btbw Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 cateva poze: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Iote ce soare e la C de A, si la noi e o mocirla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 7, 2010 Autor Share Postat Octombrie 7, 2010 de cateva zile ma chinui cu instalatia electrica. puteam sa cumpar una noua dar oricum trebuia sa o modific. asa ca am inceput sa o fac eu, sarma groasa de auto(2.5, 3 mm), bloc de sigurante fuzibile model nou, relee pt far si proiector, fiecare conexiune cu papuci sertizati si cositoriti. parca merge mai greu mai e si vremea asta naspa, dar inaintam incet si sigur. Mesaj completat in sfarsit am terminat si cu electrica. am gasit niste relee de protectie in targ pt far si proiector ff interesante, sunt mai mici decatcele normale (sunt de la renault ca are sigla pe ele, se vede ca-s aproape de dacia-renault) dar vad ca rezista, am pus pe unu bec de 100w si l-am lasat toata noaptea sa mearga si nici macar nu s-a incalzit. tot in targ am gasit niste comenzi pt frana-ambreiaj la unu de aducea piese de scutere foarte bine executate si finisate la numai 25 de lei. pomana tinand cont ca sunt noi, noute cu suruburi de reglaj cablu si senzori stop frana. cat de repede si ceva poze, iar saptamana asta sper sa aud glasul nipranului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
btbw Postat Octombrie 14, 2010 Share Postat Octombrie 14, 2010 doar 2 poze:, in curand si un filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 18, 2010 Autor Share Postat Octombrie 18, 2010 ieri am montat atasul(doar cadrul), care imi explica si mie pratic cum se regleaza asta? deocamdata l-am lasat asa cum era, n-am modificat nimic la prinderile cum l-am luat, poate ca este bine, dar vreau sa verific. sigura chestie a fost ca a trebuit sa lungesc tirantul fata pt ca nu ajungea la prindere, asta dupa ca montasem nucile spate+fata si tirantul spate. tirantul fata nu ajungea, care sa fie chestia? poate ca l-a motocicleta de pe care a fost dat jos o fi avut prinderea mai lunga(aia cu filet de deasupra alternatorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 ieri am montat atasul(doar cadrul), care imi explica si mie pratic cum se regleaza asta?deocamdata l-am lasat asa cum era, n-am modificat nimic la prinderile cum l-am luat, poate ca este bine, dar vreau sa verific. sigura chestie a fost ca a trebuit sa lungesc tirantul fata pt ca nu ajungea la prindere, asta dupa ca montasem nucile spate+fata si tirantul spate. tirantul fata nu ajungea, care sa fie chestia? poate ca l-a motocicleta de pe care a fost dat jos o fi avut prinderea mai lunga(aia cu filet de deasupra alternatorului. posibil. Mai bine lasa-l asa si reglajul il faci la sfarsit cand te plimbi prima oara. Fiind MT16 nu cred ca rebuie sa tii cont de unghiurile de pe prima pagina a Topicului Atasistilor. Insa nici sa fie aplecata motocicleta inspre atas sau sa fie rotile divergente spre in fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 18, 2010 Autor Share Postat Octombrie 18, 2010 si nea Victor zicea tot la fel, dar eu nu batman, batman. care are un amortizor de ghidon demontat sa-mi faca si mie niste poze sa vad cum vine? eu am unu dar cred ca lipseste o placuta de la el(asa mi s-a zis ), si poate o fac eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 ai in catalogul de piese de la Dnepr fratsie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Io, poze, diseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 18, 2010 Autor Share Postat Octombrie 18, 2010 Io, poze, diseara. vezi ca a venit seara, pozele? alta chestie, as vrea sa pun martorul de bord de-mi arata incarcarea, numai ca nu mai am releu rusesc, ci am unu din ala obisnuit de auto de se punea si la dacie. legaturile pt el le stiu, dar cum fac sa mearga si martorul de bord pt incarcare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 Am acumulatorii la incarcat, i-a pus fiu-meu la masinute si nema putere. Daca nu-i tarziu, tomorrow pictures, incerc sa ti le fac in jur de 12. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 18, 2010 Share Postat Octombrie 18, 2010 vrajeala ma. n-ai poze, stiu io... te sifonez! mwhahahahhahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 19, 2010 Autor Share Postat Octombrie 19, 2010 alta chestie, as vrea sa pun martorul de bord de-mi arata incarcarea, numai ca nu mai am releu rusesc, ci am unu din ala obisnuit de auto de se punea si la dacie. legaturile pt el le stiu, dar cum fac sa mearga si martorul de bord pt incarcare? hai nu stie nimeni cum fac modificarea? cristi, tu nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Intelegi ceva din asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 sper sa inteleaga ceva din asta, daca nu, aici pe sait este disponibil manualul de mt16 in care va putea gasi imaginea cu piesele in ordinea corecta. posteaza tu, daca vrei sa il ajuti pe om, ca sunt la gorila, am baut tot ginul si sun in de pentru achizitii speciale.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Iar v-ati imbatat, domnu moderator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 hai nu stie nimeni cum fac modificarea?cristi, tu nimic? cineva ca drobu' stie sigurcred ca daca era motoreta mea pana si eu ma descurcam singur, dar, cand e vb de asa ceva, nu dau sfaturi referitoare la electricale, pt ca urasc subiectul. indormatia asta este in mod sigur disponibila chiar aici, sau aiurea pe net. incearca dneprheads, o scehma simpla de ural/nipru, ai sa intelegi tu. p.s. si offtopic. domnu' Preda, iau spaga in natura sa cumpar cadillaci din afara, sa aducem la noi in patrie. si imi place ce fac. ca doar recidivez, nu?? a se veda id-ul meu... mwhahahahaahaa gorilele stie, ele, care este... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 aseara dupa vreo 30 de pedale a pornit si trocarriciul ucrainean. mi-am batut capul ca prostul cu carburatoarele, schimba-le, zapaceste-le, am pus unele noi k68(bine ca nu m-am bagat si la astea sa le dereglez, le-am lasat ca in fabrica pana a pornit) si tot nimic. ca totul sa fie de la scanteie, nu stiu unde mi-a fost capul si ce masurasem eu acolo ca avea avansul foarte intarziat si nema pornire. bine ca din gresala m-am gandit sa modific avansul, benzina avea, scanteie avea, trebuia sa fie de undeva. o sa montez din nou carburile japo sa fac experimente si cu alea, la 68 am facut ceva reglaje, pot sa zic ca merge, nu le-am reusit la fix reglajele, dar mai am timp. cred ca tre sa fac smecheria cu manometre, e cea mai sigura, mi-am pierdut indemanarea la reglat carburile dupa ureche, mai ales ca eram obisnuit cu 2 tobe independente, la asta cu 2 in 1 imi dau seama mai greu cum lucreaza 1 piston fata de celalalt. problema aparuta, motorul il aveam incheiat de cativa ani, nu stiu ce mai era prin el cu exactitate, adica la ce cota mai sunt cu pistoanele si cat de uzati sunt segmentii. la fel cu chiulasele, nu stiu in ce stadiu sunt cu ghidurile. ideea e ca scoate fum ca o motoreta in 2 timpi, m-a zapacit, nici macar nu stiu daca scoate pe un cil sau pe amandoi. aseara a mers cam 30-40 de min, o sa verific astazi bujiile, verific si compresia, poate ma prind de unde e fumul asta exagerat. treaba e ca nu e ca atunci cand mananca ulei, nu e albastrui, e alburiu, ca un abur. suspectez chiulasa ca are ghidul uzat (supapele le verificasem doar la inchidere cu benzina) si ca trage ulei pe langa supapa de evacuare si ila baga pe cotul de esapament unde ii face o ardere incompleta. care imi poate face o reparatie adevarata la chiulase? adica ghiduri noi din alea cu semering(parca de la moskvici se potriveau si supape noi (eventual de la auto si scurtate, parca de la aro puneam odata). asta asa sa-mi iau de o grija. cat de repede si un filmulet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Hahahaa, te-ai trezit la6 sa postezi. Am mai gasit o garnitura de la K68, daca am drum la Pitesti saptamana asta ti-o aduc. Ce ai facut cu mosu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) aseara dupa vreo 30 de pedale a pornit si trocarriciul ucrainean. mi-am batut capul ca prostul cu carburatoarele, schimba-le, zapaceste-le, am pus unele noi k68(bine ca nu m-am bagat si la astea sa le dereglez, le-am lasat ca in fabrica pana a pornit) si tot nimic. ca totul sa fie de la scanteie, nu stiu unde mi-a fost capul si ce masurasem eu acolo ca avea avansul foarte intarziat si nema pornire. bine ca din gresala m-am gandit sa modific avansul, benzina avea, scanteie avea, trebuia sa fie de undeva. o sa montez din nou carburile japo sa fac experimente si cu alea, la 68 am facut ceva reglaje, pot sa zic ca merge, nu le-am reusit la fix reglajele, dar mai am timp. cred ca tre sa fac smecheria cu manometre, e cea mai sigura, mi-am pierdut indemanarea la reglat carburile dupa ureche, mai ales ca eram obisnuit cu 2 tobe independente, la asta cu 2 in 1 imi dau seama mai greu cum lucreaza 1 piston fata de celalalt.problema aparuta, motorul il aveam incheiat de cativa ani, nu stiu ce mai era prin el cu exactitate, adica la ce cota mai sunt cu pistoanele si cat de uzati sunt segmentii. la fel cu chiulasele, nu stiu in ce stadiu sunt cu ghidurile. ideea e ca scoate fum ca o motoreta in 2 timpi, m-a zapacit, nici macar nu stiu daca scoate pe un cil sau pe amandoi. aseara a mers cam 30-40 de min, o sa verific astazi bujiile, verific si compresia, poate ma prind de unde e fumul asta exagerat. treaba e ca nu e ca atunci cand mananca ulei, nu e albastrui, e alburiu, ca un abur. suspectez chiulasa ca are ghidul uzat (supapele le verificasem doar la inchidere cu benzina) si ca trage ulei pe langa supapa de evacuare si ila baga pe cotul de esapament unde ii face o ardere incompleta. care imi poate face o reparatie adevarata la chiulase? adica ghiduri noi din alea cu semering(parca de la moskvici se potriveau si supape noi (eventual de la auto si scurtate, parca de la aro puneam odata). asta asa sa-mi iau de o grija. cat de repede si un filmulet. ....dap, trage ulei pe la supapa de evacuare!...acolo sunt vreo 40-50 de atmosfere in momentul exploziei (si vreo 600 de grade...), si atmosferele alea care se inghesuie pe tzava de esapamant, fac sa se suga uleiul pe langa supapa de evacuare deschisa... Si da, garnitura de qiuloasa e dusa , si iti intra apa in cilindru...de acolo vaporii albi... Spor! Editat Octombrie 26, 2010 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 ma gandeam io ca e de la garnitura de chiulasa, ce antigel sa completez, de ala roz sau de ala verde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
btbw Postat Noiembrie 7, 2010 Share Postat Noiembrie 7, 2010 cateva poze: e gata 99% mai este de pus scaunul in atas, ceasul km, saua spate, plus cateva accesorii pt atas: proiector, cutie de scule, canistra si lopatica. rotile sunt groaznice descentrate in toate directiile. cine se baga la centrat niste roti de nipru? le trimit oriunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grex Postat Noiembrie 11, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2010 ma gandeam io ca e de la garnitura de chiulasa, ce antigel sa completez, de ala roz sau de ala verde? serios vorbind am descoperit ce era cu fumul. chiuloasa din stg avea tubul de retur al uleiului in obturat partial si acolo se strangea 1 l de ulei. am curatat tubul si acum nu mai sunt probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 (editat) rotile de Nipru le poti trimite la Rabinu dar e de munca 0724452023 iti poate confirma si Mihai ca le stie Deci sa inteleg ca la anul se mai alatura 2 Nipre hoardei atasiste de la intrunirea de atase Editat Noiembrie 11, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Nu 2. Minim 4. M-ul civil nu-l pun langa ragaliile astea de nipre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.