Cesar Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 (editat) Amestec bogat si/sau consuma ulei. Prima e buna. Editat August 28, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 Mersi. Am dat surubul de reglaj juma de tura inapoi, cred ca ajunge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 ce regleaza acel surub? prin manuale am vazut ca reglajele se fac cate 1/4 tura si apoi din nou test de bujie ... sa inteleg ca dupa ce ai facut acel reglaj, bujia arata mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 (editat) ma repet, dar... asa cum inteleg eu functionarea unui carburator, amestecul poate varia si variaza functie de turatie. am facut personal testul, m-am uitat la bujii dupa ce am mers prin oras (turatii mici-medii, stat la semafor la ralanti etc). bujile erau albe cu slabe depuneri negricioase. am mers citeva zeci de km la turatii medii pina la blana si am repetat testul, taind aprinderea din butonul de kill, fara sa trec prin ture mici/ralanti. erau toate caramizii. ca, idee, atasez o poza cu amestecul masurat la un Bandit de 600 (nu al meu) pe stand Dynojet. si niste grafice unde se observa care piese influenteaza cum amestecul, functie de turatie. Editat August 28, 2012 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 ce regleaza acel surub? benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 28, 2012 Share Postat August 28, 2012 daca ai dat 2 ture inapoi atunci ai imbogatit amestecul. De obicei acel surub de reglaj se masoara de la inchis spre deschis, adica il strangi de tot si desurubezi un numar de ture. La relanti este de cele mai mut, e ori fix, la multe motoare cam 2 si 1/2 ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Am mai strans am vrut sa zic. Cu jumatate de tura. Deci vine benzina mai putina pe relanti. Intrebare: am vazut ca o bujie da scanteie mai mare ca cealalta.\ Acum inteleg de ce. O fisa e ngk, am masurat si are 5 kohm, iar cealalta originala are 10 kohm. Presupun ca nu e nici o problema daca rulez asa, sau ar trebui sa fie ambele de aceeasi rezistenta? Am un tdm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 Pe termen scurt nu e nici o problema, pe termen lung poate fi afectata bobna. Cand poti, pune-i fise si pipe potrivite(cu rezistenta indicata de manual). Vei avea si aredere egala pe cei doi cilindri. Acum, bujia cu scanteie mai slaba, lasa depuneri mai mari in camera de ardere, decat cea cu scanteie buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 30, 2012 Share Postat August 30, 2012 De asta sunt in cumpana, cea originala are 10 kohm si da scanteie mai slaba. Se vede si pe depunerile de pe bujie. Cred ca ar fi mai bine sa o schomb cu un ngk de 5 kohm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei_D Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 Nu cumva manualul zice ca fisele trebuie sa aiba 5 kohm si cea originala fiind veche are rezistenta crescuta? E o posibilitate doar. Daca manualul zice 10 kohm, cred ca e ok sa treci pe 5. Bujiile au acelasi cod? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat August 31, 2012 Share Postat August 31, 2012 (editat) Nu. manualul zice sa aiba 10, si are 10. ngk-ul are 5. bujiile sunt identice. cred ca comand inca un ngk. mersi de sfaturi baieti. Editat August 31, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 rezistentele alea nu au decat rol sa nu-i bruiezi mamaiei televizorul cand se uita la acasa cand se caca jose fernando. pune fise fara rezistente, oricum porcariile de bujii din zilele de azi au toate rezistenta de 5kohm integrata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 1, 2012 Share Postat Septembrie 1, 2012 nu cred ca=i pont sa mergi fara rezistentele alea..)eu aveam o mobra mai demult...care nu avea rezistenta aia in fisha..si moama ce zburau oalele si borcanele pe langa capu meu cand ma dadeam cu ea...vorba lu' FESIERU..daca e constipat Jose si le bruiezi la astia malaiu te-ai scos...ardere pe rug.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.