Sari la conținut

Nu Faceti Ca Mine


SlipComunistu
 Share

Postări Recomandate

ce peripetii! :crack: e bine sa ai cateodata si noroc...

 

@SlipComunistu: cum au mai avansat lucrarile la motor? [acum ca stim cu totii cum sa ne protejam cand lucram...]

 

Multam de intrebare Harciogule, lucrarile merg bine da nu credeam ca o sa dureze asa mult cutatarea pieselor de vopsea cu flexu si peria - problema e ca dupa o zi de curatat cu flexu doua zile pauza ca imi amortesc mainile de nu mai pot sa fac nimic.

Am curatat 4 aripi, doua rezervoare, un cadru (si mai am inca unu), bratu oscilant si suportu ala ce prinde motoru (mai am inca unu de curatat), o toba de esapament din trei - da cam greu sa ii scoti fata si nu imi dau seama cum sa o curat pe interior, o janta din trei inclusiv sistemul de franare (parca ar fi noua) la capitolu nichel sta prost, capacele de la motor (doua dreapta unu stanga) arata bine date cu flexu cu peria de sarma si apoi frecate cu foaie abraziva fina si cu apa, am decupat o pereche de aripi, OF mai sunt o groaza de facut si de curatat da problema e ca ieri mi sa bulit flexu :crack: si acum am doua bulite si o caruta de piese de curatat, pana le repar sau iau altu o sa incerc si alte metode pe care le-au spus baietii aici.

Totul merge conform planului, ieri am montat cate ceva pe cadru (roti, aripi, rezervor, bord, ghidon, faruri si saua taiata din tabla si modelata cam cum vreau eu sa arate pt a-mi face idei cam cum ar arata cand va fi gata si cam ce as mai putea sa fac (imbunatatiri)

 

Deci MERGE SI DACA ESTI INCEPATOR IN ALE MESTERITULUI - cu mici greseli da nimeni nu e perfect, cu invataminte de la altii si cu mare atentie - SPOR LA TREABA SI ATENTIE MARE

 

Va mai tin la curent si Asfalt Uscat

 

A - O sa pun si niste poze cu evolutia bicicletei - Spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand vreau sa va salut :lol: pe toti fratii mei pe doua roti si posesori de comuniste modificate sau nu.

Ca posesor a unei comuniste cam jalnica din punct de vedere estetic CZ 250 Sport, m-am gandit sa o bag putin in atelier pt. a nu imi fi rusine sa ies cu ia pe strada.

Cum stateam astazi in atelier si ma uitam sa saraca bicicleta (ce a mai ramas din ea dupa demontare) ma gandeam ca nu am vazut pe forum sau poate nu am citit tot (iti trebuie mult sa citesti toate temele propuse) m-am gandit sa propun o tema si distractiva pe o parte dar si de BAGAT LA CAP PT CEI CE SE APUCA DE MESTERIT FARA SA SE PRICEAPA (si EU sunt un incepator in ale mesteritului si evident nestiutor pana nu inveti din greseli sau de la altii).

 

DECI: DIN CICLUL MI-AM DAT CU FLEXU IN GURA DA AVEAM PROTECTII - ASCULTATI SI BAGATI LA CAP CE SE POATE INTAMPLA - Asta din proprie experienta.

 

Dupa lungi asteptari mi-am luat si eu o comunista (vezi mai sus) totu bine pana aici, si ce zic ia sa ma apuc eu de mesterit la ea. M-am gandit bun zic: revopsita, schimbat suruburi, curatat piese, facut alta sa, modificat aripi (bicicleta a mai venit si cu o pereche de aripi, un motor, un cadru, furca,o roata si alte piese).

Apucate daca ai unde si cu ce (noroc ca cel de la care am luat motorul nu a vrut banii pe loc) si ma duc la cumparaturi:

Fac o paranteza CZ-ul ma costat 5 mil - asta ca sa vedeti si cam cati bani am investit pana acum - cam in trei saptamani - si inca mai am

Deci am plecat la cumparaturi - Flex = 600.000 mii, perii sarma - slefuit vopsea si nu numai (si maini) = 60.000 mii bucata - cumparat 4 - una mai mica sa poata intra in interiorul aripii doua medii (diametrul) pt exterior - astea mai moi si una medie mai tapana pt fier, 1 bidon deruginol = 65.000 mii, sprai suruburi VARZA = 60.000 mii, 1 bidon decarbusolv = 60.000 mii, manusi sudor = 40.000 mii, manusi piele = 60.000 mii, panze taiat flex, 2 buc. 60.000 lei, mini bormasina (eu ii zic mini freza. misto jucaria si finutza) = 500.000 mii, si alte nimicuri inca vreo 200.000 - 300.000 mii - Nu toate au fost cumparate odata ci pe rand in functie de ce nevoi si probleme am avut.

 

Toate astea fiind spuse ca sa vedeti la ce va inhamati si asta doar in prima faza or sa mai urmeze, noroc ca am bormasina, aveam si flex da idiotu de frate-miu a vrut sa taie o masina cu el si la stricat :crack:

 

Bun sa revenim la titlu - NU FACETI CA MINE -

 

1. M-am apucat sa desfac bicicleta fara sa am un loc amenajat pt piese, scule, banc, etc. :crack: - mare idiot am fost - mi-a luat doua zile sa le strang si sa le aranjez, am facut atelier intr-o bucatarie, rafturi pt scule, piese si ce mai erau pe acolo.

2. Dupa ce am lamurit-o cu aranjarea pieselor m-am apucat de slefuit aripi, cadru, si tot ce avea vopsea - ATENTIE - Mare noroc am avut ca am purtat ochelarii care au venit cu flexu - Vopseaua aia iti intra si in c.. - bineinteles ca prima oara nu am avut nimic la gura si nas si deci vopseaua a intrat - A doua zi mi-am pus un batic la nas si gura (nu am gasit masca de praf) - Atentie si la par, eu era sa raman cu mainile in cap cand am vrut sa imi aranjez freza :kiss: .

3. Tot la slefuit si la flex NU DATI JOS APARATOAREA FLEXULUI - chiar daca va incomodeaza stiu ei de ce au puso acolo - EU :crack: am dat-o jos si mi-am raschetat mainile (putram manusi dar cele de sudor si a trecut peria prin carpa - deci AM CUMPARAT DE PIELE - sunt mai groase si mai rezistente - si m-au protejat de vreo 3 ori - Altfel aveam mainile tocmai bune de vopsit :finger:

4. Nu stati cu fata aproape de FLEX (tendinta de a vedea mai de aproape cum slefuieste daca e bine) in timpul slefuirii peria intaleste ba o margine ba cine stie ce dracu si sare vezi "DIN CICLUL MI-AM DAT CU FLEXU IN GURA" - de vreo 3 ori pana acum - noroc ca sunt tapan in maini

5. Nu strangeti tare flexul - AMORTELI DE MAINI - EU :funny: am avut o saptamana mainile amotite de la strans si trepidatiile flexului - TINETI BINE FLEXUL - da cu mare grija - acum e mai bine

6. Cand lucrati cu FLEXUL - AVETI GRIJA CUM VA IMBRACATI - EU acum port SORT DE PIELE - pt ca eram in tricou cu el scos din pantaloni :D aplecandu-ma peste piesa cu flexu, peria mi-a prins tricoul si m-am trezit cu lexu la gat (NOROC CA LA RUPT DE PE MINE SI S-A BLOCAT) am tremurat o juma de ora.

7. Aveti grija LA PERIILE DE SARMA - uitati-va in interior la cat de bine este prinsa peria pe suport - MIE mi-a pocnit una - sa rupt si a sarit peria din suport - era sa ii F.. masina lu tata - si peria era nou nouta.

 

Deocamdata atat cu flexul da sigur or sa mai urmeze alte intamplari din care ar trebui sa invatam toti - va tin la curent despre FLEX

 

1. FAZA cu DECARBUSOLVU - mai fratii mei CITITI instructiunile de pe bidon - EU nu le-am citit si cand am inceput sa curat m-au apucat durerile de cap si ochi de parca eram drogat - am pus basmaua iar dar nimic - AM AJUNS LA MASCA DE GAZE - sau folositi altfel de masti da cu filtru de aer si nu curatati in ruptul capului in locuri inchise.

 

Deocamdata cam atat din trei saptamani doua le-am stat in atelier si mai urmeaza - cam multe intamplate dar asa invatam.

Sper sa nu va fi plictisit - da am crezut ca viata e mai importanta decat motorul iar daca iti tai o mana iti scoti un ochi sau Doamne fereste mai stiu eu ce, ramai si infirm si nu mai poti sa te bucuri nici de ce te apucasei MOTOR - am vrut sa vedeti ce se poate intampla atunci cand nu esti experimentat (ASA CA MINE) si te apuci de mesterit - asta pt cei ce se vor apuca de mesterit la motoarele lor comuniste, pt ca toti vrem sa avem o comunista frumoasa si ingrijita.

Va rog sa imi spuneti daca am avut o idee buna de a relata ce se poate intampla - si cum putem sa ne ferim de incidente si va rog DIN EXPERIENTA VOASTRA sa postati si voi INTAMPLARI DIN ATELIER si cum le-ati rezolvat sau cum trebuie sa ne ferim de ele pt a INVATA DIN GRESELI - sa nu le repetam - sau sa le facem.

VA SALUT CU TOATE TREI FARURI (ca atatea am pus la motor) - astept alte lucruri bune de invatat, ASFALT USCAT si BAFTA MESTERILOR

O sa mai revin si cu alte relatari - sigur or sa mai fie - sper micutze incidente

 

Slip

Cu ocazia asta vreau sa va intreb, sa nu mai fac alta tampenie - am luat de curand un rezervor (Axa cu Scame - mersi, arata bine pe motor :crack: ) m-am apucat de curatat vopseaua, totu bine da sub vopsea surpriza NICHEL care la perie a sarit cam 50 % de pe rezervor restu nici de-al dracu - ce sa fac? cum il dau jos? - sfaturi - Multam

:finger:

m-am distrat! e adevarat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oricum cu disc de-asta pt lemn, la flex de 2000W, tre' belitzi okii ca la melc :crack: shi mana puternica shi odihnita- acum 3 luni am sapat o fundatzie, a trebuit sa tai nishte radacini groase de f'o 10 cm shi de 2-3 ori flexul s-a gripat shi a smucit ca dracu, odata la catziva cm de gatu' meu :crack:

:crack: Discu` pentru lemn NU se pune la flex NICIODATA. Absolut toti care au folosit metoda s-au crestat...din cati cunosc io.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

auziti? dar nu e mai simplu daca mergeti cu motoarele la cinava care stie cum sa le repare? sau placerea reparatului si modifacatului primeaza?

 

auziti? dar nu e mai simplu daca mergeti cu motoarele la cinava care stie cum sa le repare? sau placerea reparatului si modifacatului primeaza?

 

rectific cineva

 

 

[quote name='desirre' date='Sep 22 2006, 01:35 PM' post='5119modificatului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand vreau sa va salut :lol: pe toti fratii mei pe doua roti si posesori de comuniste modificate sau nu.

Ca posesor a unei comuniste cam jalnica din punct de vedere estetic CZ 250 Sport, m-am gandit sa o bag putin in atelier pt. a nu imi fi rusine sa ies cu ia pe strada.

Cum stateam astazi in atelier si ma uitam sa saraca bicicleta (ce a mai ramas din ea dupa demontare) ma gandeam ca nu am vazut pe forum sau poate nu am citit tot (iti trebuie mult sa citesti toate temele propuse) m-am gandit sa propun o tema si distractiva pe o parte dar si de BAGAT LA CAP PT CEI CE SE APUCA DE MESTERIT FARA SA SE PRICEAPA (si EU sunt un incepator in ale mesteritului si evident nestiutor pana nu inveti din greseli sau de la altii).

 

DECI: DIN CICLUL MI-AM DAT CU FLEXU IN GURA DA AVEAM PROTECTII - ASCULTATI SI BAGATI LA CAP CE SE POATE INTAMPLA - Asta din proprie experienta.

 

Dupa lungi asteptari mi-am luat si eu o comunista (vezi mai sus) totu bine pana aici, si ce zic ia sa ma apuc eu de mesterit la ea. M-am gandit bun zic: revopsita, schimbat suruburi, curatat piese, facut alta sa, modificat aripi (bicicleta a mai venit si cu o pereche de aripi, un motor, un cadru, furca,o roata si alte piese).

Apucate daca ai unde si cu ce (noroc ca cel de la care am luat motorul nu a vrut banii pe loc) si ma duc la cumparaturi:

Fac o paranteza CZ-ul ma costat 5 mil - asta ca sa vedeti si cam cati bani am investit pana acum - cam in trei saptamani - si inca mai am

Deci am plecat la cumparaturi - Flex = 600.000 mii, perii sarma - slefuit vopsea si nu numai (si maini) = 60.000 mii bucata - cumparat 4 - una mai mica sa poata intra in interiorul aripii doua medii (diametrul) pt exterior - astea mai moi si una medie mai tapana pt fier, 1 bidon deruginol = 65.000 mii, sprai suruburi VARZA = 60.000 mii, 1 bidon decarbusolv = 60.000 mii, manusi sudor = 40.000 mii, manusi piele = 60.000 mii, panze taiat flex, 2 buc. 60.000 lei, mini bormasina (eu ii zic mini freza. misto jucaria si finutza) = 500.000 mii, si alte nimicuri inca vreo 200.000 - 300.000 mii - Nu toate au fost cumparate odata ci pe rand in functie de ce nevoi si probleme am avut.

 

Toate astea fiind spuse ca sa vedeti la ce va inhamati si asta doar in prima faza or sa mai urmeze, noroc ca am bormasina, aveam si flex da idiotu de frate-miu a vrut sa taie o masina cu el si la stricat :crack:

 

Bun sa revenim la titlu - NU FACETI CA MINE -

 

1. M-am apucat sa desfac bicicleta fara sa am un loc amenajat pt piese, scule, banc, etc. :crack: - mare idiot am fost - mi-a luat doua zile sa le strang si sa le aranjez, am facut atelier intr-o bucatarie, rafturi pt scule, piese si ce mai erau pe acolo.

2. Dupa ce am lamurit-o cu aranjarea pieselor m-am apucat de slefuit aripi, cadru, si tot ce avea vopsea - ATENTIE - Mare noroc am avut ca am purtat ochelarii care au venit cu flexu - Vopseaua aia iti intra si in c.. - bineinteles ca prima oara nu am avut nimic la gura si nas si deci vopseaua a intrat - A doua zi mi-am pus un batic la nas si gura (nu am gasit masca de praf) - Atentie si la par, eu era sa raman cu mainile in cap cand am vrut sa imi aranjez freza :kiss: .

3. Tot la slefuit si la flex NU DATI JOS APARATOAREA FLEXULUI - chiar daca va incomodeaza stiu ei de ce au puso acolo - EU :crack: am dat-o jos si mi-am raschetat mainile (putram manusi dar cele de sudor si a trecut peria prin carpa - deci AM CUMPARAT DE PIELE - sunt mai groase si mai rezistente - si m-au protejat de vreo 3 ori - Altfel aveam mainile tocmai bune de vopsit :finger:

4. Nu stati cu fata aproape de FLEX (tendinta de a vedea mai de aproape cum slefuieste daca e bine) in timpul slefuirii peria intaleste ba o margine ba cine stie ce dracu si sare vezi "DIN CICLUL MI-AM DAT CU FLEXU IN GURA" - de vreo 3 ori pana acum - noroc ca sunt tapan in maini

5. Nu strangeti tare flexul - AMORTELI DE MAINI - EU :funny: am avut o saptamana mainile amotite de la strans si trepidatiile flexului - TINETI BINE FLEXUL - da cu mare grija - acum e mai bine

6. Cand lucrati cu FLEXUL - AVETI GRIJA CUM VA IMBRACATI - EU acum port SORT DE PIELE - pt ca eram in tricou cu el scos din pantaloni :D aplecandu-ma peste piesa cu flexu, peria mi-a prins tricoul si m-am trezit cu lexu la gat (NOROC CA LA RUPT DE PE MINE SI S-A BLOCAT) am tremurat o juma de ora.

7. Aveti grija LA PERIILE DE SARMA - uitati-va in interior la cat de bine este prinsa peria pe suport - MIE mi-a pocnit una - sa rupt si a sarit peria din suport - era sa ii F.. masina lu tata - si peria era nou nouta.

 

Deocamdata atat cu flexul da sigur or sa mai urmeze alte intamplari din care ar trebui sa invatam toti - va tin la curent despre FLEX

 

1. FAZA cu DECARBUSOLVU - mai fratii mei CITITI instructiunile de pe bidon - EU nu le-am citit si cand am inceput sa curat m-au apucat durerile de cap si ochi de parca eram drogat - am pus basmaua iar dar nimic - AM AJUNS LA MASCA DE GAZE - sau folositi altfel de masti da cu filtru de aer si nu curatati in ruptul capului in locuri inchise.

 

Deocamdata cam atat din trei saptamani doua le-am stat in atelier si mai urmeaza - cam multe intamplate dar asa invatam.

Sper sa nu va fi plictisit - da am crezut ca viata e mai importanta decat motorul iar daca iti tai o mana iti scoti un ochi sau Doamne fereste mai stiu eu ce, ramai si infirm si nu mai poti sa te bucuri nici de ce te apucasei MOTOR - am vrut sa vedeti ce se poate intampla atunci cand nu esti experimentat (ASA CA MINE) si te apuci de mesterit - asta pt cei ce se vor apuca de mesterit la motoarele lor comuniste, pt ca toti vrem sa avem o comunista frumoasa si ingrijita.

Va rog sa imi spuneti daca am avut o idee buna de a relata ce se poate intampla - si cum putem sa ne ferim de incidente si va rog DIN EXPERIENTA VOASTRA sa postati si voi INTAMPLARI DIN ATELIER si cum le-ati rezolvat sau cum trebuie sa ne ferim de ele pt a INVATA DIN GRESELI - sa nu le repetam - sau sa le facem.

VA SALUT CU TOATE TREI FARURI (ca atatea am pus la motor) - astept alte lucruri bune de invatat, ASFALT USCAT si BAFTA MESTERILOR

O sa mai revin si cu alte relatari - sigur or sa mai fie - sper micutze incidente

 

Slip

Cu ocazia asta vreau sa va intreb, sa nu mai fac alta tampenie - am luat de curand un rezervor (Axa cu Scame - mersi, arata bine pe motor :crack: ) m-am apucat de curatat vopseaua, totu bine da sub vopsea surpriza NICHEL care la perie a sarit cam 50 % de pe rezervor restu nici de-al dracu - ce sa fac? cum il dau jos? - sfaturi - Multam

:finger: imi pare foarte cunoscuta povestea...am avut si eu un cz...de 250...dar Cross

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia documenteaza-te mai bine aici: /index.php?...61346&st=75

 

Si o sa ajungi la concluzia ca e mai bine sa iti rezolvi singur problmele, mai ales daca nu sunt extrem de complicat.

 

Spor la treaba baieti!

Ry.

 

 

Mersi omule

Fata asta crede ca bati din degete si hop vin banii pt motor sa il duci la atelier si pana la urma macar stii ca ce faci e facut de mana ta si stii pe ce stai chiar daca esti incepator sa avansat in ale mecanicii si daca draq se strica bicicleta si esti in camp ce faci dai telefon la atelier sa vina mecanicii sa ti-o repare - hai ca e tare

 

mersi si bafta la toti la reparat si modificat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa, ca daca mi se srica, te chem pe tine. ce zici? vii?

 

strica

 

 

 

Fata asta crede ca bati din degete si hop vin banii pt motor sa il duci la atelier si pana la urma macar stii ca ce faci e facut de mana ta si stii pe ce stai chiar daca esti incepator sa avansat in ale mecanicii si daca draq se strica bicicleta si esti in camp ce faci dai telefon la atelier sa vina mecanicii sa ti-o repare - hai ca e tare

 

ce te enervezi asa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru desirre

 

 

Am deschis topicul asta pt al citi si a invata cate ceva din ce ni sa intamplat mie si celor care au postat aici asa ca nu mai pune atatea intrebari, citeste si BAGA LA CAP daca ai motor si vrei sa te apuci de treaba

Editat de SlipComunistu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu bag la cap, dar imi bag si mintile in cap si incerc sa ii las pe cei mai priceputi sa se ocupe de asta. am un frate care se baga peste tot si deja nu mai are un deget. poate pentru ca nu a fost atent. eu prefer sa ii las pe altii sa rezolve defectiunile si apreciez ca vreti sa invatati. mai ales la voi, baietii. eu o sa caut un baiat care se pricepe. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu bag la cap, dar imi bag si mintile in cap si incerc sa ii las pe cei mai priceputi sa se ocupe de asta. am un frate care se baga peste tot si deja nu mai are un deget. poate pentru ca nu a fost atent. eu prefer sa ii las pe altii sa rezolve defectiunile si apreciez ca vreti sa invatati. mai ales la voi, baietii. eu o sa caut un baiat care se pricepe. :crack:

 

Bine ca bagi la cap, tocmai asta e si ideea sa nu faci greselile pe care le-am facut noi sau daca te apuci de modificat si reparat un motor, care ar fi metodele cele mai simple si sigure care nu pun integritatea corporala si viata in pericol si cum au rezolvat unii dintre noi problemele aparute in timp.

 

Aoleu parca suntem pe Mess

Gata nu mai raspund la intrebari de genul asta

Imi pare bine ca nu mai apar alte incidente se pare ca da roade - foarte bine baieti

Sper sa mai postati si alte metode de a rezolva alte probleme

 

Va salut cu faru si spor

 

Va rog sa nu deviem de la tema

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

aloooo! slip!!! nu ne mai inveti nimic?

 

 

 

Vad ca ai ceva cu mine. Treaba ta

Ti-am zis ca aici nu e MESS

Si eu nu invat pe nimeni cum sa dea cu flexu sau cum sa sudeze sau sa curete unele piese, sa repare motorul, etc.

Topicul a fost deschis pt oamenii care se apuca de mesterit si nu au experienta (asa ca mine) si sa nu faca greselile pe care le-am facut eu sau altii, da vad ca tu nu intelegi si te bagi in seama aiurea.(punct)

Greseli deocamdata nu am mai facut pt ca mi-am luat toate masurile de siguranta, am evoluat in mecanica si totul merge bine la bicicleta mea.

Bafta si fratilor mei care su manusi de vasilina si ulei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...