yakuza_proxi Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 am un f1 si as vrea sai pun un motor de f2 se potriveste?a incercat cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 De ce vrei sa-i pui motor de F2? Al ei ce are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza_proxi Postat August 20, 2010 Autor Share Postat August 20, 2010 (editat) De ce vrei sa-i pui motor de F2? Al ei ce are? pai al ei este defect si de f2 se gaseste mai usor si mai ieftin si are si distributia mai usor de accesat...sunt cateva avantaje.oricum daca gasesc de f1 cv cu bani mai putini il cumpar Editat August 20, 2010 de yakuza_proxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Da mai multe detalii despre "defectul"motorului ei. Cauta la dezmembrari, ca sunt cativa care dezmembreaza F1 si cere un pret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 Se potriveste fara probleme motorul de F2. Am un prieten care are CBR F1 cu motor de F2, merge perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 21, 2010 Share Postat August 21, 2010 si electica? carburatia ,air box ul? Astea se rezolva relativ usor, important e ca motorul se monteaza pe cadru fara modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza_proxi Postat August 22, 2010 Autor Share Postat August 22, 2010 Pai asta ma intereseaza ca restul e joaca ...instalatie....carburatie...si ce ma e pe acolo..ala nu se mai merita curge peste tot ulei...distributia(lantul bate) ..garnitura chiuluasa capac culbutori crapat segmentii...nu se mai merita sa il fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Pai ia sa vedem daca cele doua cadre arata la fel cat de cat...ca sa iti dai seama daca ceva ce intra intr-un cadrul de F2 ar intra in unul de F1... sa vedem deci.. Si ca tot ziceati ca se fac toate..uite cum arata filtrele de aer cu furtune cu tot... Editat August 25, 2010 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 Pai ia sa vedem daca cele doua cadre arata la fel cat de cat...ca sa iti dai seama daca ceva ce intra intr-un cadrul de F2 ar intra in unul de F1... sa vedem deci.. Si ca tot ziceati ca se fac toate..uite cum arata filtrele de aer cu furtune cu tot... Tu chiar nu intelegi ca s-a pus motor de F2 pe F1? Trebuie sa scriu mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yakuza_proxi Postat August 26, 2010 Autor Share Postat August 26, 2010 in sera asta am vb cu cineva care are f1 si f2 si mia zis ca cel de f2 este mai mare si nu intra pe cadru la f1 acuma na...ori ca tipu are un motor de f1 si voia sa mil bage pe gat sa il cumpar...ori o fi adevarat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) Mda...se pare ca tu o tii pe a ta. Daca te uiti la pozele pe care le pusesem eu o sa vezi ca este cadrul diferit si ca filtrul de aer de la F2 e total altfel si mai bombat iar intake-urile sunt in alta parte nu in cadru ca la F1. Si daca ti-ar intra in cadru motorul in sine cum naiba montezi restul???? Mesaj completat Tu chiar nu intelegi ca s-a pus motor de F2 pe F1? Trebuie sa scriu mai mare? OK..ca a intrat, a intrat..zi-mi ce ai facut cu restul??? Cum a mers montat filtrul de aer...si cum ai pus carburatoarele...Fara sa faci modificari... Ca asa pun si eu motor de Hayabusa pe masina, dar ...nu cred ca la masina i-as putea spune Hayabusa dupa "transformare" Uite de exemplu cum arata carburatoarele ...ce prinderi au si ce furtune... Ca asa, stii cum e vorba aia, de manarii sunt toti in stare. Aici era vorba daca se potriveste fara sa faci schimbari totale. Doar sa iei motorul si sa-l pui pe cadru si pe restul de componente de F1. Ceea ce din microfiche mie nu prea imi arata ca s-ar putea realiza. A, ca poti sa schimbi toate alea este partea a doua, dar atunci nu ai mai avea F1 ci F2, nu? Editat August 27, 2010 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Mda...se pare ca tu o tii pe a ta. Daca te uiti la pozele pe care le pusesem eu o sa vezi ca este cadrul diferit si ca filtrul de aer de la F2 e total altfel si mai bombat iar intake-urile sunt in alta parte nu in cadru ca la F1. Si daca ti-ar intra in cadru motorul in sine cum naiba montezi restul????Mesaj completat OK..ca a intrat, a intrat..zi-mi ce ai facut cu restul??? Cum a mers montat filtrul de aer...si cum ai pus carburatoarele...Fara sa faci modificari... Ca asa pun si eu motor de Hayabusa pe masina, dar ...nu cred ca la masina i-as putea spune Hayabusa dupa "transformare" Uite de exemplu cum arata carburatoarele ...ce prinderi au si ce furtune... Ca asa, stii cum e vorba aia, de manarii sunt toti in stare. Aici era vorba daca se potriveste fara sa faci schimbari totale. Doar sa iei motorul si sa-l pui pe cadru si pe restul de componente de F1. Ceea ce din microfiche mie nu prea imi arata ca s-ar putea realiza. A, ca poti sa schimbi toate alea este partea a doua, dar atunci nu ai mai avea F1 ci F2, nu? Vad ca esti gica contra, daca iti pun o poza cu F1 care are motor de F2 te lamuresti? Sau o sa-mi spui ca e trucata? Cred ca am innebunit daca am ajuns sa-mi bat capul cu femeile pe probleme de mecanica, bine ca vine dreaq uichendul sa ma imbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) Pune chiar te rog, dar nu cu carene si restul care sa acopere..ci sa se vada clar ce un de a intrat si cum ai facut sa intre... Cum ziceam ideea era sa se faca FARA MODIFICARI..cu modificari sunt ferm convinsa ca se poate face orice! Nu sunt gica contra dimpotriva, sunt curioasa sa vad ce si cum. PS: Ai ajuns sa te certi cu o femeie, nu generaliza! ( Nu consider asta o cearta). Si in plus , ce sa-i faci daca am avut profesor bun? PS2: Nu sunt doar eu nelamurita, si cel care a initiat topicul a spus ca i-ar fi zis cineva ca nu se poate, ca nu se potriveste pe cadru. Asa ca adu tu argumentul, aka poza, si asa ne convingem amandoi, eu ca se poate si el ca poate da banii pe motorul de F2 si doar pe motor, nu si pe filtru aer, carburatoare etc etc Editat August 27, 2010 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 (editat) eu ca se poate si el ca poate da banii pe motorul de F2 si doar pe motor, nu si pe filtru aer, carburatoare etc etc Pai de ce sa ia doar motorul? fara carburatoare si air box!?. Din cate stiu carburile de F1 sunt mai mici decat cele de F2. Putea sa ia doar motorul daca avea tot F2. In uichend revin cu poze. Editat August 27, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Concluzia..sa cumpere tot F2ul si ...sa-l puna pe ce o mai ramane din F1, nu? PS: citeste ce a intrebat omul la inceput...ca asa poate o sa-mi dai mie dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat August 27, 2010 Share Postat August 27, 2010 Concluzia..sa cumpere tot F2ul si ...sa-l puna pe ce o mai ramane din F1, nu?PS: citeste ce a intrebat omul la inceput...ca asa poate o sa-mi dai mie dreptate nu inteleg ce e asa de greu de crezut ca un motor se poate potrivi pe acelasi model de motocicleta fara modificari, mai ales xcand e vorba de honda, nu e nici primul nici ultimul model de la honda la care modificarile de la un model la altu constau doar in plastice si banalitati din astea, daca prinderile de la motor sunt identice restu e cancan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 (editat) Concluzia..sa cumpere tot F2ul si ...sa-l puna pe ce o mai ramane din F1, nu?PS: citeste ce a intrebat omul la inceput...ca asa poate o sa-mi dai mie dreptate Nu e nici o conluzie, cand pui un motor mai nou il pui cu anexele lui, asa se face si la auto. Apropo, ai schimbat in viata ta vreo bujie? Editat August 28, 2010 de corleone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) Apropo, ai schimbat in viata ta vreo bujie? Nu, pentru ca nu a fost nevoie. Ca veni insa vorba de schimbat bujii...mai bine uite ajuta-l pe tipul asta nelamurit cu bujiile ca are moto, dar nu stie ce si cum Editat August 30, 2010 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 off topic:vis a vis de intrebarea ta cu schimbatul bujiilor : Am vazut barbat care nu schimbase uleiul le motor de 12 mii ,intrebandu-l cand a facut schimbul a intrebat : ""care ulei?"" eu: ""uleiul din motor "" el : ""trebuia schimbat?"" Si avea 700-800 ml ulei lipsa iar motorul zornaia din toate alea La unele femei nici nu si au rostul intrebari de genul bujii, ulei ,etc. , sau cel putin la unele femei (asta ca sa nu mi sara vre o motociclista n cap ) sunt motoare la care uleiul se schimba la 12.000, ca nu l-a mai verificat asta e intradevar o problema... on topic, Motorul poate merge insa mai degraba te bagi la un F2 si vinzi F1 pt piese iesi muuult mai ieftin asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat August 30, 2010 Share Postat August 30, 2010 (editat) sunt motoare la care uleiul se schimba la 12.000, ca nu l-a mai verificat asta e intradevar o problema... on topic, Motorul poate merge insa mai degraba te bagi la un F2 si vinzi F1 pt piese iesi muuult mai ieftin asa Da, sunt motoare la care se schimba uleiul la 12.000km cand sunt noi...dar cand deja au zeci de mii de kilometrii la bord si ani de la fabricare, nu cred ca te mai poti lua mot-a-mot dupa ce scrie in manual. Si la CBRul meu zice sa schimb la 6000-8000 dar deja la 2700 se simte cutia, asa ca il schimb la 3000. Eu vreau sa stiu la ce concluzie a ajuns initiatorul topicului pana la urma... Editat August 30, 2010 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Septembrie 16, 2010 Share Postat Septembrie 16, 2010 Pai de ce sa ia doar motorul? fara carburatoare si air box!?. Din cate stiu carburile de F1 sunt mai mici decat cele de F2. Putea sa ia doar motorul daca avea tot F2. In uichend revin cu poze. A trecut ,,uikendu" si inca nu ne-am lamurit. Se poate au ba ca si pe mine ma intereseaza la CBR-ul meu. Pozele vrem, daca nu nu mai promite marea cu sarea. Jos plasticurile si baga poze detailate adac tot vrei sa fii de cuvant. Motive puerile nu pune ca au trecut cateva uikend-uri bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 A trecut ,,uikendu" si inca nu ne-am lamurit. Se poate au ba ca si pe mine ma intereseaza la CBR-ul meu. Pozele vrem, daca nu nu mai promite marea cu sarea. Jos plasticurile si baga poze detailate adac tot vrei sa fii de cuvant. Motive puerile nu pune ca au trecut cateva uikend-uri bune! Pana la urma te-au ajutat pozele care ti le-am trimis? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.