Sari la conținut

nick 85

INACTIV
  • Număr conținut

    318
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    nicholassibi@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Alba
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    BMW F 650
  • Numar Moto
    De Alba
  • Club
    In cautare...

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Motoscuter Gilera CR 50

nick 85's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Ma gandesc ca va fi nevoie de diagnoza. Am vorbit la Piaggio Sibiu care sunt aproape de mine si au zis ca numai la Bucuresti s-ar ocupa de asa ceva. La cald se stinge becul. Am mai observat ceva. Daca ii motorul rece se aprinde becul imediat dupa ce plec de pe loc, pe masura ce se incalzeste motorul becul se aprinde la interval mai lung dupa ce plec de pe loc si dupa ce ii cald bine nu se mai aprinde deloc.Daca nu ma insel mufa de diagnoza ii langa baterie.
  2. Salutare. Am cumparat si eu de curand un Piaggio X8 din 2007 cu 9500km cu carte service din Germania. Pe la 11500 km mi s-a aprins becul ,,check engine''. Pornesc motorul, merg cateva sute de metri si se aprinde becul. Opresc la o intersectie sau decelerez se stinge becul. Merg cu el vreo 8 km se stinge becul si nu se mai aprinde daca este cald motorul. La relanti nu se aprinde niciodata. Motorul merge si porneste la fel dar ma deranjaza becul aprins. Nu are cineva idee cam ce ar putea fi?
  3. nick 85

    SCOALA SOFER MOTO

    Ti-am trimis PM in legatura cu transportul. Astept raspuns. Multumesc.
  4. Pentru cei interesati-se vinde BMW F 650 ST http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-bmw-f%20650%20st-din-1996-499127.html
  5. "La multi ani!" cu sanatate, fericire si noroc!!! ;)

  6. nick 85

    Reparatii sei

    Pozele promise. Inainte si dupa. Mesaj completat Sunt curios cum este comfortul la drum lung.
  7. nick 85

    Reparatii sei

    Mi-a venit saua. Revin cu poze cat de repede.
  8. S-a rezolvat problema. Au trebuit pastile cu 0,20 mm mai subtiri.
  9. Am luat motorul la 20 350 km in 2006. Jocul la supape a fost verificat in Germania de unde l-am luat. Nu am verificat la 30 000 km ca am zis ca merge motorul bine. Am ajuns la 40 000 km si nu am verificat tot din aceleasi considerente. Acum, inainte de a-l scoate la drum la 43 000 km am zis sa verific si eu asa de curios. Evacuare stanga + dreapta in limite 0,15 mm dar admisia si stanga si dreapta avea 0,00 mm. Am luat pastile mai subtiri cu 0,10 mm, am montat totul la loc si surpriza- admisia 0,00 mm. Am comandat pastile cu 0,15 mm mai subtiri fata de ultimele si cu 0,25 mm mai subtiri decat primele. Urmeaza maine montajul. Sunt curios ce obtin la masuratoare. Mentionez ca masuratoarea a fost facuta corect cu motorul la TDC. Motor BMW F 650 an 1996, 0,10-0,15 mm valorile corecte. Nu inteleg de ce s-a intamplat asta.
  10. nick 85

    Reparatii sei

    Eu INCA astept de 1 LUNA saua ! Mesaj completat Sper sa nu ma uite Darian.
  11. In curte la mine. Ulei 20W-50 de la BMW cu 44 lei/l ( 2L- 88 lei ) si filtrul Champion de pe Louis cu 25 de lei. Cost total 113 Lei. Anul acesta s-a scumpit uleiul. Anul trecut in primavara era in jur de 37 lei/L daca nu ma insel. Mesaj completat Rectific: 2L ulei 20 W-50 de la BMW costa 82 lei. Astazi mi-a venit uleiul si regulatorul de tensiune.
×
×
  • Creează nouă...