea tipa nici nu stia ca are soc. Fain de voi prin Arges ca aveti muntii aproape, noi avem niste dealuri pe la Lipova unde ne dam pana se topeste zapada de pe Semenic, Muntele Mic, Tarcu... Distractie faina, mai ales ca abia a inceput sezonul
  8. Johann

    KTM 350 Freeride

    Salutare, mi-am luat si eu un 350 Freeride/2012 cu 128 ore, am facut deja doua iesiri iar concluzia e ca e motorul cu care ma inteleg cel mai bine pana acuma. (am avut honda xl 350, ktm 200 exc, 250 sx si wr 450) Este foarte docil, usor, manevrabil, putere cat trebuie, mai ales ca are si un cip cu comutator care inca nu-l folosesc pe "wild" deoarece mi se pare cam expoziv. Am totusi o mica problema care ma cam enerveaza, nu porneste la prima cand e rece chiar daca trag socul, trebuie sa-i dau minim doua sau 3 start-uri a cate 5-6 secunde pana o ia. La cald o ia la sfert. Are cineva vreo idee ce sa-i verific, bujia i-am schimbat-o, sau asa e pornirea la modelul asta? Multumesc. » Post actualizat in 01 Mar 2017 20:37 Urcare cu Freerid-ul la cetatea Siria!
  9. stai jos, 4, nu ai citit nimic pe azi si nici nu pricepi ce se discuta ! antigelul nu ingheata, nu corodeaza daca e cel care trebuie (rosu pentru motor din aluminu) si are proprietati de lubrifiere, pe cand apa distilata are proprietati de racire mai bune dar deficitar la celelalte ! daca n-ai priceput sa-ti desenez ?
  10. eu folosesc un antigel diluat ca nu ma dau iarna cand e minus afara, oricum apa chioara are proprietati mai bune de racire decat antigelul
  11. Si eu am unu din 2005, cand il chinui pe loc la urcari mai grele fierbe asa ca i-am pus doua ventilatoare de calculator de 80x80 mm mi se pare. Intra la fix si le-am fixat cu cate doua arculete de rama radiatorului in care am dat doua gaurele, Le-am legat direct pe contact ca nu consuma mult. de atunci nu am mai avut probleme.
  12. "La jumatatea zilei, bem o bere, halim un gratar chiar la locul de “munca”, adica in padure" imi place tare partea asta, da am si io o intrebare, cu benzina cum facem, o luam noi sau ne-o duceti, cred ca ajung 2,5 litri in rucsac ?
  13. Super ideea, o gasca de timisoreni vor fi prezenti !!!
×
×
  • Creează nouă...