Sari la conținut

De Ce Tot Creste Si Scade Nivelul De Ulei La Bmw F 650


Postări Recomandate

Tocmai mi-am luat si eu motor din Germania. Il am de 3 saptamani. Este un BMW f 650 si ne intelegem deja foarte bine. Am totusi o singura problema cu nivelul de ulei. Verific uleiul si este normal intr-o zi. Il verific in alta zi si este sub minim. Il verific in alta zi si este peste maxim. Va rog ajutati-ma cu un sfat ca sunt incepator. Dupa ce nivel sa ma iau pana la urma. Daca scadea nu era nici o problema ca mai completam cu ulei dar nu sa creasca! Neamtul mi-a spus sa bag ulei semisintetic 10 w 40 Aral, Shell sau alta marca. Eu bag Castrol 10W40.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai... nu mi-o lua in nume de rau dar..poate nu stii cum sa verifici nivelul uleiului.

In mod normal, nivelul de ulei se verifica dupa ce motorul a stationat o perioada destul de lunga de timp (1-2 ore) Daca citesti nivelul imediat dupa ce ai oprit motorul este normal sa obtii o valoare mult diferita de cea aceea citita dimineatza cu motorul rece si uleiul..linistit in cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am avut un F 650 2004

Nu avea ulei in cadru, dar avea un vas in care nivelul nu era la acelasi nivel - f-ctie de mom. functionarii motorului

Tine-te de o ora dupa oprire si o sa vezi......un nivel constant.

Editat de univet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci de fiecare data cand verific uleiul il verific dimineata cand motorul este rece. Sonda nu are de ce sa

fie stricata pentru ca este sonda originala.

Dar totusi am observat ceva: daca nivelul este la maxim dimineata si pornesc motorul 2-3 minute, il opresc si verific uleiul seara nivelul scade la normal iar daca uleiul este la minim si fac acelasi lucru revine din nou la normal. Tocmai asta nu inteleg. Nu stiu dupa ce nivel sa ma iau.

Cineva mi-a spus ca nivelul de ulei este influentat si de pozitia in care ramane pistonul cand opresc motorul.

Multumesc pentru sfaturi deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un 1100GS, nu stiu daca este aceeasi treaba ca la 650GS, insa la boxeri problema

nivelului schimbator este cunoscut de posesori. Se spune ca dupa ce opresti trebuie sa pui motorul pe

laba de gasca, il lasi 10-15 minute, dupa ce il pui pe cricul central si citesti nivelul.

Chiar si asa, nu obtin intotdeauna acelasi rezultat, dar m-am obisnuit.

Ai grija sa nu pui prea mult ulei!

Editat de Okesz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simplu....pornesti motorul ihl lasi sa se incalzesca min 60 grade (3-5min de MERS IN RELANTI) dupa care ihl opresti si dupa min 20 sec scoti joja o cureti apoi o bagi la loc si vezi ce nivel ai

MARE ATENTIE NU TURA MOTORUL IN ACEST TIMP pt ca va trage ulei din vas si nu vei face niciodata bine nivelul

motocicleta se va tine in pozitie cat mai dreapta NU PE O PARTE

succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...