varulmaftei Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 salut, sunt incepator si am avut un eveniment neplacut cu motoru, a intrat unu cu masina in mine si am cazut. acum s-au spart carenele si alte mici stricaciuni. poate sa ma indrume careva cum se procedeaza cu cei de la aigurare (rca cel cu masina a fost de vina). motocicleta e o honda din 95 si nu stiu unde sa ma indrept cu ea.... exista service-uri autorizate care sunt agreate de cei de la asigurari? multumesc scuze daca am postat unde nu trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Septembrie 10, 2006 Share Postat Septembrie 10, 2006 salut, sunt incepator si am avut un eveniment neplacut cu motoru, a intrat unu cu masina in mine si am cazut. acum s-au spart carenele si alte mici stricaciuni. poate sa ma indrume careva cum se procedeaza cu cei de la aigurare (rca cel cu masina a fost de vina). motocicleta e o honda din 95 si nu stiu unde sa ma indrept cu ea.... exista service-uri autorizate care sunt agreate de cei de la asigurari? multumesc scuze daca am postat unde nu trebuie da, exista service-ul imporatatorului - www.honda-bikes.ro ai toate datele de contact este pe bulevardul timisoara nr 117 ( serrvice ) - dupa intersectia cu valea cascadelor bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
varulmaftei Postat Septembrie 10, 2006 Autor Share Postat Septembrie 10, 2006 da, exista service-ul imporatatorului - www.honda-bikes.ro ai toate datele de contact este pe bulevardul timisoara nr 117 ( serrvice ) - dupa intersectia cu valea cascadelor bafta multam, dar am inteles caei nu repara carenele. (sau nu am fost bine informat) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...