Jump to content

mirciulik4

Membru
  • Content Count

    318
  • Joined

  • Last visited

About mirciulik4

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Galati
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    GSXR 600 K2
  • Numar Moto
    GL-13-BUF

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Honda NSR 125R

Recent Profile Visitors

398 profile views
  1. Nu e obligatoriu sa foe decedata de tot bateria. Am avut pe motor un modul usb conectat pe direct care mi a dus bateria în 4v în 2 săptămâni de neutilizate a motorului. Într-adevăr redresorul de la lidl nu știe sa pornească dacă vede sub 10v. Eu am pus un încărcător de router la 12V, în paralel. După 1 minut am deconectat și am lăsat doar redresorul de lidl. Bateria yuasa merge și acum fără probleme după toată isprava aia.
  2. Reinvii si eu topicul asta cu clipuri de vara, nu de iarna. O iesire de weekend-ul trecut: GSXR 600 K2 si 1000RR SC59
  3. Din ce inteleg eu, iesea ceva in exteriorul autobuzului, probabil vre-un metru si mai mult decat atat, probabil se vedea doar ca o aripa de avion. Din nefericire sunt patit cu ceva asemanator. Strada ingusta cu sens unic. masini parcate si pe stanga si pe dreapta. In toata coloana de masini in fata unui magazin de constructii, era lasat un stivuitor cu lamele la nivelul geamurilor mele. Am atins stalpul de la mijlocul masinii, zgariat destul de adanc, dar fara sa sparg geamurile. A fost chestie de 1 cm....in conditiile in care probabil aveam maxim 50cm pe stanga si 50 cm pe dreapta, pe o strada usor virajata , uitatnd-ma in departare.
  4. Eu tocmai am cumparat opel astra H caravan 1.9 CDTI 150 cai. 2005 cu 3750 euro. Ca si dotari: sistem IDS+, buton sport, trapa panoramica, quick heat, 2 seturi de jante cu anvelope vara-iarna, interior/exterior in stare buna. 220.000 km . A fost a 16 masina vizionata. Sunt multumit de ceea ce am cumparat. Am innebunit la cate vizionari am fost pentru masini in stare impecabila (la telefon) iar la fata locului am gasit parbriz crapat din 3 directii, zgarieturi pe toate lateralelel. Iar cea mai cea masina a fost una vazuta in talcioc, 2800 euro care arata groaznic, avea pedalele de fier....fara cauciucurile de pe ele.
  5. Pacat de atatea accidente si motoare distruse. Sper ca acest lucru sa nu descurajeze pilotii actuali sau viitoarii piloti. Daca au fost atatea probleme organizatorice, spec sa se tina cont de acest lucru la urmatoarele evenimente. Legat de efort, in iulie pe cannicula de 40-42 grade am reusit sa fac cu adevarat prima experienta completa pe circuit. Vineri - Sambata - Duminica. Am avut 8 intrari in prima zi, 7 in a doua si 4 in duminica (2 antrenamente, warm-up si cursa). Am vrut sa profit la maxim de intrari si am reusit sa progresez de la sesiune la sesiune. 3 cauciucuri spate distruse. Am scazut de la 2:20 la 2;05. Efort a fost....dar nu mai mare decat 2 zile pe secuiesc (8-10 intrari).
  6. Mie clipul de mai sus nu mi se pare ca e clasic pentru target fixation. La viteze de 100-150 km/h a avut intenția de a ocoli prin drepata, neștiind în ce direcție se termina highside ul colegului din fata. Din momentul în care s a pus pe frane...e destul de greu sa mai și visezi. Eu zic ca a fost doar ghinion. Am caz mult mai elocvent, cu un amic de al meu pe adancata, la primul lui trakday. Mergeam trenuleț, 4 motociclete la 10m una de alta cam în același ritm. Cel de pe numărul 2 a ratat un viraj de stânga și a tras aproape drept prin iarba. Amicul meu era la numărul 3 și deși avea o viteza mai mica decât de obicei în același viraj....s a dus fix pe trasa colegului din fata. Eu eram al 4 Lea și am luat virajul aplecat....uitându-ma după cei doi. Nu mi explicam ce a vrut sa facă amicul meu. Ca timpi eram pe la 2:20 deci foarte modest.
  7. Dupa o lunga pauza am ajuns si eu pe Adancata , alaturi de baietii de mai sus. Am reusit sa-mi depasesc frica si sa scad de la 2.20 anul trecut la 2.05 acum. Am avut si o excursie prin iarba, pietris, pamant...... la care din fericire am ramas in picioare si eu si motorul. M-am calificat primul din cursa 2 Rookies dar lipsa de experienta si-a spus cuvantul si am fost depasit de 5 oameni in primele 5 viraje. Am reusit sa o termin pe locul 6. Mergand de unul singur pe circuit. Un weekend reusit in care toate au mers ca pe roate.
  8. Acum câțiva ani, erau multi scuteriști în zona. Ne gaseam cate 10-15 la Bac. Din toți am reușit sa facem un grup mic și compact cu care făceam plimbări lungi de weekend 150-300 km, și plimbări foarte lungi de concediu 1000-1500 km. Asta cu scutere chinezești de 50cc. Intre timp am crescut în cilindree sau am descoperit noi pasiuni. Nu mai exista întâlnirile de scuteriști.
  9. Alex cu 600rr 2007 a avut o problema similara când a pus carenele de pista. Din cate țin minte, ai un senzor de înclinație pe/lângă far. Trebuie conectat doar el.
  10. Dacă are incorporat protocol Onvif poți folosi un soft de la un producător cunoscut: Dahua, Hikvision. Va înregistra non stop....dar măcar poți salva ceva.
  11. Am exact modelul asta. M-am urcat și pe motor cu el suspendat pe stander. E ok la banii dati
  12. poate si-a intarit suspensia (arcuri), incat sa nu ajunga la suportul farului
  13. Ai spus-o bine: marea problema pe care tu o ai. Asta nu inseamna ca toate o au. Fum alb are o singura cauza: Umiditate. Daca a aparut in sezonul rece, e normal pana se incalzeste motorul. E condens. Daca apare si dupa ce s-a incalzit motorul, inseamna ca pierzi apa/antigel. N-ar fi rau sa verifici nivelul antigelului de curiozitate. Da, 4t e mai fiabil ca 2t, dar probleme pot aparea la oricare. Vorbesc in cunosostinta de cauza, am avut Honda NSR 125 2T cu care am facut 12.000km iar proprietarul anterior 10.000 fara interventii majore la motor.
  14. Supravoltaj. Releul de incarcare iti da tensiune mai mare de 14v. Exista riscul sa arzi cdi-ul daca incerci sa mai mergi asa.
  15. Sincer sa fiu,in garaj nu pare gatuit. Aburul la prima pornire se duce la 2m in spatele motorului (cu motorul la relanti). Debitul de aer e unul normal, puternic. Daca nu afecteaza cu nimic motorul, nu ma deranjeaza restrictia pe strada. Pe circuit il dau jos si eliberez calutii. O sa incerc o varianta si cu teava directa, dar am senzatia ca va produce si mai mult zgomot decat acum. Cred ca trebuie sa ies in oras, sa stau si pe langa alte motoare. Poate urechea mea e prea sensibila la 2 roti, dupa periaoda asta lunga de iarna.
×
×
  • Create New...