Sari la conținut

Kawasaki kx250 din 2005


alegros
 Share

Postări Recomandate

Va salut cu respect! As vrea daca se poate cateva opinii ale utilizatorilor referitoare la aceasta mobra despre care nu cunosc mai nimic in afara faptului ca este cam cea mai puternica din clasa ei cca 60 CP, ca dispune de o serie de imbunatatiri semnificative fata de modelul anterior:sasiu nou, suspensie Kaiaba . Am gasit un exemplar care arata impecabil la 1400 euro si trebuie sa ma hotarasc repede dar pentru asta imi trebuie cateva elemente de cunoastere comparativ eventual cu alte marci din aceeasi clasa (Yamaha250YZ, Suzuki RM, KTM SX, etc).Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am Rm 250 ...ca sa fie clar de la inceput...

 

per total (finetea cutiei de viteze,amortizoare,felul cum trage,cum da puterea pe toata plaja de turatii,etc) YZ 250 e cel mai tare...trage incepind imediat de relentiu..depinde si ce vrai tu de la motoreta...CR-u sare cel mai repede in ture,rupe aderenta prea mult,cuplul(nu prea se poate zice de cuplu la 2T dar sa zicem asa) RM-ului e intinsa aproape pe toata plaja de turatii...adica la aparitia unu obstacol imediat in fata la simpla deschidere a gazului YZ -u te arunca peste elegant pe cind CR-u daca nu esti f atent cu gazu in loc sa te impinga el patineaza...RM a fost din totdeauna cel mai manevrabil in curbe,derapaje,padure,portiuni tehnice.SX-u ,nu am mers cu unu,se zice ca fata de japonezi e mai bun doar la frine si atit...cauta pe saituri americane teste facute de ei pt ca teste facute ca ei nimeni nu mai face.nu tine nici cu unu nici cu altu.

cel mai bine sa mergi pe fiecare in parte si te convingi singur ce iti trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am Rm 250 ...ca sa fie clar de la inceput...

 

per total (finetea cutiei de viteze,amortizoare,felul cum trage,cum da puterea pe toata plaja de turatii,etc) YZ 250 e cel mai tare...trage incepind imediat de relentiu..depinde si ce vrai tu de la motoreta...CR-u sare cel mai repede in ture,rupe aderenta prea mult,cuplul(nu prea se poate zice de cuplu la 2T dar sa zicem asa) RM-ului e intinsa aproape pe toata plaja de turatii...adica la aparitia unu obstacol imediat in fata la simpla deschidere a gazului YZ -u te arunca peste elegant pe cind CR-u daca nu esti f atent cu gazu in loc sa te impinga el patineaza...RM a fost din totdeauna cel mai manevrabil in curbe,derapaje,padure,portiuni tehnice.SX-u ,nu am mers cu unu,se zice ca fata de japonezi e mai bun doar la frine si atit...cauta pe saituri americane teste facute de ei pt ca teste facute ca ei nimeni nu mai face.nu tine nici cu unu nici cu altu.

cel mai bine sa mergi pe fiecare in parte si te convingi singur ce iti trebuie.

M-am uitat pe testele dyno facute de americani pe mai multe marci si toate au cam 47-49 CP reali cam in aceasi plaja de turatii insa difera modul de livrare, kx-ul fiind cel mai "dezordonat" :) deci cel mai greu de controlat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am uitat pe testele dyno facute de americani pe mai multe marci si toate au cam 47-49 CP reali cam in aceasi plaja de turatii insa difera modul de livrare, kx-ul fiind cel mai "dezordonat" :D deci cel mai greu de controlat....

 

nu ma la dyno....la aia de le rup pe coclau ,nici nu maintereseaza dyno pi mini ca de ex o motoreta de 100 kile si 60 de cai o sa fie muult mai infipta si distractiva ca una de 200 de kile si100 de cai....lasa tu teoria si vezi practica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma la dyno....la aia de le rup pe coclau ,nici nu maintereseaza dyno pi mini ca de ex o motoreta de 100 kile si 60 de cai o sa fie muult mai infipta si distractiva ca una de 200 de kile si100 de cai....lasa tu teoria si vezi practica.

.....dar un kx250 (2T, 97kg) fata de un kx450f(4T,114kg), acelasi an si cam aceasi putere insa cuplu mai mare la ultimul si livrata mai liniar... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4t e mai usor controlabil....dar eu unu nu vreau pt cross ca la o revizie iti pui miinile in cap cite iti trebuie in plus fatza de 2T.

se zice ca un 4T e ca un tampon ...toate pi....da sa zic in limba lor...every pussy uses it!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

4t e mai usor controlabil....dar eu unu nu vreau pt cross ca la o revizie iti pui miinile in cap cite iti trebuie in plus fatza de 2T.

se zice ca un 4T e ca un tampon ...toate pi....da sa zic in limba lor...every pussy uses it!

 

 

Bine ai zis Manuel...eu am un kawasaki kx 125 2T is foarte multumit de el urmatoru , motor pe care vreau sa'l cumpar este tot kawasaki kx dar de 250 si tot 2T...asta depinde de fiecare ce vrea sa faca ori motocross ori enduro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...