Sari la conținut

De Unde Stiu Cand Trebuie Curatat Carburatorul?


Purghy
 Share

Postări Recomandate

Vizitator AdrianB1

Şi mai e bine să te gândeşti la cu răţare când mergi mai mult pe rezervă, sunt şanse mari să tragă ceva depuneri de pe fundul rezervorului.

 

Cum e realizat relantiul la motociclete pe carburator? E pe jiglor separat, ca la maşinile mai vechi sau e alt sistem?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ÂŞi mai e bine să te gândeÂşti la cu rățare când mergi mai mult pe rezervă, sunt Âşanse mari să tragă ceva depuneri de pe fundul rezervorului.

 

Cum e realizat relantiul la motociclete pe carburator? E pe jiglor separat, ca la maÂşinile mai vechi sau e alt sistem?

 

Relantiul e doar o setare a acceleratiei. Actioneaza chiar unde actioneaza si cablul de acceleratie. Practic ii seteaza un minim. E un surub chior!

 

Sunt 3 jeturi in general de benzina dar nu sunt "trigger"-ate de surubul de relanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Mulţumesc de explicaţie. Deci dacă la relanti merge un pic inegal când e motorul rece (motor în 2 cilindri) şi merge bine la cald nu e de la carburatorul murdar? Mai ales dacă sunt 2 carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...