uzzy00 Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 salut. sa va povestesc ce belea am facut ...am un piaggio liberty 2t ...eu ma pierdut cheia de la contact , si intro zi ma mancat pe mine in fund sa ii fac eu din 2 contacte unul cu cheie ...am facut eu contactul ..mergea ,cand dadeam cheie sa aprindea la bord tot , cum ar fi fost bun contactul ...am zis sa il pornesc ...ii dau eu la buton de 2 3 ori nimic nu porneste ..lam lasat nu iam mai dat am zis sa vad ce are sa nu il mai chinui , nu a durat un minut si a inceput sa iasa un fum de sub scuter si sfaraia ...am scos repede borna la baterie si sa oprit nu mai iesea fum ...am banuit ca sa ars ceva la el ,dar nu stiam exact , dau sa il pornesc nimic , verific scanteia , numai dadea scanteie ..am desfacut magnetoul si mam uitat la el ..am zis sa ma uit sa vad daca sunt negre bobinele alea mici , nu pare sa aiba nimic alea ... mam uitat la bobina de inductie aia parca mirosea a ars , mirosea exact ca fumul care a iesit .... Acum as vrea sa stiu cum pot verifica si eu bobina de inductie si magnetoul sa vad daca sunt arse amandoua sau poate numai una dintre ele sa nu le cumpar de amandoua degeaba ...as putea sa le verific sa vad daca mai sunt bune ? Astept raspunsuri cat mai multe va rog frumos ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 magnetoul se verifica conform manualului, bobina de inductie la fel la primu ii verifici ce tensiune scoate cand il pornesti, la bobina ii verifici rezistentele. easy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.