Sari la conținut

Metzeler Sportec M3


SILVIU.C
 Share

Postări Recomandate

Trebuie sa imi schimb cauciucurile si am citit in Univers Moto despre aceste metzeler.Stiti ceva despre aceste noi cauciucuri de la Metzeler? Stiu ca inlocuiesc vechile sportec M1 ,dar are cineva ,cum se comporta?! In comparatie cu pilot power cum sunt? Sau ce recomandati altceva ,cel mai bun de strada pt un super-sport? Multam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 63
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ti-am cerut sa dai un sfat viabil ,nu tot felul de mistouri de 2 lei din ghena adunate :)

 

 

Ps:ti-am spus si la telefon ca nu folosesc cauciucuri refolosite ,nu inteleg care parte nu ai priceput-o...poate tu refolosesti prezarvativele dupa x si y ,eu nu :D :D ...

 

 

Pps:poate iti ies basinile din cap si poate dai un raspuns folositor ,caci chiar ma intereseaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mi se par deloc scumpe ,chiar deloc...uita-te si tu pe preturile date de BLB si ai sa vezi ca nu sunt diferente fata de celelalte marci de cauciucuri

 

 

Ps:si Bracio a folosit Pireli Diablo si a zis ca sunt super ,pacat acum ca sufera de basinile de reiser din cap si nu poate da un sfat sincer :)

 

 

@SSSS-cati kilometri te-au tinut sau estimezi ca or sa te tina aceste Pireli? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohooo ,te-am tinut bine ,lejer.Am bagat unghia intr-un Pireli si intr-adevar FOARTE moi ,dar Bracio si le-a luat de noi-noute si mi-a spus(parerea lui) ca nu ma tin mai mult de 4000km si asta ,repet ,de noi luate :) ...m-ati cam bagat in ceata

 

 

Ps:in linkul de la BLB un pneu spate Pireli DiabloSuperCorsa-Pro(care banuiesc ca e peste diablocorsa si pe 190 marime )costa 157euro ,destul de putin ....parerea mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu am mers tare ca de-abia luasem motoru' si inca nu ma obisnuisem cu el. Da' se duc foarte repede. Io cind m-am invatat cu motoru' si am inceput sa-i dau grav au si aparut sirmele.

Pirelli Supercorsa sint alt model decit Pirelii Diablo Corsa.

Banuiesc ca sunt mai bune,nu?....acum ma iau strict doar dupa pret ,doar nu sunt mai scumpe de pomana ,nu?...zic si eu,gresesc? :)

 

 

 

Ps:oricum de la 70%(cat ziceai ca erau duse) cei 30% te-au tinut FOARTE MULT si anume 6000 ,mi se pare enorm de mult. M-au tinut pe mine Brigstonurile cu care a venit incaltata ,de NOUA ,aproape 9000km ,daramite pe tine care mai erau si uzate 70% ...te-au tinut bine de tot ,parerea mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-au tinut pe mine Brigstonurile cu care a venit incaltata ,de NOUA ,aproape 9000km ,daramite pe tine care mai erau si uzate 70% ...te-au tinut bine de tot ,parerea mea :)

 

 

deci totul tine de compozitie.Bridgestonurile sunt mai dure si tin mai mult.Se preteaza unui mers mai mult stradal.Cu bridgestone pe spate in curbele luate cu viteza foarte mare imi arunca poponeata motoretei fff mult in exterior.

 

Din experienta mea, nimic nu bate pilot power-urile.Se foloseste un cauciuc mai "crud" la compozitie, sunt f moi, se incalzesc imediat si au o aderenta de nu iti vine sa crezi. Dupa ce le incalzesti ai sa vezi ca se exfoliaza ca niste foi de ceapa daca pot spune asa.Am luat niste curbe cu ele de nu iti vine sa crezi in ce situatii.Super caucioace.

 

Metzelurile sunt facute am impresia tot de michelin ( posibil sa ma insel , dar asta e informatia mea) .Ca si compozitie cred ca sunt putin mai dure pt ca tin mai mult ( pilot power tine undeva la 4-5000 km mers tare, iar metzelerurile cam cu 1000 in plus in aceleasi conditii).Insa, desi se aseaza bine pe asfalt am avut mici probleme cu ele pe curbe ( doar cand erau noi , dupa ce s-au rodat totul a fost ok) pe cand cu michelinurile nu s-a intamplat absolut niciodata sa am probleme, chiar cand era pe plasa cauciucul avea super aderenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci totul tine de compozitie.Bridgestonurile sunt mai dure si tin mai mult.Se preteaza unui mers mai mult stradal.
Am inteles asta ,dar m-am mirat cum de pe mine ,DE NOI m-au tinut pana in 9000km ,iar cu altele mult mai moi si uzate 70% s-au mai putut face INCA 6000km ...atata tot :)
Cu bridgestone pe spate in curbele luate cu viteza foarte mare imi arunca poponeata motoretei fff mult in exterior.
Am mers si cu bridgstone si cu pilot power si sincer ,eu ,nu am simtit diferente asa enorme ,deh oi fi eu mai incepator ,cine stie :D
La oferta lu' BLB a zis ca are 190/50/17 deci exact ce-ti trebuie tie. Dak ar fi /55 ar fi talonul putin mai inalt.
In oferta lui ,da apare ...dar in linkul dat de tine nu apar pe 50 :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am mers si cu bridgstone si cu pilot power si sincer ,eu ,nu am simtit diferente asa enorme ,deh oi fi eu mai incepator ,cine stie :D

 

 

 

la un mers mai normal nu se simte intr-adevar....la curbe luate mai la limita se simte poti sa testezi si singur daca nu ma crezi :D

 

 

 

Am inteles asta ,dar m-am mirat cum de pe mine ,DE NOI m-au tinut pana in 9000km ,iar cu altele mult mai moi si uzate 70% s-au mai putut face INCA 6000km ...atata tot :)

 

 

Depinde si de stilul de mers...nu poti face comparatie intre 2 stiluri

Tu poate pleci mai linisit, schimbi vitezele in ture mai joase....

ssss poate a mers si mai linisit si asa se explica.

parerea mea.

Daca schimbi vitezele la limita aderentei o sa vezi ca te si usuca la buzunar cauciaocele care se consuma ca prezervativele.

Frana spate folosita diferit, poate fi si asta un factor, puterea la roata, etc..etc,,anul de fabricatie al cauciucului...sunt multe de luat in calcul daca vrei sa fii cat mai exact

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca schimbi vitezele la limita aderentei o sa vezi ca te si usuca la buzunar cauciaocele care se consuma ca prezervativele.
Da ,poate oi fi mers mai linistit ,dar imi aduc aminte ca si Bracio si-a schimbat cauciucurile de pe repsol pe la 8000 ,deci destul de aproape de mine si in nici un caz nu am avut stilul lui de mers ...ciudat ,ma rog...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ,poate oi fi mers mai linistit ,dar imi aduc aminte ca si Bracio si-a schimbat cauciucurile de pe repsol pe la 8000 ,deci destul de aproape de mine si in nici un caz nu am avut stilul lui de mers ...ciudat ,ma rog...

 

 

hmmm...eu pe braccio l-am vazut la mare cum merge in trafic...

nu vreau sa il jignesc dar si bunica-mea merge mai bine ca el :)

La curse poate este alt om ca am mai vazut cazuri de oameni super linistiti pe strada si precauti si la curse zici ca sunt spermatozoizi in actiune :D

 

Ma rog ,eu am aproape 9000km cu ea iar placutele de pe spate sunt ca noi :) .Totusi sa revenim la cauciucuri. Ce sfaturi ,impresii aveti despre diversele cauciucuri cu care ati rulat? :D :P

 

 

pai eu ti-am spus parerea mea...piloturile sunt cele mai bune daca vrei un mers mai sportiv pe strada.

metzelurile le-as situa in aceeasi categorie cu piloturile ( adica fff bune) dar cu mici retineri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm...eu pe braccio l-am vazut la mare cum merge in trafic...

nu vreau sa il jignesc dar si bunica-mea merge mai bine ca el

La mare sau in drum spre mare? ....poate la mare ,prin statiuni era la impresii ,agatat etc etc :D ....daca zici ca pe drumul spre mare ,ma rog parerea ta :D
pai eu ti-am spus parerea mea...piloturile sunt cele mai bune daca vrei un mers mai sportiv pe strada.

Care pilot?!...pilot race ,pilot power ,pilot road?

 

 

Nu e vorba de bani ,mai bine dau mai mult de la inceput,dar nici sa stau sa schimb un set la 2-3000km.Eu mai astept opinii ,multam frumos pt raspunsuri :) :P .

 

 

Despre metzeler citisem un test in Univers Moto ,abia lansau noile sportec m3 si erau foarte laudate...accept orice alte idei ,oricum se duce sezonul si vreau sa fac alegerea cea mai buna pt noul sezon:cheers: :)

 

Dupa Pirelli mi-am luat 1 Bridgestone SH si pateam la fel ca si Adip in curbe luate tare imi fugea spatele.
Eu chiar NU SUNT de acord cu cauciucurile luate la SH ,pur si simplu e ca un prezervativ folosit de unul si luat de altcineva si refolosit...scuze ,nu am vrut sa jignesc pe nimeni ,dar pur si simplu nu sunt de acord cu cauciucuri sh ,cel putin pe o motocicleta noua :lol:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nasol(ma refer ca timp de asteptare)...eu m-am dus anul trecut si mi-am luat pilot power de la Honda, IMEDIAT ,aveau pe stoc si au pe stoc...mult timp ,tare mult ,3 saptamani :D ...ma rog ,alte pareri ,impresii despre niste cauciucuri FOARTE BUNE?....repet ,nu e vorba de bani(nici chiar 1000euro cauciucul :P ) ,dar vreau niste cauciucuri foarte bune din toate punctele de vedere(ma refer strict la calitate,chiar daca platesc in plus ,dar SA MERITE).Multam :) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm...eu pe braccio l-am vazut la mare cum merge in trafic...

nu vreau sa il jignesc dar si bunica-mea merge mai bine ca el :)

OFF TOPIC:Strada nu imi ofera nici pe jumatate cat imi ofera cursele, asa ca las pe altii sa mearga "TARE"pe strada.Daca ai venii la curse vei vedea cu adevarat cum se merge tare.

PS:Baietasi dastia de Everest am halit de mult :D

Editat de Braccio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF TOPIC:Strada nu imi ofera nici pe jumatate cat imi ofera cursele, asa ca las pe altii sa mearga "TARE"pe strada.Daca ai venii la curse vei vedea cu adevarat cum se merge tare.

PS:Baietasi dastia de Everest am halit de mult :)

Zise macho-ul din tine...la curse ramane sa-ti conduca si altcineva motocicleta ,ai tot felul de semne(cand sa franezi-ceva gen anti-prost :) ) te dai de "recunoastere" (scuze warm-up :D )inainte de inceperea cursei ,totul e un fel de-a scarpinatul cu mana altuia...strada te excita insasi prin nepravazut ,nu mergi ca o maimuta telighidata ,mereu e o noua provocare :D .Repet ,prefer sa-mi rup gatul pe strada ,dar sa fac de fiecare data ALTCEVA ,nu sa fiu telighidat :P

 

 

Ps:on-topic poti sa oferi un sfat viabil la subiect sau numai basini de reiser ai in cap?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zise macho-ul din tine...la curse ramane sa-ti conduca si altcineva motocicleta ,ai tot felul de semne(cand sa franezi-ceva gen anti-prost :) ) te dai de "recunoastere" (scuze warm-up :D )inainte de inceperea cursei ,totul e un fel de-a scarpinatul cu mana altuia...strada te excita insasi prin nepravazut ,nu mergi ca o maimuta telighidata ,mereu e o noua provocare :D .Repet ,prefer sa-mi rup gatul pe strada ,dar sa fac de fiecare data ALTCEVA ,nu sa fiu telighidat :P

Ps:on-topic poti sa oferi un sfat viabil la subiect sau numai basini de reiser ai in cap?

Nu mai vorbi in necunostinata de cauza.Hai la curse daca ai curaj!

Cum e mai bine?Pe strada(neprevazut) sau la curse?Astept parerea ta(te ajuta pozele de mai jos)

 

.Repet ,prefer sa-mi rup gatul pe strada ,dar sa fac de fiecare data ALTCEVA

Sunt sanse foarte mari sa-l rupi DEFINITIV.Daca ai participa la o etapa sigur imi vei da dreptate...asa ca nu mai vorbi in necunostinta de cauza, te rog.

post-8169-1160555721_thumb.jpg

post-8169-1160555888_thumb.jpg

post-8169-1160555920_thumb.jpg

Editat de Braccio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF TOPIC:Strada nu imi ofera nici pe jumatate cat imi ofera cursele, asa ca las pe altii sa mearga "TARE"pe strada.Daca ai venii la curse vei vedea cu adevarat cum se merge tare.

PS:Baietasi dastia de Everest am halit de mult :D

 

 

tot off topic: daca reusesc sa imi iau un motor cum vreau eu in iarna asta , la anul vin si eu la curse.

Si crede-ma, ca stiu cum se merge la curse :D..

 

Postul meu nu a fost cu intentia de a te jigni, ci pur si simplu am spus ce am observat.Daca la curse te dai altfel , bravo tie si multe succese pe viitor.

 

apropo de baietasi de astia de everest de care ai halit tu eu ma dau cu motorul de la 9 ani...si ...nu am fost niciodata la everest sa imi expun poponeata acolo. :P Iti spune ceva asta?? Si ca mine sunt destui in Bucuresti

 

Nu mai vorbi in necunostinata de cauza.Hai la curse daca ai curaj!

 

 

la curse e vorba de curaj sa te dai???? :)

 

incep sa ii dau dreptate lui silviu in multe privinte. Daca tot te dai la curse, da-i macar un sfat despre caucioace aici ( un sfat din experienta ta, cu exemple de comportament al cauciucului in cursa) .Sau , roaga pe cei care se dau la curse sa il ajute si pe silviu cu un sfat in privinta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai vorbi in necunostinata de cauza.Hai la curse daca ai curaj!

Cum e mai bine?Pe strada(neprevazut) sau la curse?Astept parerea ta(te ajuta pozele de mai jos)

Sunt sanse foarte mari sa-l rupi DEFINITIV.Daca ai participa la o etapa sigur imi vei da dreptate...asa ca nu mai vorbi in necunostinta de cauza, te rog.

Ca sa participi la curse NU e nevoie de curaj...ca sa mergi pe strada e nevoie de CURAJ :lol: .Poze cu accidente iti arat NENUMARATE DIN CURSE ,poate cel din poza pusa de tine a scapat sau poate nu...asa a fost si sarmanul Dajiro Kato ,unde daca nici acolo nu era safe era mai safe la noi pe tentativa aia de aeroport ,nu? :lol: SI sa-ti dau si un exemplu de la noi ,de la curse (ca asa e cinstit,nu?)...accidentul lui ddb (sper sa nu-i confund id-ul) ,cel care a fost luat cu elicopterul ,a fost safe era in ordine??...nu cred.Asa ca poze de la accidente pe circuit iti gasesc NENUMARATE ,ca e riscul sa MORI mult mai mic ,nu contest ....dar tu contesti riscul de a cadea MULT MAI DES pe "circuit" decat pe strada? :P ....a fost vreo participare la curse in care macar UNUL sa nu fi picat,vreo etapa orice?!?!?...nu cred!!! Ti-am spus ,prefer sa-mi asum riscul sa-mi rup gatul pe strada...nu am nimic cu tine ca participi la curse....bravo tie ,participa ,dar nu impune si altora "gandirea" ta(de fapt nu e a ta ,e a asa-zisilor reiseri de pe langa tine :hug: )

 

 

Ps:iar faza ca "o las moale pe strada" ,mai bine las-o moale aici si nu mai minti ,doar stii ca erai cacao tot atunci pe Siriu cand ai intrat tare in curba aia si te-ai privit ochi in ochi cu soferul de pe contrasens si iti tremurau acadelele ,norocul fiind de partea ta atunci...si eu am facut imprudente si fac ,dar in nici un caz nu ma bat cu pumnii in piept ca merg cel mai calculat bla bla etc etc ...chestii ieftine de adormit copii :) .Repet e alegerea mea ,te rog lasa-ma pe mine sa ma rup in 2 pe strada si tu rupe-te pe "circuit"...fiecare alege ce vrea ,dar nu e mai bine sa nu ne mai jignim si sa dam sfaturi on-topic? :D

 

Daca tot te dai la curse, da-i macar un sfat despre caucioace aici ( un sfat din experienta ta, cu exemple de comportament al cauciucului in cursa) .Sau , roaga pe cei care se dau la curse sa il ajute si pe silviu cu un sfat in privinta asta.
Multam :D ...chiar ma intereseaza o pereche BUNA(CHIAR FOARTE BUNA) de cauciucuri ....citisem despre aceste metzeler m3 in Univers Moto si erau foarte laudate ,de aceea am intrebat de ele. NU exclud nici alte variante de cauciucuri ,dar dati o parere ,un sfat ,ceva. Bracio ,cu tine doar ce vorbisem la telefon si ai spus ca o sa contribui constructiv si o sa dai un sfat sa mai vada si altii ,dar vad ca e mai important pt tine sa pui "botul" la vrajelile de 2 lei ale unor reiseri...de carton :lol: :lol:

 

 

Ps:si nu mai arata in poze DOAR partea frumoasa de la curse ,arata si cand va injurati si se lasa cu amenintari ,cu bataie si MULTA ,MULTA lipsa de fair-play. Asa poze EXTRAORDINAR de frumoase pot fi aratate MULT MAI MULTE din plimbarile de pe strada ,tu ai vazut numai ce ti-a convenit din mersul de pe strada si din mersul la curse ,dar dupa cum spuneam ,nu e gandirea ta ,te-a imbrobodit repede unul si altul din micul Paris :hug:

 

pilot power luate de noi, mers 11000km, uzura sub 40%.

stiu, merg ca bosorogii (oras 50-70/h, A2 nu o las sub 160-170), oare trebuie sa ma las de motociclism? :)

Adica in 11000km le-ai uzat DOAR 40%????!!?!?!?....si eu adopt cam acelasi stil de mers ,dar mai mult de 13000(iesise sarma ) nu m-au tinut(ma refer la caucicurile de pe motorul de 600 ,ca astea s-au dus mult mai repede)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohooo ,te-am tinut bine ,lejer.Am bagat unghia intr-un Pireli si intr-adevar FOARTE moi ,dar Bracio si le-a luat de noi-noute si mi-a spus(parerea lui) ca nu ma tin mai mult de 4000km si asta ,repet ,de noi luate :) ...m-ati cam bagat in ceata

Primele mele cauciucuri Diablo Corsa. N-am termen de comparatie, dar mie mi se par foarte bune ca aderenta. Si se duc vazand cu ochii daca dai in motor. Cand mi-am luat moto erau aproape noi, am facut primii 3000 km usor pentru au fost primii mei km ca motociclist si nu se vedea la ochi nici o diferenta. Credeam ca o sa ma tina o viata :D Apoi dupa alti 4000 km a mai ramas vreo 20-30% din ele (zic de procentajul din adancimea santurilor), si nici acum nu chinui prea rau motorul, ca deh, tot incepator sunt.

Am blocat o data spatele intentionat pe beton rugos si-au disparut 1-2 mm in locul respectiv, m-a intepat inima cand am vazut rezultatul. Se vede aplatizare cu ochiul liber si cand blochezi pe asfalt. Deci se cam duc cam usor...

O alta impresie, subliniez impresie ca nu stiu daca simt eu calumea, este ca atunci cand cauciucurile sunt reci moto are tendinta sa "pice" in curbe, adica nu-si tine traiectoria singura. Eu asa simt, dar cum spuneam nu te poti baza pe experienta mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...