sir_dvb Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Salutare baietzi, Maine vreau sa ma duc sa fac contractul de vanzare -cumparare pt un Kavasaki ninja zx6r, Vreau sa stiu si eu parerea despre acesta motocicleta, o ultima parare sa stiu daca e sa ma razgandesc pana maine dupa-amiaza. Motocicleta arata destul de bine, proprietarul spune k nu a fost tavalita. anul 1999 45000 km Am auzit ca firma kavasaki are probleme cu schimbatorul de viteze si inca cateva probleme.. Puteti sa imi spuneti si voi daca intradevar are probleme cu cutia de viteze sau altele... vorbind la general de forma Kavasaki... Pretul motorului este de 1800 euro.. Multumesc frumos baietzi, Va salut si capul sus!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emigrantul Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 in noaptea asta ai timp sa citesti topicul despre zx6r. din '97 pina acum sigur are mai mult de 45 000 daca nu sare din a 2 ua cutia nu are nimic. inainte de a o cumpara mergi cu ea la un service unde poti sa i faca o constatare tehnica(la motor) NU CUMPARA FARA SA VERIVICI STAREA TEHNICA A MOTOCICLETEI.te va costa mai mult decat iti poti inchipui.spun asta din prisma unuia care a "muscato" rau. daca vanzatorul refuza constatarea nu cumpara! capul sus ! ai toata iarna inainte sa cumperi motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yedutz Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 Acu ideile o sa fie impartite.Tot o ninja din '99 am si eu si sunt foarte multumit de ea.O am din 2008 si avea 55.000 km cand am achizitionat-o.Acum are 71.000.Nu am intampinat nici o problema majora cu ea pana acu recent.Trebuie sa-mi sincronizez carburatoarele.Probleme la schimbator nu am cu ea..deocamdata.Am si tavalit-o de vreo 3 ori, si tot merge.E foarte stabila in curbe dar poti intra si foarte usor cu ea in voblaj..Daca motorul toarce bine eu zic ca merita sa o cumperi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 25, 2010 Share Postat Octombrie 25, 2010 (editat) Motoreta are 45 de mii daca poate sa-i demonstreze. Daca nu, stai calm cu cei km. Am vazut ninja 99 cu 96 de mii de km si n-avea nici pe dracu. Mai sunt cativa pe forum sariti de 70 de mii , la fel fara probleme majore. Daca motorul a fost intretinut cum trebuie, n-are treaba. Cutia are probleme daca sare din a 2-a , asta in general inseamna ca a fost abuzata sau unul din fostii proprietari a fost cioban. La partea cu necazuta, daca nu mai are oglinzile, semnalizarile si capetele de ghidon originale, intreaba unde s-au dus. Verifica scaritele de la pilot sa nu fie sudate, astea se rup din suport la trante. Da carenele jos si uite pe sub bureti dupa fibra de sticla. Verifica rulmentii la jug, sa mearga ghidonul stanga-dreapta usor, fara hopuri. Unele motoare care au stat mai mult sau au fost trantite mai au probleme aici. Bucsele de la pinionul spate (alea care il "cupleaza" pe roata) ar trebui sa fie ok, sa n-aiba pic de joc la km aia. Daca are.. la fel.. abuz. Sa ti-o porneasca la rece sa vezi daca se mai aude ceva. Rulmentul de presiune la ambreiaj o sa huruie cand dai drumul la maneta si o sa taca cand tragi de ambreiaj. Asa face toate, sa nu faca exagerat. Pe dreapta atentie sa nu se auda distributia (lantul il auzi oricum, normal, dar sa nu zdrangane exagerat). Furca sa fie dreapta (no hands) si rotile sa fie aliniate (balta cu apa cel mai simplu) sau iei pe cineva cu tine sa stea in fata si in spate pe jos cand esti pe mobra cu ghidonul drept. Daca mobra a avut accident se practica "echilibrarea" din roata spate. Sa n-aiba improvizatii la electrica, de obicei care se baga, se baga aiurea si face varza. Grija la ulei, sa nu fi pus "smoala" ca sa acopere zgomote la motor. Road test, daca mobra e ok, o sa te tina mult si bine. Ce zice colegul de mai sus, cu voblajul prin curbe, se intampla daca n-ai treaba cu motoretismu sau mobra e stramba, are amortizoarele varza sau reglate aiurea, sau bineinteles, ulei pauza in furca (acelasi lucru si cand uleiul e de cand lumea si nu l-a schimbat nimeni). Daca te intereseaza ceva anume, da-mi un pm si iti zic tot ce vrei sa stii despre modelul asta. Editat Octombrie 25, 2010 de Tyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sir_dvb Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 Motoreta are 45 de mii daca poate sa-i demonstreze. Daca nu, stai calm cu cei km. Am vazut ninja 99 cu 96 de mii de km si n-avea nici pe dracu. Mai sunt cativa pe forum sariti de 70 de mii , la fel fara probleme majore.Daca motorul a fost intretinut cum trebuie, n-are treaba. Cutia are probleme daca sare din a 2-a , asta in general inseamna ca a fost abuzata sau unul din fostii proprietari a fost cioban. La partea cu necazuta, daca nu mai are oglinzile, semnalizarile si capetele de ghidon originale, intreaba unde s-au dus. Verifica scaritele de la pilot sa nu fie sudate, astea se rup din suport la trante. Da carenele jos si uite pe sub bureti dupa fibra de sticla. Verifica rulmentii la jug, sa mearga ghidonul stanga-dreapta usor, fara hopuri. Unele motoare care au stat mai mult sau au fost trantite mai au probleme aici. Bucsele de la pinionul spate (alea care il "cupleaza" pe roata) ar trebui sa fie ok, sa n-aiba pic de joc la km aia. Daca are.. la fel.. abuz. Sa ti-o porneasca la rece sa vezi daca se mai aude ceva. Rulmentul de presiune la ambreiaj o sa huruie cand dai drumul la maneta si o sa taca cand tragi de ambreiaj. Asa face toate, sa nu faca exagerat. Pe dreapta atentie sa nu se auda distributia (lantul il auzi oricum, normal, dar sa nu zdrangane exagerat). Furca sa fie dreapta (no hands) si rotile sa fie aliniate (balta cu apa cel mai simplu) sau iei pe cineva cu tine sa stea in fata si in spate pe jos cand esti pe mobra cu ghidonul drept. Daca mobra a avut accident se practica "echilibrarea" din roata spate. Sa n-aiba improvizatii la electrica, de obicei care se baga, se baga aiurea si face varza. Grija la ulei, sa nu fi pus "smoala" ca sa acopere zgomote la motor. Road test, daca mobra e ok, o sa te tina mult si bine. Ce zice colegul de mai sus, cu voblajul prin curbe, se intampla daca n-ai treaba cu motoretismu sau mobra e stramba, are amortizoarele varza sau reglate aiurea, sau bineinteles, ulei pauza in furca (acelasi lucru si cand uleiul e de cand lumea si nu l-a schimbat nimeni). Daca te intereseaza ceva anume, da-mi un pm si iti zic tot ce vrei sa stii despre modelul asta. bine zis.. mersi frumos!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Sa ne zici si noua ce ai facut si daca ai luat-o.. bineinteles niste poze ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sir_dvb Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 Sa ne zici si noua ce ai facut si daca ai luat-o.. bineinteles niste poze ! L-am sunat pe proprietar si nu a rasp. intr-un final nu m-a sunat nici el inapoi.. sa vedem ziua de maine. sal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Am uitat sa-ti zic sa verifici si daca mobra pisa ulei pe la garnitura de la capacul de chiulasa. Am vazut cateva in ultima vreme care au sindromul asta (din ciclul asa face toate). Daca e umed n-are nimic, dar sa nu pise vizibil, nu e grav, dar trebuie sa demontezi juma' de motor ca sa schimbi rahatul ala. Asta se vede numai pe partea stanga, trebuie sa te uiti prin aerisirea aia de la carena, in partea de sus si in continuare intre motor si radiator. Vezi sa porneasca termocupla (ventilatorul) la cateva secunde dupa ce face 5 linii la temperatura pe bord, cablurile sunt puse cam aiurea si s-ar putea sa ai surprize neplacute sa fiarba aiurea. Mai e o problema cu o mufa pusa de'am*ulea pe stanga, face legatura intre alternator si releul de incarcare, e pusa fix pe cadru si se cam topeste in timp. E tot in partea stanga sub rezervor pe interiorul cadrului (daca n-ai cum sa o verifici acum sa tii minte de ea si sa o verifici daca te hotarasti sa pastrezi motorul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sir_dvb Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 salutare tuturor. Motocicleta a fost achizitionata acum 3 zile si totul este in regula.. o sa revin cu poze cand o sa ajung la garaj cu un aparat foto. multumesc frumos pt sfaturi. Va salut si capul sus!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tyby Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Felicitari, ne vedem pe topicul dedicat detinatorilor de ZX6/636. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sir_dvb Postat Noiembrie 2, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2010 Cred ca topicul se poate inchide Multumesc mult. salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Decembrie 5, 2010 Share Postat Decembrie 5, 2010 Pot sa achizitionez motocicleta aceasta: http://www.bestbike.ro/kawasaki/ninja/moto...id=1#breadcrumb Normal ca la un pret mai mic. Eu m-am uitat la ea in mare si am zis ca e ok cat de cat. Am sa fac o proba zilele astea cu ea sa ii ascult motorul si sa vad cum e la drum. Dar nu sunt experimentat in motoarela partea de mecanica si nu prea stiu ce si cum. Ea arata desul de ok din ce am vazut eu. Voi ce parere aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Croitor Mugur Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 (editat) sunt incepator...am un kawasaki zx6r din 2001...problema este ca atunci cand motorul este rece si pornesc motocicleta..daca este in viteza 1 om scot foarte greupe neutral...abia dupa ce se incalzeste pot sa spun ca pot sa o scot....care ar fi cauza...?////???? iar alta este ca am luat o groapa ...moto era in viteza...si mia sarit din viteza sau sa intamplat ceva..ca si cum am scoso pe neutral...are cineva habar ce sa intamplat?/???? Editat Aprilie 5, 2015 de Croitor Mugur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Ulei gros, verifica sa ai joc de 2-3 mm la maneta ambreiajului pt problema cu neutrul. Probabil ai atins schimbatorul cu piciorul cand ai dat in groapa si ai nimerit 'intre'. Cat timp merge bine si nu sare din viteze in mod constant, nu iti bate capul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Croitor Mugur Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 cred ca de la ulei este...l.am schimbat recent...it multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 5, 2015 Share Postat Aprilie 5, 2015 Ptui! Am o slabiciune pt. kawaurile galbene, avem si noi unul prin oras...ce bine arata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Croitor Mugur Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.