uzzy00 Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 salut. de curand mi-am cumparat un piaggio nrg , cand lam luat pornea mai greu , si ii dadeam bujia jos sa io mai curat poate porneste mai repede , si tot vedeam pe bujie apa ...pana cand mam hotarat sa desfac motorul sa vad poate are apa in el .. iam scos tot lichidul de racire de pe instalatie si desfac setul motor , cand il desfac surpriza avea numai apa in el , nu avea nici o garnitura la chiuloasa , toate bune am zis ca scap iefit , am merg mi-am cumparat un set de garnituri , iam pus cele 2 garnituri pe chiuloasa , si lam montat inapoi .iam bagat lichid de racire pe instalatie , si ii dau o pedala 2 pana porneste , dp ce a pornit lam lasat vro 5 minute sa mearga la relanti sa vad daca circula apa in instalatie , dp ce a mers el vro 5 minute pun mana pe un furtun de la instalatia de racire am vazut ca e cald unu era rece zic ca gata circula apa , dupa vro cateva minute scuterul meu se opreste ...dau bujia afara ma uit putin la ea , surprinzator vad putina apa pe ea ...am zis ca poate vine din carter apa , poate mai are in carter apa ...ii dau eu la pedala fara bujie si pe acolo pe la bujie arunca numai apa ...As vrea sa stiu pe unde mai poate intra apa in motor , la cilindru mam uitat nu e spart ...mia-ti putea da un sfat? Va multumesc frumos !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Februarie 19, 2011 Share Postat Februarie 19, 2011 salut. de curand mi-am cumparat un piaggio nrg , cand lam luat pornea mai greu , si ii dadeam bujia jos sa io mai curat poate porneste mai repede , si tot vedeam pe bujie apa ...pana cand mam hotarat sa desfac motorul sa vad poate are apa in el .. iam scos tot lichidul de racire de pe instalatie si desfac setul motor , cand il desfac surpriza avea numai apa in el , nu avea nici o garnitura la chiuloasa , toate bune am zis ca scap iefit , am merg mi-am cumparat un set de garnituri , iam pus cele 2 garnituri pe chiuloasa , si lam montat inapoi .iam bagat lichid de racire pe instalatie , si ii dau o pedala 2 pana porneste , dp ce a pornit lam lasat vro 5 minute sa mearga la relanti sa vad daca circula apa in instalatie , dp ce a mers el vro 5 minute pun mana pe un furtun de la instalatia de racire am vazut ca e cald unu era rece zic ca gata circula apa , dupa vro cateva minute scuterul meu se opreste ...dau bujia afara ma uit putin la ea , surprinzator vad putina apa pe ea ...am zis ca poate vine din carter apa , poate mai are in carter apa ...ii dau eu la pedala fara bujie si pe acolo pe la bujie arunca numai apa ...As vrea sa stiu pe unde mai poate intra apa in motor , la cilindru mam uitat nu e spart ...mia-ti putea da un sfat? Va multumesc frumos !! din cate spui tu ,probabilai o fisura in chiulasa sau cilindru... daca garnitura de chiulasa ii ok si suprafetele de imbinare(intre cilindru si chiulasa) perfecte atunci nu are cum sa ajunga apa in motor pe acolo dar mai e ceva: daca un furtun e cald si altul rece nu e bine ... poate fi pompa defecta nu stiu exact unde ai pompa de apa dar la unele motociclete cand se strica simeringul de la pompa de apa,patrunde apa in ulei(la motoare in 4 timpi)sau in carter(motoare in 2 timpi) uitate unde ai pompa de apa(probabil are legatura cu carterul,scapa simeringul apa,care ajunge in motor,asta in cazul in care este in 2 timpi) succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Februarie 20, 2011 Autor Share Postat Februarie 20, 2011 (editat) din cate spui tu ,probabilai o fisura in chiulasa sau cilindru...daca garnitura de chiulasa ii ok si suprafetele de imbinare(intre cilindru si chiulasa) perfecte atunci nu are cum sa ajunga apa in motor pe acolo dar mai e ceva: daca un furtun e cald si altul rece nu e bine ... poate fi pompa defecta nu stiu exact unde ai pompa de apa dar la unele motociclete cand se strica simeringul de la pompa de apa,patrunde apa in ulei(la motoare in 4 timpi)sau in carter(motoare in 2 timpi) uitate unde ai pompa de apa(probabil are legatura cu carterul,scapa simeringul apa,care ajunge in motor,asta in cazul in care este in 2 timpi) succes! aha , ok , iti multumesc mult , am sa desfac sa vad simeringul daca e bun ..Acolo am eu pompa de apa Editat Februarie 20, 2011 de uzzy00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Februarie 20, 2011 Share Postat Februarie 20, 2011 incearca sa nu mai pornesti scuterul pana ce nu rezolvi problema cu semeringu.risti sa iti distrugi ambielajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Februarie 21, 2011 Share Postat Februarie 21, 2011 -penrtu pompa de apa trebuie desfacut motorul........"e intre cartere" -umbland la cilindru....ai schimbat doar garniturile de la chiulasa, dar cea de sub cilindru ...in ce stare se prezinta ? La Piaggio pompa de apa e in blocul motor ( singura chestie urata si incomoda fata de motoarele Minarelli ), furtunul care l-ai marcat in poza "intra " in pompa printr-un cot metalic, cu inel "O", si se fixeaza cu unul din suruburile de la senzorul de aprindere, celalalt furtun e pe chiulasa, -iar un furtun rece-altul cald e din cauza termostatrului.... in 2-3 minute cred ca nu a deschis ( cald era furtunul marcat de tine ) Kitul pentru pompa ( ax cu paleta, rulmenti, semering ) costa 50 lei / cred, iar garniturile de la cilindru.( depinde ce fel de set gasesti ) oricum ai nevoie si de garnitura de bloc motor. Pune garnituri nu folosi silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzzy00 Postat Februarie 21, 2011 Autor Share Postat Februarie 21, 2011 -penrtu pompa de apa trebuie desfacut motorul........"e intre cartere" -umbland la cilindru....ai schimbat doar garniturile de la chiulasa, dar cea de sub cilindru ...in ce stare se prezinta ? La Piaggio pompa de apa e in blocul motor ( singura chestie urata si incomoda fata de motoarele Minarelli ), furtunul care l-ai marcat in poza "intra " in pompa printr-un cot metalic, cu inel "O", si se fixeaza cu unul din suruburile de la senzorul de aprindere, celalalt furtun e pe chiulasa, -iar un furtun rece-altul cald e din cauza termostatrului.... in 2-3 minute cred ca nu a deschis ( cald era furtunul marcat de tine ) Kitul pentru pompa ( ax cu paleta, rulmenti, semering ) costa 50 lei / cred, iar garniturile de la cilindru.( depinde ce fel de set gasesti ) oricum ai nevoie si de garnitura de bloc motor. Pune garnituri nu folosi silicon. eu am schimbat toate 3 garnituri , de la chiuloasa si pe aia de la cilindru dintre cilindru si blocul motor , de acum sa se mai incalzeasca putin si ma apuc de desfacut si la pompa de apa , iti multumesc mult de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudorie Alin Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Salut! Am si eu un scuter Piaggio Nrg Mc2 achizitionat recent, e din anul 1999. Problema e ca nu imi mai porneste, bujia nu da scanteie, am incercat si cu alte bujii si nici cea mai mica scanteie. Cand pun mana pe fisa de la bujie in timp ce ii dau la pedala sa vad daca da scanteie ma curenteaza. Ce as putea sa ii fac? Nici la automat nu porneste. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tudorie Alin Nicolae Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Salut! Am si eu un scuter Piaggio Nrg Mc2 achizitionat recent, e din anul 1999. Problema e ca nu imi mai porneste, bujia nu da scanteie, am incercat si cu alte bujii si nici cea mai mica scanteie. Cand pun mana pe fisa de la bujie in timp ce ii dau la pedala sa vad daca da scanteie ma curenteaza. Ce as putea sa ii fac? Nici la automat nu porneste. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.