Sari la conținut

Help !


Postări Recomandate

pai pt motocros.. unu de 125 ar fi bun, da daca zici ca nu ai mai mers poate e prea puternic si ar fi bun unu de 80-85 ( acuma depinde si cat de solid esti ) . :D

 

Daca vrei sa mergi si pe sosea atunci enduro... tot pana in 125 ca sa poti merge cu A1 care se ia la 16 ani :D

 

deci pana la urma vrei enduro sau cros ? vrei sa te plimbi si tu prin padure, drum forestier etc.. sau vrei sa faci cross ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea ca pustiu' sa nu stie diferenta intre cross si enduro (nici eu nu o stiam pana sa-mi cumpar motor).

 

Crossu' se despasoara pe circuit, circuitul e scurt (nu stiu exact cat, dar cred ca max. 1-2km) cu trambuline, denivelari, curbe stranse, etc. Motorul tre' sa fie cat mai usor, deci e dezbracat de tot ce n-are nevoie pe circuit: n-are far, stop frana, demaror electric, baterie, aparatori, etc. De fapt e ca o bicicleta cu motor :D . Pentru ca n'are de nici unele, nu poate fi inmatriculat. Cutia de viteze are rapoarte adaptate mersului pe circuit. Motorul este foarte, foarte nervos si se uzeaza foarte repede. Cauciucurile se aleg in functie de tipul circuitului: mai pietros, mai pamantos, mai lutos, etc. Masina e oricum pe aproape, deci la nevoie te duci acolo si schimbi ce te doare.

 

Enduro e de doua tipuri: de competitie si "la liber". Ambele se desfasoara in padure, pe dealuri, si impun parcurgerea unor distante mai mari, de zeci de km intr-o zi, departe de masina si zone locuite. Uneori se ajunge si pe strada, deci trebuie sa respecte un minim de conditii pentru a putea fi inmatriculat: far, stop pe frana, esapamant cu zgomot mai mic. De obicei fabricantul livreaza si semnalizatoare si oglinzi, care d.p.d.v. legal sunt necesare, dar nimeni nu le pune, ca in off-road se rup la prima cazatura. In enduro este foarte util demarorul electric. Toate astea ingreuneaza insa motocicleta cu cel putin 10 kile. Motoarele sunt ceva mai docile si rezista ceva mai mult.

 

Mersul pe sosea cu un cross este imposibil (te leaga garcea), cu un enduro este dureros (in fund, la propriu :D ), deci trebuie sa ramana clar "ocazional"

 

Am vazut un pusti cu un cross de 80 pe circuit la Campina facand niste chestii absolut uluitoare. Cross-ul de 80-85 are in jur de 35 de cai, la aprox. 65-70kg, ceea ce il face absolut redutabil. Pentru enduro as recomanda un 100-125cmc.

 

Succes la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cross-ul de 80-85 are in jur de 35 de cai, la aprox. 65-70kg, ceea ce il face absolut redutabil. Pentru enduro as recomanda un 100-125cmc.

 

Te contrazic.. crosu de 80 are pana in 30 cp :D

Si cred ca pt un incepator la enduro e mai bun un 4t pana in 250cmc. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ,bine cross 80 enduro 4t 250.............NU? dar voi nu va dati seama ce vrea pustiul?sa se bage direct pe motocross sau enduro care automat inseamna niste cazaturi zdravene..................nu ar fi mai indicat sa se plimbe 1 sezon cu un scuter pe asfalt ??????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry, am uitat ca mai trebe si permis.. poate din cauza ca am tot 16 ani si am DR 650 :D

Apropo.. si io am inceput tot pe un corss de 80.. avea 26 cp ( defapt am inceput pe scuter da ma refeream la moto cu schimbator ).

 

Uite si o poza cu el... E un TM de 80 din 94` .. a fost super misto :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

fratilor mie imi trebuie ceva pt padure si faze de astea ! am intebat pe unu de aici din Bistrita si o zis ca 125 ii prea mult ! ii ? :D

 

si care-i faza cu permisu ? trebuie sa dau examen si cacaturi de alea ?

 

imi si recomandati ceva model ?

 

thx !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,si eu is chiar si tine,am si eu 16 ani,numai ca eu caut un cross nu sii Enduro.

pt.ca mie nu imi trebuie si pt.strada,doar la padure si in locuri dinastea,eu caut unu

de 125,pt. ca unu de 80 se forjeaza repede sau daca nu o sa il cumperi deja forjat.Totusi bafta in viitor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu caut unu

de 125,pt. ca unu de 80 se forjeaza repede sau daca nu o sa il cumperi deja forjat.Totusi bafta in viitor.

 

Nu are nici o treba ca e de 80 sau 125 , la fel de repede se forjeaza si un 125 , si la fel poti sa il cumperi deja forjat. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

is de acord cu Pit ! 80 sau 125 .... nu-i faza deloc la cat de repede se forjeaza , ii puterea pe care o poti suporta tu si outerea motorului pe care sa-l poti totusi conduce la adevarata lui valoare ! 125 ii prea mult pt. mine ! vreau prima data sa invat sa conduc unu de 80 la adevarata lui valoare , sa stiu sa profit de abilitatile lui ! si daca tot ii pana acolo unu de 125 ii mult prea greu pt mine ! raman cu ideea la unu de 50 sau de 80

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sfatul meu:daca esti mai bine cladit si ai ceva fortza, cauta un 4T de 250

daca esti mai firav un 80 in 2T este arhisuficient.125 model mai recent este prea puternic pt un incepator.incearca sa gasesti ceva cu care sa tzi faca placere sa mergi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa ma apuc de motor-cross si imi trebuie ceva pe ce sa incep , un motor acolo  :D 

 

are cineva vre-o oferta , vre-o sugestie ?!

 

am 16 ani si as lua ceva cu care sa pot merge ocazional si pe sosea !

 

multumesc anticipat

Te pot ajuta cu 80 cc, 125 cc sau 250 cc. Sunt motociclete care au mers la motocros, an fabr 2002 sau 2003.

ce buget ai?

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are MTR IASI de pe forum niste cross-uri: Cagiva si KTM de 125, o Yamaha de 80 parca, o Honda de 500 si inca vreo 2 dezmembrate

 

Da-i un mesaj, de preferabil in engleza, tipul e neamt dar vorbeste si romaneste binisor.

 

Eu iti recomand sa-ti iei enduro - adica ceva care se poate inmatricula. Iti iei un prieten cu permis, mergeti legal pe strada de acasa pana la padure si acolo plecati in life.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kawasaki KX 80 cc din 2002 la EUR 1500

Yamaha YZ 250 cc din 2003 la EUR 3000

Yamaha YZ 125 cc din 2003 la EUR 3000

Yamaha TTR 600 din 1999 la EUR 2500

 

cip

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...