amirc Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 (editat) Incep scurta mea povestire prin a va saluta pe toti cei ce iubiti viata pe doua roti. Dupa cum spuneam mi-a fost foarte greu sa imi cumpar si eu in cele din urma "ascutitoare" (dupa spusele tatalui el fiind in tinerete motociclist convins). Totul a inceput de pe internet mai exact de pe bikeshop.ro unde pierdeam noptile cautand de zor doar doar sa fac alegerea potrivita. Am inceput prin a ma inscrie aici pe forum, apoi mai ma bagam si eu in discutii pentru a fi in cunostiinta de cauza. Intr-un final dupa lungi cautari (si aici le includ si pe cele de genu:"gata vin maine sa il iau" iar apoi primeam ceva de genu: "stii... l-am dat,...nu mai e de vanzare",etc) am dat in cele din urma de un Gilera Runner de 50 cc tocmai in Targu Mures. Caut eu mai intai pe cineva sa ma ajute sa il transport pana in Brasov(si aici ii multumesc lui George pt amabilitate dar nu a fost sa fie, el fiind din Bucuresti) dar fara nici un raspuns din partea prietenilor. Ma decid intr-un final sa merg cu max-taxi pana acolo si apoi sa vin pe el(chiar daca nu am mai mers pe scuter decat foarte putin). Toate bune si frumoase, tipul era doctor si a fost foarte de treaba ajutandu-ma in toata afacerea cu actele si cu umblatura prin tot orasul. Partea cea mai urata din toata afacerea e faza cu actele . NU va cumparati scuter cu acte DECAT daca aveti nervi de otel . Eu am ajuns in Mures pe la ora 12 s iam plecat de acolo abia pe la ora 17. Dute la primarie fa act de vanzare cumparare, da bani pe radiere, da bani pe numere rosii, da bani pe asigurare si asa mai departe. Nu credeam ca pt un amarat de scuter trebuie sa pierzi atata timp (inclusiv aproape 1 mil de lei pt acte) sa stai ore in sir la coada, cand ajungi in fata te trimite iar la coada ca iti lipseste nu stiu ce stampila de la primarie sau taxa de la CEC si scandal si nervi consumati si nici nu vreau sa imi mai aduc aminte . Cand am scapat din toata treaba asta murdara imi ziceam in gandul meu ca ii inteleg pe toti cei ce isi cumpara fara acte. Lasand la o parte partea urata ideea e ca pe la ora 17 am plecat fericit ca am scapat, cu numere rosii pe el cu rezervorul plin si cu mare entuziasm. In Brasov am ajuns pe la ora 21 fara nici o problema ( l-am tinut numai in 45- 50 ) plin de praf pe ochelari dar fericit ca am reusit. Fara limitator poate ajungeam mai repede dar nici nu am de gand sa il scot pt ca din cate am auzit scoaterea limitatorului reduce viata motorului si eu am de gand sa ma tina cat mai mult fara reparatii majore . Acestea fiind spuse astept cu nerabdare sa bat cat mai multe drumuri si sa se ieftineasca benzina Editat August 18, 2006 de amirc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dezu_ro Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Schimba omule fontul ala ca .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Lasa fontu' ....omu' e bucuros ca si-a cumparat scooter! La cat mai multi km!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 interesanta povestirea frumos scuter... sa ai noroc de el si la cati mai multi km impreuna, fara incidente. ps. cu cat l-ai luat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Buna alegere... Sa-l calaresti sanatos si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodho Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 frumos scuter insa, mi-a iesit in ochi abtipildul de pe ghidon, GILIERA nu GILERA ? si on-topic nu cred ca daca ii scoti limitatorul scurtezi viata motorului....daca sti sa mergi cu el nu are ce sa i se intample...asfalt uscat si cati mai multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat August 18, 2006 Share Postat August 18, 2006 Buna alegere. Si eu am una si sunt multumit de ea are limitatoarele scoase,eu am luat-o la 3000 km in August anul trecut si acum are 9000km fara nici o mica reparatie si nu am mers deloc incet cu ea , Merge ca din prima zi de cand am luat-o.Sunt foarte multumit de ea o sa pun si eu maine sau poimaine poze cu ea. Sfatul meu este sa o delimitezi. Sa o stapanesti sanatos si multi km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 Limitatoarele sunt puse pt ca in italia legea zice ba un 50cmc trebe sa mearga cu 45km/h si au 3 limitatoare la intrarea avacuarii in chiloasa... 1- 45km/h 2- 60km/h +/- 3- 70km/h +/- Deci nu are nici o legatura cu viata motorului.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat August 19, 2006 Autor Share Postat August 19, 2006 Eu sincer din cate am auzit de pe forum si de la alti scuteristi scoaterea limitatorului automat duce la un consum mai mare de benzina/ulei si motorul nu mai functioneaza in parametri lui normali. Si cum benzina e scumpa, si aici unii o sa imi spuna ca de unde am avut bani de scuter daca nu am bani de benzina, am sa il las pus. PS: micutu e cumparat din Romania de la Paneuro Trading importator Piaggio din Targu Mures in 2003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 Cati km sunt de la Brasov la TG.Mures? Sunt super scutere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator TazzY Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 Eu sincer din cate am auzit de pe forum si de la alti scuteristi scoaterea limitatorului automat duce la un consum mai mare de benzina/ Hahahaha... Pai ce vrei frate ? Sa mearga cu 90 fara limitator dar sa aiba cunsumul unuia limitat care merge cu 45..? LOL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat August 19, 2006 Autor Share Postat August 19, 2006 Cati km sunt de la Brasov la TG.Mures? Sunt super scutere. Sunt cam 170 km Acum stiu si eu ca nu e acelasi consum dar vine intrebarea (fatoma) : Daca el e limitat la 45 inseamna ca va consuma mai putina benzina dar eu daca il tin pe drum intins la 45 asta inseamna ca ii dau forja sau merg cu el normal fara sa il fortez ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Snake Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 (editat) forja inseamna, dupa mine, ca ti maneru' la acceleratie in capat. si tu cand mergi cu 45 il ti in capat... consumu' nu-i mai mic dak ii limitat. Editat August 19, 2006 de Snake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 deci e mult mai rau sa-l tii cu limitator decat fara, limitatorul ala acolo nu este conceput din fabrica, e bagat "artificial" ca sa poatefi condus in functie de legislatia tarii. Motorul consuma mai mult, merge mai rau, il turezi mai tare,etc... Deci nu exista mai nici un avantaj in pastrarea lui, decat daca o impune legea si esti paranoic, pt. ca nu se ia nici un militzian de tine ca mergi cu 70 in loc de 50 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat August 19, 2006 Autor Share Postat August 19, 2006 Paranoic in nici un caz nu sunt, dar unul din scopul limitatorului ar fi in primul rand consumul mic ( si aici se cam bat cap in cap cu ce ai spus tu), si in al doilea rand ( pana la urma am aflat ca nici asta nu ar fi adevarata) motorul nu e fortat la capacitatea lui maxima. In concluzie limitat merge mai incet, consuma mai putin si "traieste" mai mult. Parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 Paranoic in nici un caz nu sunt, dar unul din scopul limitatorului ar fi in primul rand consumul mic ( si aici se cam bat cap in cap cu ce ai spus tu), si in al doilea rand ( pana la urma am aflat ca nici asta nu ar fi adevarata) motorul nu e fortat la capacitatea lui maxima. In concluzie limitat merge mai incet, consuma mai putin si "traieste" mai mult. Parerea mea Tu poti sa ai ce parere vrei. Faptele vorbesc pentru sine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
styx Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 (editat) citeste pe net sa vezi ca toata lumea care si-a delimitat scuterele/motoretele/motocicletele acum le consuma mai putin. Sper ca doar nu ai gasit vreun destept care inainte mergea cu 45km/h si acum dupa delimitare o forjeaza la 90km/h si e nemultumit ca ii consuma cu 1% mai mult. motorul traieste mai putin dupa ce e delimitat daca o sa-l tii mereu la viteza maxima, intelegi? Daca tu o sa mergi la fel de cumpatat ca pana acum nu o sa pateasca nimik, o sa consume mai putin, o sa accelereze mai bine, etc. deci limitatorul ala face ca scuterul sa traiasca mai mult in mainile unui maniac de viteza....mai bine de atat nu pot sa-ti explic, faci ce vrei, daca vrei sa te depaseasca si biciclistii e treaba ta, inseamna ca esti masochist ps: daca prin absurd nu-ti place cum merge delimitat poti sa-i montezi limitele inapoi Editat August 19, 2006 de styx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat August 19, 2006 Share Postat August 19, 2006 Frate deci mie imi consuma 4.4-5l la suta dar numai forja daca mergi potolit cu ea iti consuma binisor 3-3.5la suta mers normal maxim 65km/h. PS.Ptr mine nu exista potolit Asa ca eu zic sa il delimitezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andreas_Krastl Postat August 20, 2006 Share Postat August 20, 2006 Asa ca eu zic sa il delimitezi. Si eu zic sa-l delimitezi. mai bine de atat nu pot sa-ti explic, faci ce vrei, daca vrei sa te depaseasca si biciclistii e treaba ta, inseamna ca esti masochist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
amirc Postat August 22, 2006 Autor Share Postat August 22, 2006 Am luat deja decizia de a nu il delimita iar motivele le-am scris in postul despre " CONSUM MIC" ps:mersi de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.