Sari la conținut

mt 16 nu moare, nu se preda


grex
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de cateva zile ma chinui cu instalatia electrica. puteam sa cumpar una noua dar oricum trebuia sa o modific. asa ca am inceput sa o fac eu, sarma groasa de auto(2.5, 3 mm), bloc de sigurante fuzibile model nou, relee pt far si proiector, fiecare conexiune cu papuci sertizati si cositoriti. parca merge mai greu mai e si vremea asta naspa, dar inaintam incet si sigur.

Mesaj completat

in sfarsit am terminat si cu electrica. am gasit niste relee de protectie in targ pt far si proiector ff interesante, sunt mai mici decatcele normale (sunt de la renault ca are sigla pe ele, se vede ca-s aproape de dacia-renault) dar vad ca rezista, am pus pe unu bec de 100w si l-am lasat toata noaptea sa mearga si nici macar nu s-a incalzit. tot in targ am gasit niste comenzi pt frana-ambreiaj la unu de aducea piese de scutere foarte bine executate si finisate la numai 25 de lei. pomana tinand cont ca sunt noi, noute cu suruburi de reglaj cablu si senzori stop frana. cat de repede si ceva poze, iar saptamana asta sper sa aud glasul nipranului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am montat atasul(doar cadrul), care imi explica si mie pratic cum se regleaza asta?

deocamdata l-am lasat asa cum era, n-am modificat nimic la prinderile cum l-am luat, poate ca este bine, dar vreau sa verific.

sigura chestie a fost ca a trebuit sa lungesc tirantul fata pt ca nu ajungea la prindere, asta dupa ca montasem nucile spate+fata si tirantul spate. tirantul fata nu ajungea, care sa fie chestia? poate ca l-a motocicleta de pe care a fost dat jos o fi avut prinderea mai lunga(aia cu filet de deasupra alternatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am montat atasul(doar cadrul), care imi explica si mie pratic cum se regleaza asta?

deocamdata l-am lasat asa cum era, n-am modificat nimic la prinderile cum l-am luat, poate ca este bine, dar vreau sa verific.

sigura chestie a fost ca a trebuit sa lungesc tirantul fata pt ca nu ajungea la prindere, asta dupa ca montasem nucile spate+fata si tirantul spate. tirantul fata nu ajungea, care sa fie chestia? poate ca l-a motocicleta de pe care a fost dat jos o fi avut prinderea mai lunga(aia cu filet de deasupra alternatorului.

posibil. Mai bine lasa-l asa si reglajul il faci la sfarsit cand te plimbi prima oara. Fiind MT16 nu cred ca rebuie sa tii cont de unghiurile de pe prima pagina a Topicului Atasistilor. Insa nici sa fie aplecata motocicleta inspre atas sau sa fie rotile divergente spre in fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si nea Victor zicea tot la fel, dar eu nu batman, batman.

care are un amortizor de ghidon demontat sa-mi faca si mie niste poze sa vad cum vine? eu am unu dar cred ca lipseste o placuta de la el(asa mi s-a zis ), si poate o fac eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io, poze, diseara.

vezi ca a venit seara, pozele?

alta chestie, as vrea sa pun martorul de bord de-mi arata incarcarea, numai ca nu mai am releu rusesc, ci am unu din ala obisnuit de auto de se punea si la dacie. legaturile pt el le stiu, dar cum fac sa mearga si martorul de bord pt incarcare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alta chestie, as vrea sa pun martorul de bord de-mi arata incarcarea, numai ca nu mai am releu rusesc, ci am unu din ala obisnuit de auto de se punea si la dacie. legaturile pt el le stiu, dar cum fac sa mearga si martorul de bord pt incarcare?

hai nu stie nimeni cum fac modificarea?

cristi, tu nimic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa inteleaga ceva din asta, daca nu, aici pe sait este disponibil manualul de mt16 in care va putea gasi imaginea cu piesele in ordinea corecta.

 

posteaza tu, daca vrei sa il ajuti pe om, ca sunt la gorila, am baut tot ginul si sun in de pentru achizitii speciale..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai nu stie nimeni cum fac modificarea?

cristi, tu nimic?

cineva ca drobu' stie sigur

cred ca daca era motoreta mea pana si eu ma descurcam singur, dar, cand e vb de asa ceva, nu dau sfaturi referitoare la electricale, pt ca urasc subiectul.

indormatia asta este in mod sigur disponibila chiar aici, sau aiurea pe net. incearca dneprheads, o scehma simpla de ural/nipru, ai sa intelegi tu.

 

p.s. si offtopic. domnu' Preda, iau spaga in natura sa cumpar cadillaci din afara, sa aducem la noi in patrie. si imi place ce fac. ca doar recidivez, nu?? a se veda id-ul meu... mwhahahahaahaa

gorilele stie, ele, care este...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara dupa vreo 30 de pedale a pornit si trocarriciul ucrainean. mi-am batut capul ca prostul cu carburatoarele, schimba-le, zapaceste-le, am pus unele noi k68(bine ca nu m-am bagat si la astea sa le dereglez, le-am lasat ca in fabrica pana a pornit) si tot nimic. ca totul sa fie de la scanteie, nu stiu unde mi-a fost capul si ce masurasem eu acolo ca avea avansul foarte intarziat si nema pornire. bine ca din gresala m-am gandit sa modific avansul, benzina avea, scanteie avea, trebuia sa fie de undeva. o sa montez din nou carburile japo sa fac experimente si cu alea, la 68 am facut ceva reglaje, pot sa zic ca merge, nu le-am reusit la fix reglajele, dar mai am timp. cred ca tre sa fac smecheria cu manometre, e cea mai sigura, mi-am pierdut indemanarea la reglat carburile dupa ureche, mai ales ca eram obisnuit cu 2 tobe independente, la asta cu 2 in 1 imi dau seama mai greu cum lucreaza 1 piston fata de celalalt.

problema aparuta,

motorul il aveam incheiat de cativa ani, nu stiu ce mai era prin el cu exactitate, adica la ce cota mai sunt cu pistoanele si cat de uzati sunt segmentii.

la fel cu chiulasele, nu stiu in ce stadiu sunt cu ghidurile.

ideea e ca scoate fum ca o motoreta in 2 timpi, m-a zapacit, nici macar nu stiu daca scoate pe un cil sau pe amandoi.

aseara a mers cam 30-40 de min, o sa verific astazi bujiile, verific si compresia, poate ma prind de unde e fumul asta exagerat. treaba e ca nu e ca atunci cand mananca ulei, nu e albastrui, e alburiu, ca un abur. suspectez chiulasa ca are ghidul uzat (supapele le verificasem doar la inchidere cu benzina) si ca trage ulei pe langa supapa de evacuare si ila baga pe cotul de esapament unde ii face o ardere incompleta.

care imi poate face o reparatie adevarata la chiulase? adica ghiduri noi din alea cu semering(parca de la moskvici se potriveau si supape noi (eventual de la auto si scurtate, parca de la aro puneam odata). asta asa sa-mi iau de o grija.

cat de repede si un filmulet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aseara dupa vreo 30 de pedale a pornit si trocarriciul ucrainean. mi-am batut capul ca prostul cu carburatoarele, schimba-le, zapaceste-le, am pus unele noi k68(bine ca nu m-am bagat si la astea sa le dereglez, le-am lasat ca in fabrica pana a pornit) si tot nimic. ca totul sa fie de la scanteie, nu stiu unde mi-a fost capul si ce masurasem eu acolo ca avea avansul foarte intarziat si nema pornire. bine ca din gresala m-am gandit sa modific avansul, benzina avea, scanteie avea, trebuia sa fie de undeva. o sa montez din nou carburile japo sa fac experimente si cu alea, la 68 am facut ceva reglaje, pot sa zic ca merge, nu le-am reusit la fix reglajele, dar mai am timp. cred ca tre sa fac smecheria cu manometre, e cea mai sigura, mi-am pierdut indemanarea la reglat carburile dupa ureche, mai ales ca eram obisnuit cu 2 tobe independente, la asta cu 2 in 1 imi dau seama mai greu cum lucreaza 1 piston fata de celalalt.

problema aparuta,

motorul il aveam incheiat de cativa ani, nu stiu ce mai era prin el cu exactitate, adica la ce cota mai sunt cu pistoanele si cat de uzati sunt segmentii.

la fel cu chiulasele, nu stiu in ce stadiu sunt cu ghidurile.

ideea e ca scoate fum ca o motoreta in 2 timpi, m-a zapacit, nici macar nu stiu daca scoate pe un cil sau pe amandoi.

aseara a mers cam 30-40 de min, o sa verific astazi bujiile, verific si compresia, poate ma prind de unde e fumul asta exagerat. treaba e ca nu e ca atunci cand mananca ulei, nu e albastrui, e alburiu, ca un abur. suspectez chiulasa ca are ghidul uzat (supapele le verificasem doar la inchidere cu benzina) si ca trage ulei pe langa supapa de evacuare si ila baga pe cotul de esapament unde ii face o ardere incompleta.

care imi poate face o reparatie adevarata la chiulase? adica ghiduri noi din alea cu semering(parca de la moskvici se potriveau si supape noi (eventual de la auto si scurtate, parca de la aro puneam odata). asta asa sa-mi iau de o grija.

cat de repede si un filmulet.

....dap, trage ulei pe la supapa de evacuare!...acolo sunt vreo 40-50 de atmosfere in momentul exploziei (si vreo 600 de grade...), si atmosferele alea care se inghesuie pe tzava de esapamant, fac sa se suga uleiul pe langa supapa de evacuare deschisa...

Si da, garnitura de qiuloasa e dusa , si iti intra apa in cilindru...de acolo vaporii albi...

Spor!

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

cateva poze: e gata 99% mai este de pus scaunul in atas, ceasul km, saua spate, plus cateva accesorii pt atas: proiector, cutie de scule, canistra si lopatica.

rotile sunt groaznice descentrate in toate directiile. cine se baga la centrat niste roti de nipru? le trimit oriunde.

post-1580-1289106431_thumb.jpg

post-1580-1289106447_thumb.jpg

post-1580-1289106456_thumb.jpg

post-1580-1289106469_thumb.jpg

post-1580-1289106481_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam io ca e de la garnitura de chiulasa, ce antigel sa completez, de ala roz sau de ala verde?

serios vorbind

am descoperit ce era cu fumul.

chiuloasa din stg avea tubul de retur al uleiului in obturat partial si acolo se strangea 1 l de ulei. am curatat tubul si acum nu mai sunt probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rotile de Nipru le poti trimite la Rabinu dar e de munca 0724452023 iti poate confirma si Mihai ca le stie

Deci sa inteleg ca la anul se mai alatura 2 Nipre hoardei atasiste de la intrunirea de atase

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...