Sari la conținut

probleme kawasaki vn 800


VULCANOSU
 Share

Postări Recomandate

de ceva timp vn are o problema si as dori sa va da-ti cu parerea si sa ma indrumati si pe mine va rog,deci problema este ca se aude o bataie in motor cand accelerez in forta si apoi dispare cand ajunge la turatie normala si nu stiu ce ar putea fii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce fel de bataie, sus, jos, ascutita, groasa.. etc, fii mai explicit. In mers, pe loc.. da mai mult

Sus la nivelul cilindrului(asa o aud eu)o bataie mai groasa si numai in timpul mersului si apoi dispare

Editat de VULCANOSU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e...daca e ce cred eu este usor si simplu de schimbat...am mai schimbat la mai multe vn-uri cu aceleasi simptome...

 

e vorba de niste bucse mici de cauciuc...daca ai cartea de service este la pagina 13 din capitolul 8... (8-13).

trebuieste desfacut capacul la alternator/generator(etc),depresata volanta ...nu trebuieste o presa prea sofisticata e vorba de in simplu surub dar din pacate nu mai stiu cotele(grosime,pas filet).cum ar veni sub volanta dar putin mai in fata e balansierul sting care este actionat prin bucsile alea mici de cauciuc care cu timpul se coc si se turtesc sub cota facind ca un semi ax sa loveasca usor un pinion cauzind zgomotul...daca nu te deranjeaza mai poti mere asa dar daca se accentueaza rau e mai bine sa le schimbi......ete vorba de pesele cu codurile: 92160(4buc)..6,5 eur toate 4 si 92075(2 buc) 7,5 eur amindoua.

post-3910-1294943400_thumb.png

Mesaj completat

nu a mai mers sa reeditez...

 

post-3910-1294944670_thumb.png

 

daca te uiti atent la balansier are 6 semiaxe pe care vin cauciucurili si un ax mai grosutz care pur si simplu vine in mijlocul unei gauri din pinionul ce actioneaza balansierul...ee,uzura cauciucurilor e asa de mare incit semiaxul ala mai grus bate in pinion....nu stiu daca ai inteles da io am transpirat la batut in tastatura...

succes.

Editat de Manuel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e...daca e ce cred eu este usor si simplu de schimbat...am mai schimbat la mai multe vn-uri cu aceleasi simptome...

 

 

Am inteles ce ai explicat, o sa desfac sa vad . Mersi pentru raspuns! ;)

 

Mesaj completat

Intradevar au fost bucsele de cauciuc si sau rezolvat cu aceasta ocazie am schimbat si distributia (era aproape de limita de service din manualul de reparatie)

Multumesc celor care mi-au raspuns! ;) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...