BobbyFurtuna Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Am o problema care ma ,,roade". A venit cineva cu un scuter chinezesc sa ii schimb cate ceva si am schimbat tot cu o exceptie. Rulmentii de la ambreaj. Dupa ce dau jos capacul de la variator cu o presa ramane acel ax cu rotile dintate si acei 2 rulmenti unul pe o parte si unul pe cealalta parte. Cum fac sa ii scot? Banuiesc ca trebuie scoasa bucsa dar cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GSK Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 nu vreau sa fiu rautacios, desi asa o sa para.. intrebarea noastra, a forumistilor este: tu te ocupi de service si pui intrebari atat de banale pe forum? ma intreb de ce persoane ca tine isi iau responsabilitatea reparatiei.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 cumva se refera la cutia de viteze? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Aprilie 20, 2011 Autor Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) Tot service-ul nu a reusit sa il scoata au incercat 3 mecanici dintre care 2 veterani nu persoane care practica meseria de cateva luni. Pur si simplu nu ne-am dat seama cum il scot! Daca zici ca intrebarea este banala raspunde tu la ea! Si ca sa te lamuresc nu mi-am luat responsabilitatea sa il fac, era doar un prieten care a venit cu scuterul la mine si am incercat sa il ajut! Editat Aprilie 20, 2011 de BobbyFurtuna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirciulik4 Postat Aprilie 26, 2011 Share Postat Aprilie 26, 2011 Am o problema care ma ,,roade". A venit cineva cu un scuter chinezesc sa ii schimb cate ceva si am schimbat tot cu o exceptie. Rulmentii de la ambreaj. Dupa ce dau jos capacul de la variator cu o presa ramane acel ax cu rotile dintate si acei 2 rulmenti unul pe o parte si unul pe cealalta parte. Cum fac sa ii scot? Banuiesc ca trebuie scoasa bucsa dar cum? Cred ca antevorbitorii mei au fost prea "cuminti" cu tine. Incurci foarte multi termeni: Cu presa dai jos volanta de la magnetou nu variatorul ( care se scoate foarte simplu cu o cheie de 17). Tu vrei sa schimbi rulmentii de la ambielaj nu de la ambreaj. Si da...acei rulmenti se pot schimba cu o presa insa e destul de complicata procedura si trebuie sa aliniezi perfect cotele rulmentilor si cele 2 pinioane de la lant si pompa de ulei. Cu asa "mecanici" nu-i de mirare ca multi nu au incredere in service-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BobbyFurtuna Postat Aprilie 26, 2011 Autor Share Postat Aprilie 26, 2011 Raspunsuri foarte inteligente... parca as vorbii cu Iliescu... am rezolvat-o mai usor singur! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.