Baiazid Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Chestia cu ridicatul din gaz e cam ciudata. La suzuki gsx600f intr-a doua o ridicam din gaz: 1. accelerat usor pana la ~20-30kmph 2. inchis gaz brusc (se comprima arcurile din telescoape) 3. deschis gaz brusc (dar nu prea mult) 4. esti pe o roata in momentul ala (te ajuta si decompresia brusca a arcurilor) Din ambreiaj o ridicai lejereanu Culmea culmilor este pe honda asta nu am reusit sa o ridic din gaz. Din ambreiaj e simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 revenind la intrebarea originala : - in loc sa patinezi ambreiajul , nu e mai bine sa inveti sa reduci putin gazul la schimbarea treptei de viteza ? Mai exerseaza si tu cu motoreta, ca probabil nu esti obisnuit cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 25, 2006 Share Postat Octombrie 25, 2006 Chestia cu ridicatul din gaz e cam ciudata. La suzuki gsx600f intr-a doua o ridicam din gaz: 1. accelerat usor pana la ~20-30kmph 2. inchis gaz brusc (se comprima arcurile din telescoape) 3. deschis gaz brusc (dar nu prea mult) 4. esti pe o roata in momentul ala (te ajuta si decompresia brusca a arcurilor) Din ambreiaj o ridicai lejereanu Culmea culmilor este pe honda asta nu am reusit sa o ridic din gaz. Din ambreiaj e simplu. Bracio a avut gsxf dar de 750 ,nu de 600 ca al tau si crede-ma ca se chinuia in draci sa o ridice intr-a intaia ,daramite a doua ;eu unul nu cred ,dar repet ,e parerea mea. Ps:ia preia legatura si tu Bracio si zi cum e cu ridicatul pe o roata la gsxf750 ,care stiu ca e mai puternic ca cel de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 cel nou nu prea e! cel de 600 are 86 de cai (cel vechi), cel de 750 am uitat cat dar tot pe acolo (cel nou) in plus a lui baiazidu' avea duno-jet stage 3 si toba si nu mai stiu io ce... deci nu era prea stock! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 Bracio a avut gsxf dar de 750 ,nu de 600 ca al tau si crede-ma ca se chinuia in draci sa o ridice intr-a intaia ,daramite a doua ;eu unul nu cred ,dar repet ,e parerea mea. Ps:ia preia legatura si tu Bracio si zi cum e cu ridicatul pe o roata la gsxf750 ,care stiu ca e mai puternic ca cel de 600 Dyno + foaia cu alte dimensiuni Intreaba-l pe Mielu ca s-a dat odata si imi zicea ca avea impresia ca vrea sa se ridice. Ideea ca GSXF-ul nou suxxx rau de tot fata de cel vechi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 Atunci ,my mistake .Am crezut ca te referi la ea stock ,daca e vorba de foaie schimbata si alte cele ,nu te mai contrazic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Octombrie 28, 2006 Share Postat Octombrie 28, 2006 Atunci ,my mistake .Am crezut ca te referi la ea stock ,daca e vorba de foaie schimbata si alte cele ,nu te mai contrazic Aia stock e cam lenesa. M-am dat cu una! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.