binox Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Anu trecut am fost cu un prieten ( habarnist total ) sa-si ia un gsx750. Am gasit unul, totul ok, cu exceptia discurilor de frana care au ceva joc si zornaie pe drum denivelat la viteze mici. Proprietarul ne-a spus ca nu-s discurile originale ( lucru adevarat) si ca au fost schimbate de proprietarul neamt cu unele racing flotante care asa trebuie sa fie(cu joc) . Eu nu ma pricep la "racing" si l-am crezut pe cuvant, in rest motorul fiind ok l-am cumparat. Inainte de asta mai probasem un gsx750 cu discuri stock si intre cele 2 asta cu discuri "racing" are o frana mult mai puternica, specifica mai degraba unui supersport decat unui naked. De curand am dus rotile la indreptat(in urma unui mic incident) si mesteru mi-a spus ca-s naspa discurile ca a avut si el unele cu joc la o kawa si la o frana mai brusca unul a cedat. Am citit pe net ca intr-adevar discurile full floating folosite mai mult pe la curse asa trebuie sa fie cu joc si sa zornaie. Intrebarea mea e cum deosebesc un disc full floating de unul clasic care are uzura in nituri? Am mai gasit pe net ca exista "nituri" de schimb pt discurile full floating, urmatoarea intrebare ar fi cum imi dau seama daca un disc full floating are uzura la "nituri" ? Ce am mai observat eu ciudat la discurile astea e faptul ca ruginesc foarte repede, chiar si in cateva zile fata de discul stock de pe spate care nu rugineste mai mult decat normal. Cele fata dupa maxim o luna daca motorul(tinut afara) nu e umblat ruginesc de nu mai poti invarti roata fata in timp ce la roata spate nu e nici o problema. N-am apucat sa fac poze cu discurile dar am gasit o poza cu "niturile" cu care sunt prinse de suportul care e prins de roata cu suruburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 la gsx-f 600 este buba asta cu discurile flotante...cel din dreapta incepe sa aiba joc si sa zornaie...cel din stanga nu...credeam ca e o problema dar dupa ce am vazut si altele cu buba aceasta am zis sa o las asa...deci exista o sansa destul de mare ca acel joc sa fie normal pana la urma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_gsxr Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 e o problema caracteristica la gsxr seria 2000 2003 cred, eu am un 750 din 2001 care a avut problema asta, avea joc doar discul drept, in fine am rezolvat cu alte discuri. mai stiu pe cineva cu un 600 in aceeasi situatie si am mai auzit, faza ciudata e ca doar la discul din partea dreapta. in legatura cu schimbarea niturilor, cred ca cel mai sigur e sa schimbi discul sau discurile Mesaj completat probabil ca principala cauza sa fie modul cum e construit discul, adica sub acel nit e o siguranta sau ceva de genul asta care e facuta dintr-o tarblita ondulata otelita, acea siguranta in timp sare si treptat jocul in nit devine marisor. cred ca rolul sigurantei e sa faca discul flotant dar in momentul in care nu este solicitat sa nu aiba joc Mesaj completat probabil ca principala cauza sa fie modul cum e construit discul, adica sub acel nit e o siguranta sau ceva de genul asta care e facuta dintr-o tarblita ondulata otelita, acea siguranta in timp sare si treptat jocul in nit devine marisor. cred ca rolul sigurantei e sa faca discul flotant dar in momentul in care nu este solicitat sa nu aiba joc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 10, 2011 Autor Share Postat Aprilie 10, 2011 Motoru nu e nici gsx-f nici gsx-r , e doar gsx, e naked. Discurile nu-s originale iar jocurile sunt la fel in amandoua. Din ce am citit pana acum discurile full floating e normal sa zornaie , intrebarea mea e cum imi dau seama daca-s discuri full floating sau sunt doar discuri normale uzate...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 gsx-ul de 750 a fost scos in 2 forme: carenat si necarenat. cel NE arata ca un Bandit. Motorul din ce am citit e identic .. multe sunt identice, difera mult prea putine. Asadar poti aplica prezumtia celor de mai sus, chiar daca e XF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 11, 2011 Autor Share Postat Aprilie 11, 2011 Modelul conteaza mai putin atat timp cat stiu sigur ca discurile nu sunt cele originale. Intrebarea mea ramane: cum imi dau seama sigur daca discurile sunt fully floating sau sunt normale cu "niturile" uzate. Iar daca sunt fully floating cum se apreciaza uzura "niturilor" ? (nituri de schimb pt fully floating disks se gasesc, arata ca cele din poza ) Discurile in sine nu prezinta urme de uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 11, 2011 Share Postat Aprilie 11, 2011 Si eu am pe moto discuri flotante Spiegler.Ruginesc si se comporta la fel cum spui tu,dar franeaza mai bine.SE uzeaza doar discul propriu zis si se schimba.Niturile cred ca se schimba pentru look.La un disc nou jocul este destul de mare.E greu de apreciat.CRed ca trebuie sa ai cotele la nituri de noi si sa le masori pe cele folosite cu subler sau micrometru.Prea multa bataie de cap dupa mine.ELe zdrangane si noi si uzate tot tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 12, 2011 Autor Share Postat Aprilie 12, 2011 Ok, mersi de raspuns, m-ai mai linistit. Discurile nu au uzura de loc, nu cred ca au fost montate de mult timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.