novacstefan Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 vreau sa ma apuc de motor-cross si imi trebuie ceva pe ce sa incep , un motor acolo are cineva vre-o oferta , vre-o sugestie ?! am 16 ani si as lua ceva cu care sa pot merge ocazional si pe sosea ! multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 pai pt motocros.. unu de 125 ar fi bun, da daca zici ca nu ai mai mers poate e prea puternic si ar fi bun unu de 80-85 ( acuma depinde si cat de solid esti ) . Daca vrei sa mergi si pe sosea atunci enduro... tot pana in 125 ca sa poti merge cu A1 care se ia la 16 ani deci pana la urma vrei enduro sau cros ? vrei sa te plimbi si tu prin padure, drum forestier etc.. sau vrei sa faci cross ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 S-ar putea ca pustiu' sa nu stie diferenta intre cross si enduro (nici eu nu o stiam pana sa-mi cumpar motor). Crossu' se despasoara pe circuit, circuitul e scurt (nu stiu exact cat, dar cred ca max. 1-2km) cu trambuline, denivelari, curbe stranse, etc. Motorul tre' sa fie cat mai usor, deci e dezbracat de tot ce n-are nevoie pe circuit: n-are far, stop frana, demaror electric, baterie, aparatori, etc. De fapt e ca o bicicleta cu motor . Pentru ca n'are de nici unele, nu poate fi inmatriculat. Cutia de viteze are rapoarte adaptate mersului pe circuit. Motorul este foarte, foarte nervos si se uzeaza foarte repede. Cauciucurile se aleg in functie de tipul circuitului: mai pietros, mai pamantos, mai lutos, etc. Masina e oricum pe aproape, deci la nevoie te duci acolo si schimbi ce te doare. Enduro e de doua tipuri: de competitie si "la liber". Ambele se desfasoara in padure, pe dealuri, si impun parcurgerea unor distante mai mari, de zeci de km intr-o zi, departe de masina si zone locuite. Uneori se ajunge si pe strada, deci trebuie sa respecte un minim de conditii pentru a putea fi inmatriculat: far, stop pe frana, esapamant cu zgomot mai mic. De obicei fabricantul livreaza si semnalizatoare si oglinzi, care d.p.d.v. legal sunt necesare, dar nimeni nu le pune, ca in off-road se rup la prima cazatura. In enduro este foarte util demarorul electric. Toate astea ingreuneaza insa motocicleta cu cel putin 10 kile. Motoarele sunt ceva mai docile si rezista ceva mai mult. Mersul pe sosea cu un cross este imposibil (te leaga garcea), cu un enduro este dureros (in fund, la propriu ), deci trebuie sa ramana clar "ocazional" Am vazut un pusti cu un cross de 80 pe circuit la Campina facand niste chestii absolut uluitoare. Cross-ul de 80-85 are in jur de 35 de cai, la aprox. 65-70kg, ceea ce il face absolut redutabil. Pentru enduro as recomanda un 100-125cmc. Succes la cumparaturi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 Cross-ul de 80-85 are in jur de 35 de cai, la aprox. 65-70kg, ceea ce il face absolut redutabil. Pentru enduro as recomanda un 100-125cmc. Te contrazic.. crosu de 80 are pana in 30 cp Si cred ca pt un incepator la enduro e mai bun un 4t pana in 250cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 Sorry, am gresit. Cu crossu' asa e. Cat despre enduro, mai e si chestia aia cu permisul A1 de aceea am zis despre 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 bine ,bine cross 80 enduro 4t 250.............NU? dar voi nu va dati seama ce vrea pustiul?sa se bage direct pe motocross sau enduro care automat inseamna niste cazaturi zdravene..................nu ar fi mai indicat sa se plimbe 1 sezon cu un scuter pe asfalt ?????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 Sorry, am uitat ca mai trebe si permis.. poate din cauza ca am tot 16 ani si am DR 650 Apropo.. si io am inceput tot pe un corss de 80.. avea 26 cp ( defapt am inceput pe scuter da ma refeream la moto cu schimbator ). Uite si o poza cu el... E un TM de 80 din 94` .. a fost super misto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantazi_marian Postat Aprilie 19, 2004 Share Postat Aprilie 19, 2004 Mai ai TM-ul sau l-ai vandut??Ma intereseaza ptr.pustiul meu care are numai 13 ani!Sau poate sti ceva pe undeva...Daca da da-mi si mie un semn la pantazi_marian2003@yahoo.com,ti-as ramane indatorat!BAFTA si ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Aprilie 20, 2004 Share Postat Aprilie 20, 2004 nu il mai am .. e vandut de vreo 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
novacstefan Postat Mai 2, 2004 Autor Share Postat Mai 2, 2004 fratilor mie imi trebuie ceva pt padure si faze de astea ! am intebat pe unu de aici din Bistrita si o zis ca 125 ii prea mult ! ii ? si care-i faza cu permisu ? trebuie sa dau examen si cacaturi de alea ? imi si recomandati ceva model ? thx ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobY Postat Mai 2, 2004 Share Postat Mai 2, 2004 Salut,si eu is chiar si tine,am si eu 16 ani,numai ca eu caut un cross nu sii Enduro. pt.ca mie nu imi trebuie si pt.strada,doar la padure si in locuri dinastea,eu caut unu de 125,pt. ca unu de 80 se forjeaza repede sau daca nu o sa il cumperi deja forjat.Totusi bafta in viitor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 2, 2004 Share Postat Mai 2, 2004 eu caut unude 125,pt. ca unu de 80 se forjeaza repede sau daca nu o sa il cumperi deja forjat.Totusi bafta in viitor. Nu are nici o treba ca e de 80 sau 125 , la fel de repede se forjeaza si un 125 , si la fel poti sa il cumperi deja forjat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
novacstefan Postat Mai 3, 2004 Autor Share Postat Mai 3, 2004 is de acord cu Pit ! 80 sau 125 .... nu-i faza deloc la cat de repede se forjeaza , ii puterea pe care o poti suporta tu si outerea motorului pe care sa-l poti totusi conduce la adevarata lui valoare ! 125 ii prea mult pt. mine ! vreau prima data sa invat sa conduc unu de 80 la adevarata lui valoare , sa stiu sa profit de abilitatile lui ! si daca tot ii pana acolo unu de 125 ii mult prea greu pt mine ! raman cu ideea la unu de 50 sau de 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Mai 4, 2004 Share Postat Mai 4, 2004 sfatul meu:daca esti mai bine cladit si ai ceva fortza, cauta un 4T de 250 daca esti mai firav un 80 in 2T este arhisuficient.125 model mai recent este prea puternic pt un incepator.incearca sa gasesti ceva cu care sa tzi faca placere sa mergi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Mai 4, 2004 Share Postat Mai 4, 2004 vreau sa ma apuc de motor-cross si imi trebuie ceva pe ce sa incep , un motor acolo are cineva vre-o oferta , vre-o sugestie ?! am 16 ani si as lua ceva cu care sa pot merge ocazional si pe sosea ! multumesc anticipat Te pot ajuta cu 80 cc, 125 cc sau 250 cc. Sunt motociclete care au mers la motocros, an fabr 2002 sau 2003. ce buget ai? cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobY Postat Mai 4, 2004 Share Postat Mai 4, 2004 Pai un cross la 125 in stare impecabila cam la ce pret ai face rost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
novacstefan Postat Mai 4, 2004 Autor Share Postat Mai 4, 2004 nu-s asa bine cladit ... asa ca raman la unu de 80 ..... unu de 125 peste 2-3 luni cand am invatat sa merg bine pe unu de 80 ! problema ii ca nu gasesc nimic de 80 ... poate aveti voi ceva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan R Postat Mai 4, 2004 Share Postat Mai 4, 2004 Are MTR IASI de pe forum niste cross-uri: Cagiva si KTM de 125, o Yamaha de 80 parca, o Honda de 500 si inca vreo 2 dezmembrate Da-i un mesaj, de preferabil in engleza, tipul e neamt dar vorbeste si romaneste binisor. Eu iti recomand sa-ti iei enduro - adica ceva care se poate inmatricula. Iti iei un prieten cu permis, mergeti legal pe strada de acasa pana la padure si acolo plecati in life. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Mai 5, 2004 Share Postat Mai 5, 2004 Kawasaki KX 80 cc din 2002 la EUR 1500 Yamaha YZ 250 cc din 2003 la EUR 3000 Yamaha YZ 125 cc din 2003 la EUR 3000 Yamaha TTR 600 din 1999 la EUR 2500 cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.