logan Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 in lini mari, am lasat-o seara mergand fara nicio problema, o pornesc dimineata cu socu tras fiind mai rece, moare motoru dupa cateva minute, pornesc din nou, porneste, dau un pic de acceleratie, moare motoru zici ca se ineaca. pornesc din nou fara sa accelerez, nu sta la relanti, se opreste, pornesc iarasi acum cu socul la maxim, e turata si cand incerc iar acceleratia se opreste din nou. a mai patit cineva asa ceva? si care ar fi problema? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 Mie imi pare cat se poate de normal ce zici ca se intampla. Las-o cu socul tras pana nu mai face asa si cu asta basta.. Cand motorul devine suficient de cald nu va mai muri cand accelerezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Septembrie 28, 2010 Autor Share Postat Septembrie 28, 2010 motoru prajeai oua pe el.. asa de fierbinte era.. ea practic nici cand era calda nu mai pornea fara socu tras, cand il bagam la loc, se oprea, desi am incercat sa reglez oleaca relantiul.. acceleartia trebuie sa mearga si la soc tras, nu e prima data cand o pornesc cu socu tras si ii dau reprize scurte de acceleratie, acum numai cand atingeam acceleratia dadea imediat in gat. ma gandesc ca oi fi inecat-o in asa hal incat cum ii dadeam oleaca de gaz, nu avea timpa sa-l arda si se ineca, ar fi o explicatie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 parca trage aer fals... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Septembrie 28, 2010 Autor Share Postat Septembrie 28, 2010 am schimbat si bujiile acum 15 min, sta la relanti, dar la fel, cum tragi un pic de gaz moare... inebunesc!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 salut, curata carburatoarele si verifica membranele, vezi ca e destul de greu sa dai jos carburatoarele si sa le monteezi la loc.defectul descris este 90% din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 poate ca inainte socul nu isi facea toata cursa, iar acum isi face toata cursa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 goleste carburatoarele pe la surubul de drenaj s-ar putea sa aiba apa pe fundul camerei de nivel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
logan Postat Septembrie 29, 2010 Autor Share Postat Septembrie 29, 2010 (editat) socul isi face cursa toata, cred ca problema e undeva la carcurator.. multam de sfaturi Mesaj completat revenind cu problema ca tot n-am reusit sa o rezolv.. am observat un fenomen interesant.. fiind motor cu 4 pistoane am bagat de seama ca pistoni de pe partea dreapta a motorului pornesc normal, dupa 5-6 minute tevile la iesierea din chiuloasa is fierbinti pe cand partea stanga la iesire tevile is cali, benzina si curent are le-am verificat. porneste pana la urma dupa vreo 20 de minute, "gadalind-o" ca sa ma exprim mai plastic.. deschizand aeru la maxim tragand de acceleratie pana la un punct unde reuseste sa rupa.. cineva zice ca e rece si ca trebuie sa se incalzeasca.. eu anu trecut am mers de craciun cu ea.. cand dimineata erau cam 0 grade.. si nu facea asa ceva.. e frustrant sa stai sa pornesti asa fieru in fiecare zi..si zilele astea a fost superbe.. Editat Septembrie 29, 2010 de logan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.