ravenshield Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 padurile de pe la noi nu's seculare. in alea nu ma bag... sunt paduri mai micute brazdate de carari si drumuri... nu ma intereseaza sa explorez asa in detaliu Muntii Rodnei... am auzit lupii pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Stiu un nenea batran (actualmente ros de reumatism), care saliveaza ori de cate ori scot mobra din garaj. Mai tarziu am aflat ca omu' a batut toata tara in lung si in lat, pe motor(MZ 175 TS, fabricatie 1962) si nu cunostea termeni ca: turing, enduro, supersport, dar el se baga oriunde, de la asfalt si pana in munte. Avea si muierea in spate, intre tigai, ceaon, cort, pirostrei, cratite si ... alte gamele. Deci, ... nu trebuie decat sa VREI... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Octombrie 30, 2006 Admin Share Postat Octombrie 30, 2006 stai bre zmokiii ca vine si vana in timp. iar motoru face ce vrei tu, nu ce vrea el. ma gandesc ca e de bun simt sa nu te apuci sa sari santu cu boxeru la 140 la ora, desi ai permis de 3 zile si 48 de kg cu tot cu nisipu din bocanci ! pana la urma TOTUL tine de bun simt, de o autoapreciere corecta. exemplul meu: facui sport de cand ma stiu. sunt un fel de tarzan d'ala de care zici tu, la doar 173 cm si 93 de kg nu prea am burtica. ridic singurel goldwingu de jos. ma tin picioarele binicel si nu incerc un fel de banc .. da cu toate astea pe boxer sau pe lc8 nu ma apuc sa sar parleazu, sa zbor prin noroaie cu 150, sa ajung la omu cu pasager in spate. mai tine si de tehnica, experienta, kestii care vin cu vremea ... dar totusi, poate nu am buget sa incep cf skemei piramidale. caz in care substitui cu autocontrolu, cu bunu simt .. adica nu fac ce nu ma tine !! una e una .. alta e alta, asta e filosofia mea ... profund nu ? Exact, asta e si ideea. Adica n-are sens sa dai banii pe un motor numai pe ideea ca "poate motorul", dar defapt pentru ceea ce esti tu pregatit sa faci .. ai nevoie de cu totul alt motor, poate mai mic sau de alta categorie. Iar daca vrei sa aprofundezi mersul pe coclauri nu cred ca e tocmai ok sa incepi cu ceva mare. S-ar putea sa-ti placa si sa te simti limitat la un moment dat de greutatea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 meri in sus, din maramures tot in sus ... sau din suceava, radauti tot in nord-vest, spre rusi .. dai de valea vaserului, un defileu bestial. cand gasesti o poteca acolo sa scrii o carte si nu uita sa suni la guinness book. Eu stiu exact ce ai zis acolo ca-s din Siret. Da tu de unde stii? si inca de drumul pe la Radauti - Vicov si mai incolo in munte? Exact, asta e si ideea. Adica n-are sens sa dai banii pe un motor numai pe ideea ca "poate motorul", dar defapt pentru ceea ce esti tu pregatit sa faci .. ai nevoie de cu totul alt motor, poate mai mic sau de alta categorie. Iar daca vrei sa aprofundezi mersul pe coclauri nu cred ca e tocmai ok sa incepi cu ceva mare. S-ar putea sa-ti placa si sa te simti limitat la un moment dat de greutatea mare. Personal stiu ca o sa-mi placa dar stiu si de pericole... asa ca o sa merg pe acolo mai usor decat poate motorul ala in realitate. Oricum riscul ramane.. dar sper sa nu fie cazul de rupt gatul sau picioarele... si pana ma invat iau si un endurist sa ma invete... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Octombrie 30, 2006 Autor Share Postat Octombrie 30, 2006 nuuu, nu vei putea sa mergi pe acolo, daca "acolo" e peisajul ala descris de mine !! nenea zmokiii zice bine, boxerul ala nemaipomenit de versatil, fiabil, confortabil, luxos .. nu are ce cauta acolo ! dar merge superb pe aleile unui parc amenajat stiu de zona aia pt ca mie-mi plac muntii "by foot" si nu am apucat sa fac cate as fi vrut, dar nici nu e timpul pierdut ! timp si bani sa fie si mai stiu cum e pe munte cu fieru .. pt ca am mers pe munte cu fieru, culmea ! nici prea prea nici foarte foarte .. dar am mers si imi cunosc limitele, sau le intuiesc binicel ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 nuuu, nu vei putea sa mergi pe acolo, daca "acolo" e peisajul ala descris de mine !! nenea zmokiii zice bine, boxerul ala nemaipomenit de versatil, fiabil, confortabil, luxos .. nu are ce cauta acolo ! dar merge superb pe aleile unui parc amenajat stiu de zona aia pt ca mie-mi plac muntii "by foot" si nu am apucat sa fac cate as fi vrut, dar nici nu e timpul pierdut ! timp si bani sa fie si mai stiu cum e pe munte cu fieru .. pt ca am mers pe munte cu fieru, culmea ! nici prea prea nici foarte foarte .. dar am mers si imi cunosc limitele, sau le intuiesc binicel ! Ori te cunosti cu personajul si iti permiti, ori ... iti permiti prea mult !!! Oi fi eu chior, dar scrie ,,smokey" si nu ,,zmokiii". Nu este frumos ! Fara suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 (editat) "dar merge superb pe aleile unui parc amenajat" asta nu inseamna cumva beton si asfalt pe jos? ca ar trebui sa faca fata si la un drum din prundis... unde sa pot merge comparabil ca viteza cu o masina care merge pe acel drum, la un drum de pamant batatorit si uscat sau jilav unde sa pot merge cu 20-30-40... dupa drum. http://www.motorcycle-usa.com/Article_Page...2850&Page=4 Astia vorbesc pe bune sau de fapt review e de reclama? Nu stiu in ce masura e de incredere afirmatia lor. Am citit 4 pagini si pe fiecare pagina BMW e ultralaudat si apreciat. Oare nu e exagerare? "I was actually surprised by how well the BMW performed in the dirt portions of our journey," says BC. "I found it a little heavy in the real tight technical sections and the wide front tire was a slight disadvantage in the loamy terrain, but aside from the KTM, it was untouchable on the fast hard-packed sections. I actually found the speedo reading 80 mph down one of the dirt roads and the bike felt as comfortable as if it were on pavement." Editat Octombrie 30, 2006 de ravenshield Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Octombrie 30, 2006 Autor Share Postat Octombrie 30, 2006 Ori te cunosti cu personajul si iti permiti, ori ... iti permiti prea mult !!! man, in viata agata-te de IQ-ul unui om, nu de egoul sau ... cand cineva se ofuskeaza din atata lucru, nu merita sa continui conversatii cu el. dar nu-ti fa matale griji din astea ... pe bune ps: pe vremea mea se numea cumva "grija" asta fata de lideri ... oare cum ii zicea, tu mai stii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 man, in viata agata-te de IQ-ul unui om, nu de egoul sau ... cand cineva se ofuskeaza din atata lucru, nu merita sa continui conversatii cu el. dar nu-ti fa matale griji din astea ... pe bune ps: pe vremea mea se numea cumva "grija" asta fata de lideri ... oare cum ii zicea, tu mai stii ? Cum spui tu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 V-ati dus pe aratura! Am modificat ultimul post al meu cu o intrebare: Cata incredere efectiva se poate da unui review? Cititi mai sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Octombrie 30, 2006 Autor Share Postat Octombrie 30, 2006 "I was actually surprised by how well the BMW performed in the dirt portions of our journey," says BC. "I found it a little heavy in the real tight technical sections and the wide front tire was a slight disadvantage in the loamy terrain, but aside from the KTM, it was untouchable on the fast hard-packed sections. I actually found the speedo reading 80 mph down one of the dirt roads and the bike felt as comfortable as if it were on pavement." ba oamenii vorbesc serios si kiar daca comparo-ul a fost poate "comandat" de cineva, nu sunt minciuni ! poate interpretari personalizate adica zice ca a mers cu 80 de mile pe "dirt" road, dar nu expliciteaza gradul de dificultate, fii realist ! drum de tzarana batatorit ... ia sa vezi ce patesc cand ajung la putin noroi adica o baltoaca era pe drum .. si POC ! iar boxeru s-a cam resimtit ... prinderile cutiilor sunt firave si asta au confirmat mai multi si pe alte forumuri. daca ceea ce au facut ei este si ceea ce vei face tu, atunci poti sa ai incredere in ce spun, BMW e nemaipomenit iar KTM-ul la fel. in categoria aia de ture nici VStrom-ul nu e rau ! dar om bun, citeste cat mai multe, informatiile sunt bune. fa rost de o hardughie si meri putin cu ea, cu voia proprietarului poate incerci sa urci si o bordura, ia-o de coarne si manevreaza putin inainte - inapoi pe langa ea, etc. costa mult sa nu te potrivesti cu ea dupa aceea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 (editat) Ia priviti la poza asta ! Este echipat pentru orice fel de ,,drum". Si asta, este un exempu vag de la ,,Louis". Editat Octombrie 30, 2006 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Acum am luat legatura un cineva care are un motor de asta... Sper ca laudele aloara sa fie bazate pe ceva real... ca ceva in genul articolului vreau sa fac cu ea. Doar ca la plimbari de astea cutiile laterale ar fi bine sa stea acasa! Un rucsacel ar fi mai indicat! Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Acum am luat legatura un cineva care are un motor de asta... Sper ca laudele aloara sa fie bazate pe ceva real... ca ceva in genul articolului vreau sa fac cu ea. Doar ca la plimbari de astea cutiile laterale ar fi bine sa stea acasa! Un rucsacel ar fi mai indicat! Nu? Am spus ,,exemplu vag de la Louis". Acele genti din plastic pot fi inlocuite cu unele din aluminiu de la Touratech (cam scumpe) sau Hepco-Beker (cea mai buna solutie pret/calitate). Eu unul cand plec o perioada mai mare de timp, am o gramada bagaje(multumita sotiei) pe care nu as suporta sa le duc in rucsac, pe spate. Iar cand gasesc loc de campare, jos cu cutiile si fuga pe poteci. Cam asa vad eu problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ShowNoMercy Postat Octombrie 30, 2006 Autor Share Postat Octombrie 30, 2006 nuuuu, fara rucsacel !! oricat de usor, e incomod si apasa pe umeri in timp ! daca nu ai bagaje multe trebuie un top case. iar daca mergi singur peste 80% din excursii, cred ca iti cumperi ceva peste nevoile naturale. iar de nevoi artificiale oferta e mare, seducatoare "multumita" marketingului si inutila prin natura !!! adica e destul de greu sa fie distractiv cand esti singur calare si ai putea teoretic sa faci mai multe. e lipsita de elasticitate si deloc atletica, conduci un fel de submarin (evident, prin comparatie cu KTM LC4 sau Dakarul F650) diesel ! totul datorita greutatii de tanc. roata de fata e de 19, adica subdimensionata kiar si pentru o poteca batatorita dincolo de 60 kmh ! nu mai zic, ca gasesti astea peste tot .. de fapt nu sunt in masura sa te sfatuiesc impartial pt ca am studiat problema din punctul meu de vedere si raspunsurile le-am dat la intrebarile mele ! eu am alta inaltime, greutate, tendoane, dorinte, opinii, vise, etc .. adica alte date ale problemei, nu da la fel ! daca esti pregatit pentru un BMW mare, pace tie .. go for it ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danoprea Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 Am spus ,,exemplu vag de la Louis". Acele genti din plastic pot fi inlocuite cu unele din aluminiu de la Touratech (cam scumpe) sau Hepco-Beker (cea mai buna solutie pret/calitate). Eu unul cand plec o perioada mai mare de timp, am o gramada bagaje(multumita sotiei) pe care nu as suporta sa le duc in rucsac, pe spate. Iar cand gasesc loc de campare, jos cu cutiile si fuga pe poteci. Cam asa vad eu problema. Mai mult touring,mai putin enduro(suficient pt. capacitatile mele!)Am facut si peste 1200 km. intr-o zi,foarte comod,fiabil,il iubesc din inima!!!Am 1.75 m.,80 kg(deh,cam obezel!) Coburii,40 l.fiecare,excelenti(am cazut cu ei si nici macar semne nu au ramas) hand-made from Germany Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Mai mult touring,mai putin enduro(suficient pt. capacitatile mele!)Am facut si peste 1200 km. intr-o zi,foarte comod,fiabil,il iubesc din inima!!!Am 1.75 m.,80 kg(deh,cam obezel!) Coburii,40 l.fiecare,excelenti(am cazut cu ei si nici macar semne nu au ramas) hand-made from Germany Frumos ! Nu trebuie decat sa fii ..... fericit ! Nu conteaza ,,fierul", ci faptul ca iti ,,hranesti spiritul cu bunatati". Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.