Alexone Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Salutari.Am si eu un scuter Peugeot JetForce.Am pus pe el un motor de Malaguti F12.Instalatie electrica super OK,bujie rosie,set de 70cmc cu segmenti noi,pompa vacuum noua,carburator cu jiglere marile si soc manual,filtru de aer sport NO-NAME(n-am loc sa pun unul normal),toba sport polini,variator TOP,ambreiaj TOP,contra-arc TOP,curea transmisie noua,ulei nou L150(asa mi-au recomandat mecanicii),muzicuta noua originala,rulmenti ambielaj SKF noi,role variator originale 6,5 grame.Am nevoie de un sfat,daca vreti sa ma ajutati.Desi carburatorul este reglat corect,scuterul merge ok doar vreo 2,5km,dupa care incepe sa scada din turatie(merge turat o anumita perioada si "moare" motorul-scade din turatie si nu il pot accelera,daca accelerez se opreste de tot).Daca reusesc sa il tin pornit din controlul acceleratiei,stau 2-3 secunde pe loc,si cand turez are un zvac enorm,se tureaza ca "toti dracii",dar numai pentru 10-15 metri,dupa aia iar scade turatia.Va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat,deoarece sunt din Bacau si nu prea mai am incredere in niciun mecanic.Lucrez la el cu un prieten care se pricepe la scutere foarte bine si vreau sa facem noi doi treaba ca la carte.Multumesc frumos si imi cer scuze pentru mesaj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 Incearca sa ai pui un filtru.....original daca se poate.....Iti face problemele astea din cauza filtrului......Sau daca nu ai alt filtru incearca sa pui la ala care il ai deja un burete sa traga mai greu aerul......Asta e buba.....FILTURL!!! BAFTA!!! Mesaj completat Incearca sa ai pui un filtru.....original daca se poate.....Iti face problemele astea din cauza filtrului......Sau daca nu ai alt filtru incearca sa pui la ala care il ai deja un burete sa traga mai greu aerul......Asta e buba.....FILTURL!!! BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexone Postat Octombrie 6, 2010 Autor Share Postat Octombrie 6, 2010 A avut burete pe el.Acelasi lucru.Filtru de aer original nu am cum sa pun pentru ca ar trebui sa mut mai in spate motorul ca sa incapa.Multumesc de sfaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 1. poate sa traga aer fals pe undeva? filtrul de aer sport noname se inneaca rapid cu praf si moare motorul pe drum 2. bujia sau fisa de bujie nu da scanteie la turatii mari-vezi ce culoare are 3 uleiul ala e cel mai prost posibil 4 verifica transmisia,cumva cureaua ramane agatata si-ti opreste motorul in mers P.S. am patit chestiile astea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexone Postat Octombrie 6, 2010 Autor Share Postat Octombrie 6, 2010 Vreau sa iti raspund la toate intrebarile. 1:Nu trage aer fals pe nicaieri.Am pus si un filtru sport Polini si are acelasi efect. 2:Bujia da scanteie foarte OK.E rosie. 3:Nu stiu ce sa zic,o sa il schimb zilele astea. 4:Transmisia e OK,am verificat tot ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 varianta 4 e cea mai plauzibila. si mie-mi facea la fel,se oprea brusc si murea. mi-a zis mecanicul ca ramane cureaua blocata-cand variatorul o salta, la ambreiaj se lasa-n jos- nu mai stiu cum a facut-o... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexone Postat Octombrie 7, 2010 Autor Share Postat Octombrie 7, 2010 Aha.Mai verific odata azi.Multumesc pentru ajutor! Mesaj completat Am verificat tot ce ati zis mai sus.Toate sunt OK.Acum banuim gatul de admisie,e putin crapat PS:Pompa de vacuum nu inchide Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 7, 2010 Share Postat Octombrie 7, 2010 pompa de vacuum nu deranjeaza cata vreme carburatorul isi face datoria. da cu silicon de motor auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexone Postat Octombrie 7, 2010 Autor Share Postat Octombrie 7, 2010 Maine schimb gatul si pompa...le rezolv pe amandoua Poate reusesc sa bag si un filtru de aer normal sa pot auzi si eu motorul calumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutz100cc Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Maine schimb gatul si pompa...le rezolv pe amandoua Poate reusesc sa bag si un filtru de aer normal sa pot auzi si eu motorul calumea. gatul poate fi de vina. ceva asemanator am patit si eu. eu am incercat cu silicon si cu multe chestii, dar nu a tinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexone Postat Octombrie 10, 2010 Autor Share Postat Octombrie 10, 2010 Am constatat care e problema,acum ramane doar sa o rezolv.Era gatul de admisie si filtrul.Acum trebuie sa vad cum reusesc sa pun filtru normal acolo ca sa scap de probleme odata.Multumesc tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 ia pune si niste poze sa vedem minunatia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexone Postat Octombrie 10, 2010 Autor Share Postat Octombrie 10, 2010 poze cu ce?cu tot scuterul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 10, 2010 Share Postat Octombrie 10, 2010 pai da nu doar cu jumate de scuter... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexone Postat Octombrie 10, 2010 Autor Share Postat Octombrie 10, 2010 Uite,postez poza in care se vede cel mai bine motorul de F12 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claubcd Postat Noiembrie 16, 2019 Share Postat Noiembrie 16, 2019 Peugeot Jet Force/Servicii de diagnoza/Cip-uri/Service Diagnoza cu tester special pentru toata gama moto Peugeot Ati pierdut cheia?nici o problema , gasim codul din immo si facem alt cip pt urmatoarele tipuri de immobilizatoare: MAGNETI MARELLI ACI100 / ACI50x / ACI60x with MC68HC05B8/B16 inside MAGNETI MARELLI IMM003/IMM006 with MC68HC05E6 (0F82B / 0G72G) inside MAGNETI MARELLI MIU1.XX / MIU2.XX with ST10F269-T3 inside MAGNETI MARELLI MIU G3 with Infineon SAK-XC2060 and 95320 inside MAGNETI MARELLI IAW15 with MC68HC11F1 (2E87J) inside EFI TECHNOLOGY ACII/AC2I/AC5I/AC8I/AC21I/AC23I with ST72 and 95040 EFI TECHNOLOGY AC19I / AC20I / AC25I / AC32I with ST72 MCU and 95080 Deblocare limitator de viteza din soft de la 45km/h la free Pt detalii sunati la 0740170767 Claudiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.