nick 85 Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Tocmai mi-am luat si eu motor din Germania. Il am de 3 saptamani. Este un BMW f 650 si ne intelegem deja foarte bine. Am totusi o singura problema cu nivelul de ulei. Verific uleiul si este normal intr-o zi. Il verific in alta zi si este sub minim. Il verific in alta zi si este peste maxim. Va rog ajutati-ma cu un sfat ca sunt incepator. Dupa ce nivel sa ma iau pana la urma. Daca scadea nu era nici o problema ca mai completam cu ulei dar nu sa creasca! Neamtul mi-a spus sa bag ulei semisintetic 10 w 40 Aral, Shell sau alta marca. Eu bag Castrol 10W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OVK Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 se poate sa ai sonda stricata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vmm Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 Pai... nu mi-o lua in nume de rau dar..poate nu stii cum sa verifici nivelul uleiului. In mod normal, nivelul de ulei se verifica dupa ce motorul a stationat o perioada destul de lunga de timp (1-2 ore) Daca citesti nivelul imediat dupa ce ai oprit motorul este normal sa obtii o valoare mult diferita de cea aceea citita dimineatza cu motorul rece si uleiul..linistit in cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Septembrie 27, 2006 Share Postat Septembrie 27, 2006 (editat) Si eu am avut un F 650 2004 Nu avea ulei in cadru, dar avea un vas in care nivelul nu era la acelasi nivel - f-ctie de mom. functionarii motorului Tine-te de o ora dupa oprire si o sa vezi......un nivel constant. Editat Septembrie 27, 2006 de univet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MarianVaru Postat Septembrie 28, 2006 Share Postat Septembrie 28, 2006 subscriu cu univet...verifica uleiul doar dimineata...sa zicem...inainte de a-l porni.......o sa citesti de fiecare data un nivel constant.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Septembrie 29, 2006 Autor Share Postat Septembrie 29, 2006 Deci de fiecare data cand verific uleiul il verific dimineata cand motorul este rece. Sonda nu are de ce sa fie stricata pentru ca este sonda originala. Dar totusi am observat ceva: daca nivelul este la maxim dimineata si pornesc motorul 2-3 minute, il opresc si verific uleiul seara nivelul scade la normal iar daca uleiul este la minim si fac acelasi lucru revine din nou la normal. Tocmai asta nu inteleg. Nu stiu dupa ce nivel sa ma iau. Cineva mi-a spus ca nivelul de ulei este influentat si de pozitia in care ramane pistonul cand opresc motorul. Multumesc pentru sfaturi deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 (editat) Eu am un 1100GS, nu stiu daca este aceeasi treaba ca la 650GS, insa la boxeri problema nivelului schimbator este cunoscut de posesori. Se spune ca dupa ce opresti trebuie sa pui motorul pe laba de gasca, il lasi 10-15 minute, dupa ce il pui pe cricul central si citesti nivelul. Chiar si asa, nu obtin intotdeauna acelasi rezultat, dar m-am obisnuit. Ai grija sa nu pui prea mult ulei! Editat Septembrie 30, 2006 de Okesz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 simplu....pornesti motorul ihl lasi sa se incalzesca min 60 grade (3-5min de MERS IN RELANTI) dupa care ihl opresti si dupa min 20 sec scoti joja o cureti apoi o bagi la loc si vezi ce nivel ai MARE ATENTIE NU TURA MOTORUL IN ACEST TIMP pt ca va trage ulei din vas si nu vei face niciodata bine nivelul motocicleta se va tine in pozitie cat mai dreapta NU PE O PARTE succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nick 85 Postat Octombrie 3, 2006 Autor Share Postat Octombrie 3, 2006 Multumesc Okesz si Orestte pentru sfaturi. Promit ca asa o sa fac si o sa va trnsmit rezultatul. ENJOY YOUR RIDE! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metalhart_ Postat Octombrie 3, 2006 Share Postat Octombrie 3, 2006 (editat) Orestte este singurul care are dreptate. Dimineta il pornesti si dupa ce se incalzeste bine il opresti si dupa 10 minute verifici uleiul .Asta e nivelul ce trebuie sa il iei in seama Editat Octombrie 3, 2006 de Metalhart_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.