Sari la conținut

flavius.corhei

Membru
  • Număr conținut

    417
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

665 citiri profil

flavius.corhei's Achievements

  1. Mda, la presa... am zis ca ii scot mai repede si poc. Mersi, incerc sa gasesc doar roata fata, sau butuc, fara discuri si cauciuc.... Cea de fata e de 19 sau 21?
  2. Salutare, am o rugaminte la voi, nu are cineva de vanzare vreo roata de 21, pentru un Dakar? Am crapat-o pe a mea in timp ce ii schimbam rulmentii, si nu o mai pot folosi. E dusa de tot... Mersi. PS: ma puteti si suna la 0770 617 542. Multumesc. E perfect. Am 1.88 si 82 kg. Cursa lunga la amortizoare, comfortabil. Consum mic !!!
  3. Salut Constantin. Bine ai venit in grupul nostru. Motocicleta arata bine in mare. Poti incerca eventual un polish la toba.
  4. Mie nu mi se pare a fi intinzatorul, are alt sunet. Daca ai scos cumva bujia, posibil sa iti fi intrat ceva pietricica care face galagie. Aici are acelasi sunet cu ce ai tu, ai umblat la reglajul supapelor?
  5. 15w50 am si eu, nu e gros. Mie mi se pare a fi sunet metalic, nu pare a fi sunetul care il fac supapele. Nu pare nici de la lant totusi, bate prea rapid. Sa nu fie ceva la ansamblu biela / piston. Daca tot suntem la ulei, spune-mi te rog ce lungime are joja de la ultima spira a filetului? Eu am gemulet de vizitare fara joja si vreau sa imi fac la strung un buson DIY de aluminiu cu un termometru analogic infipt pe post de joja. Asa pot verifica si nivelul, si temperatura in mers. Nu dau 145 de lei pe unul original https://motorai.ro/t-t-oil-temperature-gauge--product--10035370 Singura frica e ca ce gasesc in comert sa nu fie prea lungi. Am unul de 13cm si e mult prea lung Mersi.
  6. Am incercat inclusiv din aia cu etanol 10%, tot asa face. Am uitat sa mentionez. O sa bag si un curatitor de injectoare sa vad daca isi da drumul.
  7. Inspectata la inceput de sezon. Electrolit masurat si ok. Completat la nivel. Bornele fac contact bine.
  8. Ezitarile au fost crunte azi dimineata. La iesirea din oras mi s-a oprit in mers. De fiecare data cand pornea (destul de greu) in momentul in care acceleram turatia nu urca, dadea rateuri si se oprea in 5 secunde. Am fost nevoit sa stau pe dreapta, dar si-a revenit dupa vreo 10 minute de start/stop. O sa ma uit la senzorul de volanta. Intr-adevar, a cazut odata acul de turatie, poate a fost doar coincidenta. Vad doar un post pentru diagnoza , dar fara tutorial. Ai un link? Am deja un elm327 pe usb pentru diagnoza auto, si softul ista/d/p. Mai trebuie doar adaptorul de 10 pini probabil, sau ...? Se pare ca totusi o sa am nevoie de TPS sau ICV nou: http://f650.com/forum/showthread.php?30273-gs-650-2006-two-spark-misfire-and-flames-in-throttle-body-help-please&p=312573&viewfull=1#post312573 Avand in vedere pretul, nu stiu pe care sa-l comand, sa il nimeresc din prima.
  9. Salutare zidu', mersi. Mersi si smar2. Asa sper si eu, am indoit-o bine. Eu am patit asa la TDM, dar intr-adevar, nu aveam saiba si s-a dus piulita la plimbare. Am pus o piulita de gaz, ca pe cea originla am pierdut-o in mers. Dupa proba cu pinionul de 17 ma declar multumit. La 100 kmph am 4000 rpm iar la 130 am 5000. Merg cu cu 100 constant. Vedem cum stam in timp cu consumul. Am curatat si eu ICVul si clapeta de acceleratie pentru ca facea figuri tot mai des. Dadea sa se opreasca in depasiri, urat de tot. Dupa curatarea ICVului si clapetei de acceleratie nu s-a rezolvat problema cu ezitarile si rateurile din esapament. Bateria e noua, exide cu electrolitii ok, filtru cu regulatorul de benzina nou, filtru de aer nou, senzorul de aer curatat, contacte curatate cu spray de contact, tps testat si functional, a mai ramas injectorul, senzorul de pozitie crankcase, pompa de benzina si sonda lambda. Recomandari? BMCul se reseteaza doar pe tester.
  10. Salutare colegi, tocmai am schimbat pinionul fata din original 16T in JT cu 17T. Am dat cu putina vaselina SKF de rulmenti intre ax si pinion, sa nu se intepeneasca in timp. Problema, daca pot sa spun asa este ca nu am dat cu loctite pe filet inainte de a strange piulita la cuplu (145 Nm). Nu cred ca e de fapt o problema fara loctite, pentru ca nici pana acum nu am pus... Al doilea subiect la care vreau sa va cer parerea este toba de esapament. Vreau sa inlocuiesc esapamentul original cu unul aftermarket. Dominatorul e prea scump (140 euro). Cei din Romania nu au vrut sa faca nici un discount. Cei din Polonia au acelasi pret, dar cu dbkiller medium si transport inclus. Am spus pas si am comandat un akrapovic fake. https://www.olx.ro/oferta/oferta-tobe-moto-enduro-atv-sport-akrapovic-universale-carbon-titan-ID72cWq.html#ba390947c9;promoted Am posibilitatea sa fac cotul de legatura ca la Dominator, la costuri f mici. Ma gandesc daca incape si a doua toba in partea dreapta, ca la esapamentul din fabrica. Din ce am masurat nu da bine, ar trebui ca tobele sa iasa mai in spate. Vedem ce iese.
  11. Salut, ca sa curat ICV la single spark trebuie sa dau jos airboxul, sau pot fara sa demontez carena?

    Mersi.

  12. Eu am filtru regulator MANN, nici o problema, si nici nu am auzit sa fie. Fiecare face ce vrea, unii arunca cu bani pentru linistea sufleteasca, cand exista alternative la pret nesimtit de mic. Fara suparare.
  13. Cati km duce un motor? Al meu are vreo 23000 km, dar cred ca a trecut odata peste 100k, la cati proprietari a avut... Am inteles ca testul de compresie e mai ciudat la bmw, si trebuie ceva scula speciala cu motorul pornit. Cineva ???
  14. Ii place sa fie tinuta intre 3000 - 4000 rpm. La viteza aia clar ca consuma peste 3.3 :-) Oricum, la consum bmw-ul twin spark e cea mai buna varianta.
×
×
  • Creează nouă...