zagermanz Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Salut! Am scris si la un alt topic, dar cred ca isi are rostul si aici... asa ca: " Suzi a mea ma pedepsete ca nu am mai scos-o demult la plimbare. V-am zis ca nu imi porneste, cauza principala banuiam ca este bateria. Am facut rost de cabluri si am incercat sa o resuscitez de la masina. Nimic. Da sa porneasca, face vum-vum de 2 ori, dupa care din ce in ce mai slab (sunetul ala specific cand e bateria moarta) si apoi scoate un sunet ascutit si atunci o opresc imediat (am incercat de vreo 3 ori, sper sa nu fi futut ceva) Sunetul asta e ca cel produs de capacul de la rezervor - de la masina, cand invarti de prea multe ori mansonu si sare peste filet. Nu radeti, asta e cea mai buna explicatie care mi-a venit in minte la ora asta. smile.gif In concluzie: ma poate ajuta si pe mine cineva cu un diagnostic? E greu pe forum, asa ca: asigur transport + bere daca e cineva care poate sa vina azi, dupa 7 jumate pana la Preciziei sa arunce un ochi si sa imi dea un sfat. Am ceva scule (imbusuri+o trusa la masina), nicio piesa de schimb. multzam, Dan " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 tre sa golesti benzina din carburatoare, te ajut eu mai pe seara, uite nr meu 0735862388 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 (editat) tre sa golesti benzina din carburatoare, te ajut eu mai pe seara, uite nr meu 0735862388 Omu-le in primu rand HAYABUSA nu are carburatoare...........Nu ai inteles ca nu a pornit deloc...????Doar a invartit de 2 ori....dupa aia nu a mai invartit......nu stii cum se aude releu de pornire cand nu mai ai curent???In al 2-lea rand motoru este pe injectie....Nu te-ai uitat ce are omu???......Asta nu poate fi decat din releu de pornire,baterie,fire,starter..........Daaaaa........ Mesaj completat Omu-le in primu rand HAYABUSA nu are carburatoare...........Nu ai inteles ca nu a pornit deloc...????Doar a invartit de 2 ori....dupa aia nu a mai invartit......nu stii cum se aude releu de pornire cand nu mai ai curent???In al 2-lea rand motoru este pe injectie....Nu te-ai uitat ce are omu???......Asta nu poate fi decat din releu de pornire,baterie,fire,starter..........Daaaaa........ Firele cu care a vrut sa porneasca....sa nu se inteleaga gresit....... Editat Octombrie 24, 2010 de SpEeD_DaEmOn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 pai sincer nu m-am uitat ce are omul, eu m-am oferit sa-l ajut , dar din ce imi amintesc eu exista si modele pe carburatie... PS:nu e frumos sa adopti un stil asa zeflemitor ca nu am zis ca sunt eu zeul mecanicilor, am timp liber si poate il pot ajuta pe crestinul asta in vreun fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SpEeD_DaEmOn Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 pai sincer nu m-am uitat ce are omul, eu m-am oferit sa-l ajut , dar din ce imi amintesc eu exista si modele pe carburatie... PS:nu e frumos sa adopti un stil asa zeflemitor ca nu am zis ca sunt eu zeul mecanicilor, am timp liber si poate il pot ajuta pe crestinul asta in vreun fel! Bussa nu a avut niciodata carburator......In fine....Nu am vrut sa te jignesc sau sa ma dau eu marele mecanic.....Imi cer scuze daca ai luat-o ca pe o jignire....Foarte frumos ai facut ca te-ai oferit sa il ajuti..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 Vad ca nu prea-s capabile cablurile alea sa transfere curent suficient,intai trebuie incarcata bateria,s-ar putea sa porneasca fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 24, 2010 Autor Share Postat Octombrie 24, 2010 Vad ca nu prea-s capabile cablurile alea sa transfere curent suficient,intai trebuie incarcata bateria,s-ar putea sa porneasca fara probleme. da..acum cand pun contactu' se aude un tacanit- de la releu cred. e dus si asta cred am incercat sa o imping, nici asa nu-i convine. am impresia ca acum imi trebuie si releu de incarcare, si baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 da..acum cand pun contactu' se aude un tacanit- de la releu cred. e dus si asta credam incercat sa o imping, nici asa nu-i convine. am impresia ca acum imi trebuie si releu de incarcare, si baterie. nu te speria prea tare, cel mai probabil e doar descarcata bateria si/sau veche injectia are si ea nevoie de ceva curent sa mearga! ia un prelungitor vechi, beleste-i firele, leaga-le la baterie (cheie de 10 sau surubelnita cap cruce mai maricica), trage masina langa motor, leaga firele la masina, porneste motorul masinii, asteapta 5 minute si porneste si motorul! voila! ajuta sa ai un prieten sa tureze masina un pic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Makaveli Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 (editat) exact la fel pateam eu dimineata, si am cumparat si baterie noua pana sa imi dau seama ca e gata releu de incarcare. Incearca sa il pornesti cu o baterie incarcata sau cu cabluri de la bateria masinii, dupa ce porneste masoara incarcarea cu un voltmetru. tre sa iti bage 14.20 V -14.40 V sa nu fie mai mica incarcarea de 13.80 V daca e inseamna ca s-a dus releul de incarcare. Editat Octombrie 24, 2010 de Makaveli Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 24, 2010 Autor Share Postat Octombrie 24, 2010 exact la fel pateam eu dimineata, si am cumparat si baterie noua pana sa imi dau seama ca e gata releu de incarcare. Incearca sa il pornesti cu o baterie incarcata sau cu cabluri de la bateria masinii, dupa ce porneste masoara incarcarea cu un voltmetru. tre sa iti bage 14.20 V -14.40 V sa nu fie mai mica incarcarea de 13.80 V daca e inseamna ca s-a dus releul de incarcare. Gata! a pornit bestia! am lasat o la incarcat cu cablurile de la masina vreo 10 minute si a luat-o . I am a happy man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Octombrie 24, 2010 Share Postat Octombrie 24, 2010 da..acum cand pun contactu' se aude un tacanit- de la releu cred. e dus si asta credam incercat sa o imping, nici asa nu-i convine. am impresia ca acum imi trebuie si releu de incarcare, si baterie. mai mult ca sigur e bateria descarcata , fa rost de niste cabluri bune si va porni fara probleme de la bateria de masina ,apoi vezi daca iti incarca si daca tine curentul bateria si abia apoi te apuci de cumparaturi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zagermanz Postat Octombrie 24, 2010 Autor Share Postat Octombrie 24, 2010 mai mult ca sigur e bateria descarcata , fa rost de niste cabluri bune si va porni fara probleme de la bateria de masina ,apoi vezi daca iti incarca si daca tine curentul bateria si abia apoi te apuci de cumparaturi.. Dap! ai avut mare drepate. am lasat-o la incarcat vreo 14 minute si apoi a luat-o. Bateria a fost de vina. numai bateria. Multzam fain la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.