sorcer Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Deci carburatoarele au 3 reglaje : 1. surub aer 2. nivele 3. cuiele Acum la acele cuie in mod normal trebuie sa fie pe 3 adik la mijloc (ca sunt 5 pozitii) Acum care este efectul daca: 1. cobor cuiul cu o pozitie? 2. ridic cuiul cu o pozitie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Cobori cuiul(urci blocajul) amestec mai sarac in banzina shi mai bogat in aer. Rezultatul scaderea consumului data cu puterea shi cuplul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 plus incalzirea mai mare si cateodata excesiva, plus riscul topirii pistoanelor dupa o forja mai lungutza, riscuri care in cazul unui amestec mai normal nu exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Septembrie 11, 2006 Share Postat Septembrie 11, 2006 Mai sunt cel putin 2 topicuri pe exact aceeasi tema - carburatoare GSX600F. Poate le uneste cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.