bob66 Postat Aprilie 22, 2004 Share Postat Aprilie 22, 2004 sa presupunem ca am rezolvat prima mea problema (daca sa-mi iau enduro sau chopper..) acum am urmatoarea problema: ma bate gandu sa-mi iau cagiva canyon 500 - ar fi singurul motor enduro nou la un pret acceptabil - 5400 euro cash. (nu vreau sa-mi iau un endoru la mana a doua) cum se comporta la drum lung? dar pe teren? pe mine ma intereseaza un motor bun de calatorii lungi dar si de drumuri forestiere si dealuri. mi-ar fi placut mai mult un 650 gs, dar pretul e peste puteri. pot sa fac ceva trasee enduro cu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 22, 2004 Share Postat Aprilie 22, 2004 dealuri "nema" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 22, 2004 Share Postat Aprilie 22, 2004 trasee enduro la fel "nema". Restul da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Aprilie 22, 2004 Share Postat Aprilie 22, 2004 Nu te lua dupa ei;poti sa faci trasee enduro cu mine cu Pegaso ,dar doar pe drumuri batatorite (sau si mai bine daca sunt asfaltate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 22, 2004 Share Postat Aprilie 22, 2004 Edi, tu faci misto ?? Trasee "enduro" pe drumuri batatorite (sau si mai bine daca sunt asfaltate). ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Aprilie 22, 2004 Autor Share Postat Aprilie 22, 2004 daca ar fi dupa mine mi-as lua mai multe motoare ... da nu-i dupa mine, asa ca incerc sa gasesc o cale de mijloc.. da ia spuneti, la omu pot ajunge cu asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Aprilie 22, 2004 Autor Share Postat Aprilie 22, 2004 da spuneti asta din cauza cauciucurilor care sunt de sosea sau a suspensiilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 22, 2004 Share Postat Aprilie 22, 2004 Da, cu orice CROSS sau ENDURO. Cu Cagiva Canyon sau alte motoare din clasa ei (180kg) poti ajunge sigur la Babele, eventual Costila. De acolo mai departe devine mai greu, nu cred ca poti pana la Omu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 22, 2004 Share Postat Aprilie 22, 2004 In primul rand din cauza ca e prea greu motorul, ca tu nu esti Nani Roma sau Richard Sainct si ca urcarea pe Omu e mai nashpa decat au de mers astia la Dakar. Despre cauciucuri si suspensie putem sa tot discutam, poti sa ti le pui pe cele mai tari din parcari, ca motoru tot greu ramane si la cea mai mica dezechilibrare esti pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Aprilie 22, 2004 Autor Share Postat Aprilie 22, 2004 ok, am inteles, e vorba de greutate. dupa cum ziceam, daca as putea mi-as lua una d-asta mica de 100 kg numai pentru munte, dar buzunaru meu nu prea ma lasa.. ce parere ai despre yamaha tt 600? am impresia ca la un moment dat aparea modelul 2003 sau 2002 (nu stiu exact) in preturile din motolife pe undeva pe la vreo 5400 euro, care ar fi un pret acceptabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 22, 2004 Share Postat Aprilie 22, 2004 Uite, am scris mai demult ceva pe tema asta: Eu am un 400 EXC de cateva saptamani si sunt super, super multumit cu el. Se catara extraordinar pe coclauri, dar pe sosea e un "pain in the ass" - la propriu! Daca vrei sa umbli 70% oras si 30% off-road, LC4 e clar mai bun. Problema e ca cu LC4 nu vei putea NICIODATA sa mergi pe unde merge EXC-ul. Aia 30% off-road de fapt nu vor insemna off-road adevarat, ci drum neasfaltat, eventual forestier. Ceea ce e destul de nashpa, pentru ca la noi cele mai multe drumuri forestiere se infunda, si va trebui sa faci cale intoarsa. Cu EXC-ul mergi aproape pe oriunde... Inainte sa ma decid la EXC, am cautat o gramada un motor intermediar, care sa poata si off-road si sosea, si pot sa-ti spun ca nu exista. Cu cateva mici potentiale exceptii: exista o categorie aparte de motoare, de obicei in jur de 600 cmc, pe la 140-150kg, care teoretic ar putea sa corespunda. Au insa alte neajunsuri, cum ar fi pornirea la pedala sau racire cu aer. Plus ca trebuie sa fi puternic (fizic) ca sa-l duci in off-road, si tre' sa ai ceva experienta. Eu fiind incepator, am decis ca imi place mult mai mult pe coclauri si am ales EXC-ul. Am renuntat complet la asfalt si nu-mi pare rau. Ba chiar ma simt mult mai in siguranta. Motorul lui Okesz face parte din categoria mentionata mai sus. Vorbeste cu el, poate ar fi o solutie pentru tine. LC4 = motor aproximativ din acceasi categorie cu Cagiva Canyon (dar MULT mai bun); EXC = motor enduro; TT600 e si ea din categoria restransa despre care vorbesc mai sus. E interesanta! Okesz, cu ceva de aceeasi categorie, merge pe oriunde merge si EXC-ul, si vrea sa-si vanda motorul. Vorbeste cu el, e si el pe aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 22, 2004 Share Postat Aprilie 22, 2004 PS. Misto pozele de pe munte (Caucaz, Ararat...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi Postat Aprilie 22, 2004 Share Postat Aprilie 22, 2004 "TT600 e si ea din categoria restransa despre care vorbesc mai sus" De ce LC4 Enduro nu este bun si Yamaha da? Eu consider ca sunt aproximativ la fel ca performante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 22, 2004 Share Postat Aprilie 22, 2004 Mda, am verificat, ai dreptate, au amandoua cam aceeasi greutate (aprox 150kg), eu ramasesem setat pe LC4 Adventure, care e cu vreo 10kg mai greu. Oricum sunt ambele foarte la limita, diferenta de la 115kg (EXC) la 150kg te chinuie destul de tare in off road. Iti trebuie spate cat dulapu' si brate de culturist... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Aprilie 23, 2004 Autor Share Postat Aprilie 23, 2004 Multumesc Dragos pt pareri; poate intr-un viitor o sa pot sa-mi iau si o "drujba" d-asta mica de vreo 400 cmc pt batut muntii, dar ma gandesc ca proportiile vor fi cam 70% sosea ... O sa mai pun poze pe site-ul ala al meu; vara asta o sa mergem pe Kilimanjaro si la anul pe McKinley. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 23, 2004 Share Postat Aprilie 23, 2004 Misto, sa pui poze! Eu asta vara am fost in Grand Canyon si cu asta am cam incheiat cu mersul pe jos pe munte. Am avut etape f. lungi, de 10-12 ore iar genunchii mei sunt facuti praf de 32 de ani de schi. Ma dor la coborare de innebunesc. De aia mi-am luat enduro, sa ma pot bucura in continuare de munte, si vad ca merge OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Aprilie 23, 2004 Share Postat Aprilie 23, 2004 bob66... nu vrei un Dr 650 din 99` ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Aprilie 23, 2004 Autor Share Postat Aprilie 23, 2004 multumesc, dar totusi vreau sa-mi iau o moto nou nouta pentru ca lucrul nou nu se compara cu cel vechi, nu? in viitor oi mai vedea eu ce mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Aprilie 23, 2004 Autor Share Postat Aprilie 23, 2004 Dragos, si eu m-am uitat pe unele dintre pozele de pe pagina ta; nu ai pe undeva si pe cele din Grand Canyon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Aprilie 23, 2004 Share Postat Aprilie 23, 2004 da nu e noua.. e ca noua are 12.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
libelula Postat Aprilie 24, 2004 Share Postat Aprilie 24, 2004 bob, dr-ul este un super motor si cred ca este cel mai potrivit pt ceea ce iti doresti. eu am avut acceai dilema... si am ales o tenere de 660 in final. are 200 kg si poti iesi cu ea de pe drumul forestier..insa nu sa faci minuni prin sleauri sau noroaie...sau prin padure cu frunze...este un motor cu care te duci pana la munte si il urci si in cateva poienitze... Dr-ul este mult mai usor si extrem de fiabil...oricum, o alegere f buna.. bafta, liviu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
libelula Postat Aprilie 24, 2004 Share Postat Aprilie 24, 2004 pit, ce pret are dr-ul? chiar sunt curios.. si fiindca tot sunt pe aici..salutari lui dragos ktm..si mesajul: sper cat de curand sa vin si eu cu ceva mai usurel...parca sunt bolnav de atunci..ma gandesc numai la un motor usor ...sper sa nu treaca vara..) pana una alta ..drum bun L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Aprilie 24, 2004 Share Postat Aprilie 24, 2004 4500 eur, are vama platita.. inmatrculat. mersi libelula.. ai dreptate e un super motor. Eu am mai avut mai demult unu de 600 din 88` si nu am avut nici o prob cu el ( numa benzina si atat ) , de acea am luat tot Dr. Nu tin neaparat sa il dau ca ma descur cu el si in padure.. da oricum ma gandeam la ceva mai usor. ( tot japoneza ) Uite ce motor frumos are .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 24, 2004 Share Postat Aprilie 24, 2004 Aia 12.000 km au fost facuti prin garaj ? Ca arata ca nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Aprilie 24, 2004 Share Postat Aprilie 24, 2004 Bob, DR-ul asta chiar nu e rau! Pit, da' tu esti foarte tanar, cand ai apucat sa mai ai unul de 600 ?!? Te-au pus ai tai din leagan direct pe motor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.