Hellicks Hellmet Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Vin de pe un GS 500, multumit de mine si de el. Dat bani pe masina (stiu, stiu, nu dati cu pietre!), ramas cu putini. Vreau motor, final sezon, pret mic, Italia ca nu dau vama. Incep de pe la 125 cc in 2T, ca de mai mult nu am bani. Rogu-va, ziceti cate o parere! Eventual sugestii, preturi etc.. Aprilia, Cagiva, Gilera? Imi plac toate motoarele, si m-am dat cu de toate, de la mici la mari, de la vitezane la choppere, asa ca mi-as lua orice. Umblu mai toata ziua in oras, ies rar, asa ca inca un motiv sa nu imi iau dihanii. Sper sa ma bagati in seama. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dilivio Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 ai vandut deja GS-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 31, 2006 Autor Share Postat August 31, 2006 ai vandut deja GS-ul? DA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 De cati bani mai dispui? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 2, 2006 Autor Share Postat Septembrie 2, 2006 De cati bani mai dispui? Pai, cam vreo 600-700 de euroi. Tre' sa ma descurc in ei. Ai vreo idee conexa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 Dayum nigga. Is cam putini galbeni pentru ceva cat de cat nou. Va trebui sa te orientezi spre perioada anilor '80. Ce anume te-ar interesa ? Sport, enduro, naked ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 Cu atat decat o comunista. Japonezele din '80 is peste 1000. Sau ii dai de avans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 (editat) Daca scotocesti destul de mult, gasesti ceva. Atata doar ca va trebui sa faci un compromis pe undeva. De exemplu motoreta asta are putini km si e acelasi model pe care-l are si Paw_waw (deci te poate ajuta la intretinere/etc.), insa n-a fost pornita de extrem de mult timp (trebuie s-o faci complet bucati si s-o cureti inainte sa te dai cu ea); in plus are frana tambur pe spate. Motoreta asta e model mai 'avansat' si (aparent) e rezonabil de bine intretinuta (desi trebuie schimbata bateria si cateva alte chestii), dar are de trei ori mai multi km. Asta arata intr-un mare fel pentru o 125, insa omul da de inteles ca a cam coxat-o, iar plasticaraia te usuca la portofel in caz de aterizare fortata (mai ales oglinzile alea cu semnalizatoare in ele). Asta-i un model clas(s)ic de 125 standard/commuter si spre deosebire de, sa zicem, un Minsk, are racire pe lichid (si frana fata pe disc), dar e foarte veche (si cam slabanoaga). Asa cum am spus, trebuie sa gasesti compromisul cel mai acceptabil pentru tine. Edit: Mici adaugiri (pe ici, pe colo, prin punctele esentiale). Editat Septembrie 3, 2006 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Septembrie 4, 2006 Autor Share Postat Septembrie 4, 2006 Daca scotocesti destul de mult, gasesti ceva. Atata doar ca va trebui sa faci un compromis pe undeva. De exemplu motoreta asta are putini km si e acelasi model pe care-l are si Paw_waw (deci te poate ajuta la intretinere/etc.), insa n-a fost pornita de extrem de mult timp (trebuie s-o faci complet bucati si s-o cureti inainte sa te dai cu ea); in plus are frana tambur pe spate. Motoreta asta e model mai 'avansat' si (aparent) e rezonabil de bine intretinuta (desi trebuie schimbata bateria si cateva alte chestii), dar are de trei ori mai multi km. Asta arata intr-un mare fel pentru o 125, insa omul da de inteles ca a cam coxat-o, iar plasticaraia te usuca la portofel in caz de aterizare fortata (mai ales oglinzile alea cu semnalizatoare in ele). Asta-i un model clas(s)ic de 125 standard/commuter si spre deosebire de, sa zicem, un Minsk, are racire pe lichid (si frana fata pe disc), dar e foarte veche (si cam slabanoaga). Asa cum am spus, trebuie sa gasesti compromisul cel mai acceptabil pentru tine. Edit: Mici adaugiri (pe ici, pe colo, prin punctele esentiale). Multumesc tare mult si apreciez efortul (cautare, linkuri etc.)! In afara de astea, pe site-ul respectiv ar mai fi doua modele care ma coafeaza intr-un mod ideal: Cagiva Supercity si Aprilia Classic. E, acu' Classic am condus, chiar am dat o tura zdravana cu ea, si e acceptabila. Despre Supercity nu prea stiu eu, si aici as vrea un sfat. Pe langa asta, mi-ar fi de mare ajutor un post de genul: "Aduc motoare din Italia la un pret incredibil de mic, gratis chiar, va rog din suflet sa apelati la mine!" Oricum, din nou: Multam tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.