mircea.cazachevici Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Sal, E vorba de o Husqvarna TE610 din 95, pe care o mai duc pe circuit la Ciolpani. Problema e ca, din cand in cand, la cate o cazatura, incepe sa-mi dea cu benzina afara din carburator, pe la prea-plin, si nu se mai opreste decat cand ii dau jos partea de jos a carburatorului, cea cu plutitoarele, si o montez apoi la loc. E clar pentru mine ca ori vreunul din cele 2 plutitoare ramane agatat in jos, ori cuiul pontou (parca asa ii spune) ramane pe pozitia deschis. Carburatorul este un Dell'Orto PHM40, adica unu din ala simplu, ca la scuter, fara membrana, fara vacuum. Ceva idei despre ce as putea face? I s-a mai intamplat cuiva asa ceva? Atasez o poza luata din manualul de reparatie al motorului. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Trebuie sa vezi motivul pentru care ramane deschis. Studiaza bine "fenomenul", incearca sa reproduci aceleasi conditii tinand carburatorul in mana si vezi ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi2008 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 verifica unde ramane agatat plutitorul sau cuiul ramane blocat ,uzura ,lovituri ,de pereferat altul nou... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 schimbi plutitor+ax+cui, eventual si bucsa de cupru pe care inchide cuiul. mai bine du-te la ionut, mecanicul lui adi sa iti spuna el ce si cum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Noiembrie 3, 2010 Autor Share Postat Noiembrie 3, 2010 Problem solved La aplecarea motocicletei pe stanga si apoi ridicarea ei, incepea sa curga benzina neintrerupt, iar la aplecarea pe dreapta, curgerea se oprea. Proprietarul anterior pusese, pe stutul de preaplin de pe carburator, un mic furtunas de 5-6cm, orientat in jos. Supraplinul fiind pe stanga, la orice cazatura pe stanga incepea sa curga pe acolo, iar la ridicarea motocicletei, furtunul ramanea, invariabil, sub nivelul benzinei din carb, si continua sa traga benzina afara. Am scos furtunul si gata, pot sa o aplec pe ambele parti si e totul ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.