allias Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 www.imsatmoto.ro importator ducati moto guzzi etc .au scazut preturile .si ce le au scazut.un ducati 999 costa 17 500 de euro acum costa 11700 euro.un ducati s2r 1000 a ajuns sa coste 7900 de euro.am fost la ei si asa este.macar aruncati o privire.nu e reclama dar cred ca este printre putinele ocazii in care motociclistii pot beneficia de reduceri adevarate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 S-ar putea sa aiba stocuri si sa nu aiba certificate Euro 3 pentru toate modelele. Cum nu se stie exact ce se va intampla dupa 31 Decembrie sunt mai multe situatii similare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shztecker Postat Septembrie 29, 2006 Share Postat Septembrie 29, 2006 CIP sau DDP ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 CIP sau DDP ? CIP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 30, 2006 Autor Share Postat Septembrie 30, 2006 fara tva adica.ceea ce este oricum bine ma uit pe un catalog pe 2006 si toate modelele lor au euro 2 cu exceptia multistrada si seria sportclassic(funny).euro asta este doar un standard de emisie.nu afecteaza performantele sau look ul motocicletei(desi ducati sunt facute in italia care face parte din ue dar noi trebuie sa fim mai catolici decat benedict asta in timp ce o basculanta romaneasca cred ca produce de zeci de ori mai multe emisii si gudron and shit si impute zona prin care trece pentru 5 minute).mi am dat seama ca asta este motivul de cand am fost p acolo.dar am o intrebare.motocicletele ce au euro 2 sau n au de loc vor plati taxe mai mari cum se intimpla in cazul masinilor? si cred ca sunt mai multi producatori in situatia ducati. asta este o ocazie unica in care putem achizitiona motociclete noi la preturi foarte bune,desi unii muistii de importatori de la noi spun ca n-au voie sa reduca preturile din cauza politicii producatorului.this is bullshit pentru ca daca ducati&moto guzzi ,care sunt o marci premium .reusesc sa faca discount uri babane .cu modele noi pe stoc ce s-ar putea sa nu fie conforme cu standardele de emisie atunci astia ce o sa faca..o sa le dea la dealeri pe sub mina,o sa rugineasca cu ele in depozit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Septembrie 30, 2006 Share Postat Septembrie 30, 2006 (editat) ma uit pe un catalog pe 2006 si toate modelele lor au euro 2 cu exceptia multistrada si seria sportclassic(funny). Multistrada si SportClassic sunt modele relativ nou-aparute. Dar am o intrebare: motocicletele ce au euro 2 sau n-au de loc vor plati taxe mai mari cum se intimpla in cazul masinilor? Asta este principala problema. Raspunsul este da, foarte probabil sa. Este destul de posibil ca, in viitor, vigneta sa fie eliminata, iar norma de emisie sa fie integrata impozitului anual pentru toate autovehiculele (inclusiv moto). In cazul celor fara norma de emisie, probabil se va folosi anul de fabricatie drept baza de calculare, exceptie facand cele inscrise in Registrul Vehiculelor de Epoca. But then again, astea-s doar speculatii (desi destul de plauzibile). Si cred ca sunt mai multi producatori in situatia Ducati. Asta este o ocazie unica in care putem achizitiona motociclete noi la preturi foarte bune, desi unii muistii de importatori de la noi spun ca n-au voie sa reduca preturile din cauza politicii producatorului. Not quite. Multe din firmele importatoare de la noi opereaza in regim de franciza, ceea ce inseamna ca vorba reprezentantei regionale e lege. Ei nu sunt avatara respectivei/lor firme la noi, ci doar niste magazine de desfacere ceva mai rasarite. cu modele noi pe stoc ce s-ar putea sa nu fie conforme cu standardele de emisie atunci astia ce o sa faca? O sa le dea la dealeri pe sub mina, o sa rugineasca cu ele in depozit? Practica e destul de intalnita. Apar in ultimul moment particulari cu mai multi bani care achizitioneaza tot lotul la un pret mic si apoi il vand pe fleabay. Cum sunt persoane fizice (edit: si motocicletele sunt, tehnic, SH), n-au probleme cu standardele de emisii. Editat Septembrie 30, 2006 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Septembrie 30, 2006 Autor Share Postat Septembrie 30, 2006 apropo ..cica mecanicii de la imsatmoto(ducati moto guzzi etc) sunt cei mai buni din tara.(mi-a spus-o un motociclist batrin acum ceva ani dar acum mi am amintit).ei fiind impotatori directi si oficiali au avut ocazia sa isi trimita oamenii la tot felul de cursuri de pregatire etc.si cred ca parerea motociclistului batrin este impartasita de multi forumisti.retin cel putin 10 posturi in care se exprima dezamagirea ca imsatmoto nu repara decat ducati si moto guzzi multumesc pentru lamuriri snapshot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boco Postat Octombrie 2, 2006 Share Postat Octombrie 2, 2006 Apropo de mecanici. Sunt foarte multumit de prestatia celor de la reprezentanta Ducati din Bucuresti. Nu stiu cum ii zice la firma. Adevarti profesionisti. Mi-au lasat o impresie foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.