Sari la conținut

Sfaturi


Postări Recomandate

In vara acesta vreau sa-mi iau un KTM.

Sunt indecis intre KTM 400EXC si 640 LC4 Enduro.

Vreau sa-l folsesc atat in oras (70%) cat si off-road (30%).

Eu consider ca pentru coclauri este mai bun 400EXC, iar pentru Bucuresti 640 LC4 .

Merita 400EXC + cauciucuri de asfalt?

Astept parerile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cat vrei tu sa mergi offroad (30%) este mai potrivit LC4.

In oras sau mai ales pe distante de peste 50 km pe sosea EXC-ul te omoara, nu are viteza si nici nu e un motor de forjatr la viteze constante.

Cu LC4 te descurci chiar pe un teren mai greu, doar daca vrei hard enduro sa-ti iei EXC.

Apropo:Eu am de vanzare un KTM 660 Rally Raid din 1997 care nu este nici LC4 adevarat nici EXC, ceva intre, este motor de Paris Dakar.

Are pornire la pedala....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am un ktm 400 si pot sa-ti zic ca nu e indicat deloc sa-l iei prin oras... poate sa-i schimbi caucioacele si foaia si nici atunci nu stiu daca se merita caci i-l omori tinandu-l in ture constante.apoi, roade cam 6/100km,1,2l ulei sinetic, ulei de lant, spalat filtru aer, si 20 euroi filtre, toate astea la fiecare 3-400 km...(si nu te-as sfatui sa depasesti mai mult km, daca ti la motorul tau...)

dar pe coclauri... e un vis!!!

fa-ti bine calculele...

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cat vrei tu sa mergi offroad (30%) este mai potrivit LC4.

In oras sau mai ales pe distante de peste 50 km pe sosea EXC-ul te omoara, nu are viteza si nici nu e un motor de forjatr la viteze constante.

Cu LC4 te descurci chiar pe un teren mai greu, doar daca vrei hard enduro sa-ti iei EXC.

Apropo:Eu am de vanzare un KTM 660 Rally Raid din 1997 care nu este nici LC4 adevarat nici EXC, ceva intre, este motor de Paris Dakar.

Are pornire la pedala....

Salut,

Spune-mi mai multe despre KTm-ul tau: pret, kilometri, stare, poze etc.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are 660 ccm, vreo 70 CP, an fabr. 1997.

Nu are kilometraj are vreo 5.000 km la bord (a fost folosita exclusiv pe teren de aceea atat de putini) sunt al treilea proprietar (a fost adusa de noua in tara), este inmatriculata.

Are cauciucuri, lant, pinioane noi, stare foarte buna, motorul nu cosnuma ulei.

Model special de Dakar (nu este Adventure!) preparat in fabrica (ghidon, comenzi MAGURA, toba sport, carburator special, suspensie WP).

Nu am poze pe acest calculator, la cerere pot sa trimit poza.

Pret: 3.500,-EUR.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un 400 EXC de cateva saptamani si sunt super, super multumit cu el. Se catara extraordinar pe coclauri, dar pe sosea e un "pain in the ass" - la propriu! :D

 

Daca vrei sa umbli 70% oras si 30% off-road, LC4 e clar mai bun. Problema e ca cu LC4 nu vei putea NICIODATA sa mergi pe unde merge EXC-ul. Aia 30% off-road de fapt nu vor insemna off-road adevarat, ci drum neasfaltat, eventual forestier. Ceea ce e destul de nashpa, pentru ca la noi cele mai multe drumuri forestiere se infunda, si va trebui sa faci cale intoarsa. Cu EXC-ul mergi aproape pe oriunde...

 

Inainte sa ma decid la EXC, am cautat o gramada un motor intermediar, care sa poata si off-road si sosea, si pot sa-ti spun ca nu exista. Cu cateva mici potentiale exceptii: exista o categorie aparte de motoare, de obicei in jur de 600 cmc, pe la 140-150kg, care teoretic ar putea sa corespunda. Au insa alte neajunsuri, cum ar fi pornirea la pedala sau racire cu aer. Plus ca trebuie sa fi puternic (fizic) ca sa-l duci in off-road, si tre' sa ai ceva experienta.

 

Eu fiind incepator, am decis ca imi place mult mai mult pe coclauri si am ales EXC-ul. Am renuntat complet la asfalt si nu-mi pare rau. Ba chiar ma simt mult mai in siguranta.

 

Motorul lui Okesz face parte din categoria mentionata mai sus. Vorbeste cu el, poate ar fi o solutie pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul meu se poate vedea in pozele puse de catre Danny in topicul "Padina" sau cum se numeste.

Cantareste vreo 145 kg (cred, nu stiu exact) merge de rupe pe drumuri forestiere si oriunde daca este in miscare.In momentul in care trebuie sa faci echilibristica sau sa pui jos piciorul, esti pierdut.

Deasemenea esti halit daca ti-se opreste motorul prea des, trebuie sa-l pornesti la pedala si este de 660 ccm nu 125...

Pe de alta parte am trecut oriunde unde au trecut prietenii mei cu EXC-uri, doar ca uneori injuram de ce m-am bagat.

Amicii mei ii spun "betoniera" si daca inveti sa te dai cu asta la hard enduro esti tatic!

Eu mai am ce invata, dar cred ca totusi il schimb cu un EXC pana nu slabesc prea tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...